XXL Nutrition

Een kleine 5 maanden trainen, progressie?

Carnivoor

Novice
Waardering
1
Lengte
1m68
Massa
74kg
Inmiddels ben ik een alweer een paar maanden aan het trainen en ik was benieuwd wat jullie van mijn "progressie" vinden. Zelf merk ik wel dat mijn lichaam aardig aan het veranderen is.(3 broekmaten kleiner, armen zijn groter geworden, geen manboobs meer maar een normale mannenborst en lichte straie bij arm/borst.) Gelukkig zijn de straie niet zo duidelijk zichtbaar aangezien ik een halve n*ger :cool:.
Genoeg gelult, hier de foto's

De foto's zijn van telefoon kwaliteit :P

Front, februari-juni
ixv1x5.jpg
Bicep februari
66da3p.jpg
Bicep juni
8y8cpy.jpg

u3g9v.jpg

Ik zelf haal erg veel motivatie uit de kleine vooruitgang die ik boek. Alleen vind ik het jammer dat mensen gaan roepen dat je doordraait met sporten, en te veel afvalt. Maar ik heb besloten dat ik lekker met deze sport doorblijf gaan want hier beleef ik meer plezier aan dat achter de bal aanrennen met 2 teams.

Ben benieuwd hoe jullie erover denken:o

De foto's zijn wat vaag, maar als ik het zo zie ben je goed vooruit gegaan in een paar maanden. Aardig wat in vet gedaald en wat spiermassa opgebouwd.

en wat die andere mensen roepen.. Lekker schijt aan hebben. zij zitten met een zak chips op de bank, jij bent lekker aan het sporten en gezond bezig. Zie het als motivatie om nog harder te werken.

Ga zo door!

Vooruit is goed te zijn vet is omlaag en je hebt al aardig wat spiermassa gewonnen voor de tijd dat je bezig bent.

Een niet naar gezeur van andere luisteren!

• Topic Starter Topic Starter
Het is inderdaad een motivatie om nog harder te trainen. Ik word wel strakker en slanker maar mijn vet percentage blijft gelijk. In kracht blijf ik ook vooruitgang boeken. Waar kan dit aan liggen?

• Topic Starter Topic Starter
Oke, zal de stickies nog eens goed doornemen en dan mijn voedingsschema aanpassen. Heb mij trouwens ingeschreven voor Mudmasters 2013. Dit is een extra motivatie op keihard te gaan knallen de komende maanden.

Je armen zijn wel wat voller geworden, bicep groter, nog niet hele grote veranderingen maar die kome na 1 jaar wel :)

je biceps zijn netjes gegroeid man ;)
borst vind ik iets minder, maar er is vooruitgang en dat is het belangrijkste ;)

Terug
Naar boven