Fitness Seller

Een jaar serieus aan het trainen 18 jaar

• Topic Starter Topic Starter
Weer met een nieuwe update, graag reacties!:D

Volgens mij is je weegschaal kapot hoor.ziet er zeker zwaarder uit

netjes

dat zeggen er inderdaad heel veel maar ben toch 67kilo haha

Misschien ligt je lengte iets lager dan 1,78m? Foto's kunnen natuurlijk altijd een vertekend beeld geven, maar op de benen na zie ik toch echt duidelijke overeenkomsten met m'n eigen fysiek, en dat op 67kg..

Hoe dan ook, ongeacht het gewicht oogt het als een nette prestatie. Ben wel benieuwd wat je startgewicht was?

lengte is wel 1.78m zou van de rest ook binnenkort even foto's maken ,begon vorig jaar te trainen toen was ik 57 kilo aardig wat aangekomen dus!

lengte is wel 1.78m zou van de rest ook binnenkort even foto's maken ,begon vorig jaar te trainen toen was ik 57 kilo aardig wat aangekomen dus!

Da's idd een erg mooie gain voor een jaar, en je vet % lijkt daarbij ook nauwelijks te zijn opgelopen. Kom zelf van 61kg, in m'n eerste jaar ook een flinke winst behaald, maar zag er met 70kg bij lange na niet uit zoals jij. Best bizar hoe fysieken van vrijwel dezelfde lengte zo kunnen verschillen, kan me niet voorstellen hoe jij er met 80kg+ bij zal staan. :D

Laatst bewerkt:
Ben ook aardig met mijn voeding bezig hoor eet ook tussen de 3000 4000 calorieën op een dag momenteel en haast niet gestegen in vetpercentage, van de voorkant die foto's zijn van 2 maand geleden

Terug
Naar boven