Carnivoor
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
Inmiddels ben ik een alweer een paar maanden aan het trainen en ik was benieuwd wat jullie van mijn "progressie" vinden. Zelf merk ik wel dat mijn lichaam aardig aan het veranderen is.(3 broekmaten kleiner, armen zijn groter geworden, geen manboobs meer maar een normale mannenborst en lichte straie bij arm/borst.) Gelukkig zijn de straie niet zo duidelijk zichtbaar aangezien ik een halve n*ger
.
Genoeg gelult, hier de foto's
De foto's zijn van telefoon kwaliteit
Front, februari-juni
Bicep februari
Bicep juni
Ik zelf haal erg veel motivatie uit de kleine vooruitgang die ik boek. Alleen vind ik het jammer dat mensen gaan roepen dat je doordraait met sporten, en te veel afvalt. Maar ik heb besloten dat ik lekker met deze sport doorblijf gaan want hier beleef ik meer plezier aan dat achter de bal aanrennen met 2 teams.
Ben benieuwd hoe jullie erover denken
.Genoeg gelult, hier de foto's
De foto's zijn van telefoon kwaliteit

Front, februari-juni
Ik zelf haal erg veel motivatie uit de kleine vooruitgang die ik boek. Alleen vind ik het jammer dat mensen gaan roepen dat je doordraait met sporten, en te veel afvalt. Maar ik heb besloten dat ik lekker met deze sport doorblijf gaan want hier beleef ik meer plezier aan dat achter de bal aanrennen met 2 teams.
Ben benieuwd hoe jullie erover denken