MuscleMeat

Homokoppel loopt over straat in Oekraïne en wordt in elkaar geklopt

hand in hand lopen over straat en op elkaar schoot zitten ...

  • ja

    Stemmen: 40 80,0%
  • neen

    Stemmen: 10 20,0%

  • Totaal stemmers
    50

Bezoekers in dit topic

dont hate me :queen:
 
Kan iemand zien of Frej homo is?
 
Ik heb in Nederland vaak het idee dat veel homo's zichzelf minderwaardig voelen en daarom denken dat ze minderwaardig gevonden worden. 'Ik moet opkomen voor mezelf want dan voel ik me goed'. Ze hebben al vanalles voor zichzelf gecreëerd en blijven maar een vijand beeld creëren om zichzelf bezig te houden ofzo ? Ze hebben eigen cafe's, eigen donkere parkeerplaatsen, eigen bosjes en geweld tegen een homo is zelfs strafbaarder als blijkt dat het gedaan is vanuit minachting voor seksuele voorkeur maar ohwee als een kerkvoorganger alleen een hetero stel wilt huwen. He, als je als homo graag apart van het klootjesvolk wilt leven dan zul je ook apart behandeld worden. Dat er een 'taboe' heerst op homoseksualiteit heerst volgens mij alleen bij de homo zelf die niet goed weet wat hem overkomt of niet accepteert.
Idd ze creëren een beeld van zichzelf door zich volcontinu geviseerd te voelen en dat te propaganderen. I don't give sht bout who's homo or not. Just leave me da f alone bout your troubles i got my own.
 
Idd ze creëren een beeld van zichzelf door zich volcontinu geviseerd te voelen en dat te propaganderen. I don't give sht bout who's homo or not. Just leave me da f alone bout your troubles i got my own.

Mooi gezegd man.
 
At least six people were stabbed at an LGBT pride parade by in Jerusalem on Thursday, local media reported, citing Israeli police and paramedics. The suspected attacker, an ultra-Orthodox Jew, has been arrested.

https://www.youtube.com/watch?v=WbmL_1jQs38
 
Vind Nikita best wel een homo naam.


My thoughts exactly!!

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Kan iemand zien of Frej homo is?


Nikita kan dat zien zegt hij

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Ben je homo?

No hate


Met een aangrenzende zekerheid denk ik dat jij het bent.

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Deed in 2005 hetzelfde en was pas 3 weken vrij :roflol:

Iemand heeft wat issues :$


Jij steken?? wrom?
 
Kan iemand zien of Frej homo is?

2v0n1q1.jpg


Mat?
 
rarara wat hebben homo's en kanarie vogels gemeenschappelijk?
-beide stront op hun stok en zaad op hun snavel :D
 
en ze houden van pikken.
 
Back
Naar boven