Fitness Seller

Nieuws Een meer dan gruwelijk verhaal uit Oostende: Gestapopraktijken van een vader

gruwelijk dit:(

geen straf is te veel voor deze "mensen"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor dit soort daders is geen straf te bedenken eigenlijk, alle straffen zijn nog te mild.

Kan wel een mooie straf bedenken hoor ;)

Vastbinden op een Rietveldstoel, elke dag naar RTL Boulevard laten kijken door elke avond vlak voordat het programma begint een paar gram caffëine in zn bek te stouwen. Elke dag vanaf 12:00 tot 15:00 naar Britney Spears hits laten luisteren, stont in zn eten stoppen en niks dan water met kers smaak laten drinken.

Elke zondag rond 21:00 hem laten uitwonen door 3 dikke n*gers, vlak nadat hij 5 uur lang naar Idols audities heeft gekeken.

Als laatste een kratje Hertog Jan net buiten zijn bereik zetten.

Ik snap het helemaal , maar in praktijk blijkt gewoon dat hoe fout de dader ook is de advocaat het altijd recht probeert te breien.
Akkoord, het geeft soms een heel twijfelachtige indruk.
Vaak worden feiten juist misbruikt of worden er zelfs onwaarheden verteld om te proberen zo min mogelijk straf te krijgen. Er worden zo vaak grenzen opgezocht en ook overschreden om dit doel te bereiken.
Of dit het geval is zoals je stelt weet ik niet. Wel werkt zoiets natuurlijk van 2 kanten in een proces. Dat is het ook het idee om een soort van balans te creëren voor de rechter om de waarheidsvinding te bevorderen.

Veel advocaten proberen juist in dit soort zaken zo veel mogelijk publiciteit te krijgen (zodat ze in de toekomst nog meer verdienen) dit in plaats van de waarheid boven water te halen.

Dit vind ik wel een aardig punt, maar de taak van de advocaat is niet om de waarheid boven tafel te krijgen, dit is de taak van de rechter. Het levert dan ook geen breuk van belangen op tussen advocaat en cliënt. Toekomstige verdiensten als prikkel om bewijsmateriaal te vervalsen oid. Dergelijk opportunistisch gedrag kom je overal tegen (kijk naar beursschandalen bijv) niet waar? Maar hier dient de Nederlandse Orde van Advocaten nog wel als stok achter de deur.

:mad:K*t wereld:mad:

wat een zieke mensen lopen hier rond op deze wereld.

Als ik die gerechtspsychiater was had ik zelf zijn nek omgedraaid.

Maar echt te vreselijk dit, dit soort mensen verdienen een langzame pijnlijke dood.

als ik zo'n dingen lees ben ik beschaamd belg te zijn....

Iedereen heeft gelijk de neiging op zoek te gaan naar "oplossingen" voor dit soort problemen, maar ik denk niet dat je gauw iets zult vinden dat werkt. Je kunt idd criteria in het leven roepen om kinderen te mogen krijgen en opvoeden, of examens invoeren, maar veel psycho's zullen wel in staat zijn zoiets gewoon te halen. Ook kun je ervoor kiezen om de straffen op dit soort daden te verhogen, maar mensen met een gestoorde geest laten zich hierdoor over het algemeen niet afschrikken, simpelweg omdat ze niet van tevoren de eventuele nadelige gevolgen gaan afwegen.
Ook is in dit soort gevallen de "roep om vergelding" altijd heel sterk, uiteraard, maar ook dan help je slachtoffertje er nog helemaal niks mee, het kwaad is al geschied. Ik denk niet dat er voor dit soort problemen een oplossing bestaat. Misschien dat het ooit mogelijk wordt om met bijna volkomen zekerheid door middel van een onderzoek vast te stellen dat iemand's geest zo ziek is dat hij zoiets zou kunnen doen, maar dan nog denk ik niet dat het acceptabel is dat er een orgaan/commissie ingesteld wordt die kan bepalen dat iemand te ziek is om een kind te mogen krijgen en opvoeden.

What can you do about it??

Kan wel een mooie straf bedenken hoor ;)

Vastbinden op een Rietveldstoel, elke dag naar RTL Boulevard laten kijken door elke avond vlak voordat het programma begint een paar gram caffëine in zn bek te stouwen. Elke dag vanaf 12:00 tot 15:00 naar Britney Spears hits laten luisteren, stont in zn eten stoppen en niks dan water met kers smaak laten drinken.

Elke zondag rond 21:00 hem laten uitwonen door 3 dikke n*gers, vlak nadat hij 5 uur lang naar Idols audities heeft gekeken.

Als laatste een kratje Hertog Jan net buiten zijn bereik zetten.

Jij bent duidelijk het type sadist dat tot de ergste dingen in staat is. Hopelijk heb je geen kinderen :p

Steek ze beiden in een hokje zonder eten, tot ze zelf doodgaan zou ik zeggen.

Spijtig dat de staat die klootzakken nog van eten zal moeten voorzien in de cel, en later als ze vrij komen (wat een zekere zaak is in belgie) nog van werkloosheidsvergoeding ook.
Ik hoop dat ze flink worden aangepakt door de medegevangenen

Iedereen heeft gelijk de neiging op zoek te gaan naar "oplossingen" voor dit soort problemen, maar ik denk niet dat je gauw iets zult vinden dat werkt. Je kunt idd criteria in het leven roepen om kinderen te mogen krijgen en opvoeden, of examens invoeren, maar veel psycho's zullen wel in staat zijn zoiets gewoon te halen. Ook kun je ervoor kiezen om de straffen op dit soort daden te verhogen, maar mensen met een gestoorde geest laten zich hierdoor over het algemeen niet afschrikken, simpelweg omdat ze niet van tevoren de eventuele nadelige gevolgen gaan afwegen.
Ook is in dit soort gevallen de "roep om vergelding" altijd heel sterk, uiteraard, maar ook dan help je slachtoffertje er nog helemaal niks mee, het kwaad is al geschied. Ik denk niet dat er voor dit soort problemen een oplossing bestaat. Misschien dat het ooit mogelijk wordt om met bijna volkomen zekerheid door middel van een onderzoek vast te stellen dat iemand's geest zo ziek is dat hij zoiets zou kunnen doen, maar dan nog denk ik niet dat het acceptabel is dat er een orgaan/commissie ingesteld wordt die kan bepalen dat iemand te ziek is om een kind te mogen krijgen en opvoeden.

What can you do about it??
het kwaad is mss geschied maar zulke mensen verdienen een pijnlijke dood punt

das ist nicht verantwoordzd

Ik dacht eerst dat ik een pagina las uit "120 dagen van sodom" uit De Sade???

Nuja, tis mss een subjectief gegeven van mij, maar het verwonderd me niet echt dat het voorval weer in Oostende is gebeurd.:rolleyes: Echt margitown bij uitstek wat ze ook beweren pfff.

Misschien voelen de nabestaanden zich beter omdat de dader ook geleden heeft?

In dit geval vallen beiden deels samen. En dus pleit je voor een rol voor de nabestaanden als het gaat om het bepalen van de strafmaat? Of wil je terug naar de doodstraf opdat de nabestaanden de dader naar eigen inzicht om mogen brengen... (Mortal Kombat: finish him! ;))

Al die wraakzucht, zoals gezegd, het leed is al geschied, een nieuw bloedbad zou daar niets aan af moeten doen. En voor de maatschappij als geheel bezien, is het een wenselijke ontwikkeling om dergelijke wraakgevoelens te gaan voeden?

In dit geval vallen beiden deels samen. En dus pleit je voor een rol voor de nabestaanden als het gaat om het bepalen van de strafmaat? Of wil je terug naar de doodstraf opdat de nabestaanden de dader naar eigen inzicht om mogen brengen... (Mortal Kombat: finish him! ;))

Al die wraakzucht, zoals gezegd, het leed is al geschied, een nieuw bloedbad zou daar niets aan af moeten doen. En voor de maatschappij als geheel bezien, is het een wenselijke ontwikkeling om dergelijke wraakgevoelens te gaan voeden?

Ik wil niet terug naar de doodstraf en het is inderdaad niet wenselijk om die wraakgevoelens te voeden, maar jij vraagt wat het nut van zo'n pijnlijke dood zou zijn. En ik antwoord dat het nut is, dat sommige slachtoffers/nabestaanden zich daarna beter voelen. Ik vel daar geen waardeoordeel over. Ik constateer/redeneer gewoon. :)

Gruwelijk, maar wat een zwak iemand moet die persoon Davey geweest zijn om geen weerstand te bieden, je kan toch altijd iets doen.. En die uitwerpselen is idd enorm wansmakelijk, behalve moest die vrouw een geil en mooi ding geweest zijn, maar dan nog lust niet iedereen dit, dus dit kan idd niet door de beugel. En van urine krijg je volgens mij enkel nog meer dorst.

Ik wil niet terug naar de doodstraf en het is inderdaad niet wenselijk om die wraakgevoelens te voeden, maar jij vraagt wat het nut van zo'n pijnlijke dood zou zijn. En ik antwoord dat het nut is, dat sommige slachtoffers/nabestaanden zich daarna beter voelen. Ik vel daar geen waardeoordeel over. Ik constateer/redeneer gewoon. :)

Okay, je constateert maar redeneer dan ook door. ;)

Terug
Naar boven