MuscleMeat

Een jaar training(geen beginfoto)

Met wat voor gewicht trainen jullie dan vraag ik me af. Ik heb nog nooit me max geprobeerd maar ik train met 80/85/90kg ene dag wat minder of meer dan de ander. Ligt ook aan de situatie. Maar ik denk dat als we over 1 of 2 reps praten dat ik ook wel rond de 105/110 of misschien wel meer kan benchen.

kerel bij ons die traint, best "dik" niet breed gebouwd en je zou ook niet zien dat hij trainde maar die traint met 100kg. Spotte laatst ff bij hem en drukte zonder moeite 10 reps er uit

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties jongens ik zit inderdaad serieus te overwegen om een voedingsschemate maken om net dat beetje extra bouwstoffen binnen te krijgen ik zal er nog een plaatje van me rug en voorkant ontspannen bij schieten

@waterpoloer,

Ik heb elke 3 maanden een ander schema, hou wel van een beetje afwisseling. Momenteel met bankdrukken is het 12 x 60, 10 x 70, 8 x 80, 6 x 90 en om ff lekker te pompen 20 x 50.

Vorige 3 maanden trainde ik 15 x 60, 8 x 70, 6 x 80 en 2 x 110 (en als het er in zat nog wat vaker).

Maar goed, ik blijf er bij, je kunt beter lichter trainen en de oefeningen correct uitvoeren dan te zwaar gaan en halve reps maken ofzo.. Ik zie dat bij ons in de sportschool ook vaak en heb het zelf ook gedaan hoor, heeft geen zin. Dan maar iets minder gewicht.

cheers

Terug
Naar boven