Fitness Seller

Een jaar training(geen beginfoto)

100 kilo bench is voor de ene een zeer goeie progressie voor een jaar en voor de andere een slechte. Je weet niet of TS hiervoor al sporte.. of zwaar werk deed.. en wat voor genen hij heeft. Je bent al goe bezig :) Als je rapper en beter resultaat wilt raad ik je toch erg aan een voedingsschemate maken. En een trainingschema als je dat nog niet had. Suc6

100kg is makkelijk te doen binnen 1 jaar ongeacht genen!
Kende iemand was 17jaar en 1m95 @130kg ging ff mee banken(nog nooit gewicht aangeraakt)bankte zo 2x120kg dusjah

Kende iemand was 17jaar en 1m95 @130kg ging ff mee banken(nog nooit gewicht aangeraakt)bankte zo 2x120kg dusjah

Das gezeik.

Ik ken bodybuilders die natural wedstrijden doen en al ruim 5 jaar trainen en dat niet kunnen.

Sommige mensen zijn nu eenmaal zwakker. Andere mensen zijn gewoon niet sterk op de bench. Ik ken zo een kerel, hij deadlift dacht ik 215kg maar bencht 'amper' 95kg. Genen doen enorm veel.

Laatst bewerkt:
Das gezeik.

Ik ken bodybuilders die natural wedstrijden doen en al ruim 5 jaar trainen en dat niet kunnen.

Sommige mensen zijn nu eenmaal zwakker. Andere mensen zijn gewoon niet sterk op de bench. Ik ken zo een kerel, hij deadlift dacht ik 215kg maar bencht 'amper' 95kg. Genen doen enorm veel.
Doen hun toch wat fout!
Hier wordt net gedaan als 100kg bp een topprestatie is.
Als je een beetje traint en vreet haal je die binnen no time, geloof mij;)

Ben het eens met pol0100... Na een jaartje trainen is 100 benchen niet zon moeilijke prestatie, of je moest echt beginnen als uber ecto.

150 squat is nog makkelijker te doen in een jaar..
benchen is niet voor iedereen weggelegd

Denk dat ze beter weten dan jij en ik waar ze mee bezig zijn als ze na 5 jaar op het podium staan.
Bijdehand snotjong!:p
Mijn passie is niet bb dus die reden vind ik sowieso waardeloos. net of iedereen op podium wil staan!

wou net zeggen zo zwaar is dat niet .. ik train nu 6 maanden en ik druk nu 105 4 x
en gister heb ik 1x , 115 gedaan probeerde 2e rep , toen bleef die op me borst liggen haha

maar binnen paar weken druk ik die ook wel :D

iedereen kan makkelijk aan 100kg bp geraken. er zijn ook mensen die bijna elke borsttraining bp doen endan raken je spieren zo gewoon en die oefening dat je het gewicht praktisch elke week ziet stijgen. tot je dan eens andere oefeningen probeert endan kan je veel minder heffen in vergelijking met het gewicht dat je bencht

Nu opeens kan het wel ? dbb wijsheid...

Je snapt niet wat ik bedoel.Nevermind.

sarcasm.jpg

Waarom is het zo gek om na 1 jaar 1x 100 kilo te benchen? Als je 1 jaar lang iedere week je borst goed traint en goed eet, dan is het toch niet ongelovelijk...? Voorderest nette progressie en let idd maar niet op die vooroordelen.

Nou, omdat z'n fysiek er niet naar uitziet imo.Bovendien kennen we die beginnerstats onderhand wel.

Allemaal leuk en aardig hier stoer doen hoeveel je bankt, volgens mij gaat BB om de massa en niet om tof doen hoe veel je bankt? en hoeveel je bankt zegt ook niet alles over het aantal massa wat je bezit :rolleyes: mijn BB instructeur / sportschool eigenaar ( NK Kampioen ) drukt lang niet zo veel als de getallen die hier rondzwerven

Laatst bewerkt:
Tuurlijk no bench= no life!
zo simpel is dat

Allemaal leuk en aardig hier stoer doen hoeveel je bankt, volgens mij gaat BB om de massa en niet om tof doen hoe veel je bankt? en hoeveel je bankt zegt ook niet alles over het aantal massa wat je bezit :rolleyes: mijn BB instructeur / sportschool eigenaar ( NK Kampioen ) drukt lang niet zo veel als de getallen die hier rondzwerven

het is toch leuk om soms een tijd eens te trainen op kracht om te kijken hoeveel gewicht je kunt heffen op bp

Heb je geen grotere foto's? En misschien wat meer poses

Ik ben wel benieuwd naar een front relaxed, misschien ziet de borst er heel anders uit dan :)

+1.

maar ach, is zo typisch voor de E-heroes hé. Of je nu met een gegronde uitleg komt en bewijzen uit het echte leven of niet, ze houden zich toch maar met hun mening..

100 kg benchen is best wel een prestatie na 1 jaar idd. Benchen is toch totaal niet te vergelijken met squatten of deadliften.

Terug
Naar boven