Hallo Leden!
Heb besloten om een afval log bij te houden. Even korte info over mij. Sinds een tijdje volg ik dit forum actief en heb ik reeds hier en daar wat gepost. Mijn doel van deze trainingslog is om alle ervaringen te beschrijven die ik onderga om die laatste kilo'tjes af te vallen..
Allereerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Peter, een 21 jarige student uit Amsterdam. Vanaf m'n geboorte ben ik al grof en breed gebouwd, maar de alcoholische versnaperingen in de studententijd hebben hier geen positieve uitwerking op gehad. Sinds een aantal jaar ben ik bezig met afvallen. Tot op heden ben ik ongeveer 22 kg kwijt door middel van een Low kcal dieet icm cardio training. Sinds een jaar stagneert het afvaltempo en heb besloten om me te richten op krachttraining om zodoende die laatste kilo's af te vallen.
Mijn statistieken zijn:
Lengte: 195
Gewicht: 110
Vetpercentage: Schommelt rond de 22 %
Mijn doel is om zoveel mogelijk in vetmassa af te vallen, dmv het ontwikkelen van spiermassa.
Vervolgens zal ik mijn voedingsschema beschrijven. Mijn dagelijkse voeddingsschema ziet er ongeveer als volgt uit.
Maaltijd 1:
Twee boterhammen besmeerd met 1 mespunt boter en twee plakken achterham.
1 banaan en 30 gram whey gemixed met water.
Maaltijd 2:
500 gram magere kwark met een klein handje vol rozijnen.
Water
Maaltijd 3:
100 gram bereidde zilvervliesrijst. 100 gram gebakken kipfilet in 1 el olijfolie.
Veel groenten. Komkommer/erwten etc.
Maaltijd 4:
Twee gekookte eieren. Banaan. 50 gram cashewnoten En weer een lading groente.
Maaltijd 5, of pre-work out maaltijd.
100 gram bereidde zilvervliesrijst. 130 gram Tonijn op waterbasis, uit blik. Wederom met groenten
'Maaltijd 6', Post-work out.
30 gram whey isolate. gemixed met water.
Maaltijd 7:
100 gram; aardappelen/pasta/rijst.
100 gram; vlees/kip etc
Voldoende groenten.
Maaltijd 8;
500 gram magere kwark.
In totaal ong. 3000 kcal.
250-300 gram Eiwitten.
200-250 KH
ong. 90 gram vetten (olijfolie, boter op brood en cashewnoten)
Wat betreft mn trainingsschema, hanteer ik een splitschema.
Maandag: Borst, triceps, biceps, buik. 20 min HIIT
Woensdag: Rug Schouders, buik. 20 Min HIIT
Vrijdag: Benen, buik. 20 min HIIT
Heb besloten om een afval log bij te houden. Even korte info over mij. Sinds een tijdje volg ik dit forum actief en heb ik reeds hier en daar wat gepost. Mijn doel van deze trainingslog is om alle ervaringen te beschrijven die ik onderga om die laatste kilo'tjes af te vallen..
Allereerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Peter, een 21 jarige student uit Amsterdam. Vanaf m'n geboorte ben ik al grof en breed gebouwd, maar de alcoholische versnaperingen in de studententijd hebben hier geen positieve uitwerking op gehad. Sinds een aantal jaar ben ik bezig met afvallen. Tot op heden ben ik ongeveer 22 kg kwijt door middel van een Low kcal dieet icm cardio training. Sinds een jaar stagneert het afvaltempo en heb besloten om me te richten op krachttraining om zodoende die laatste kilo's af te vallen.
Mijn statistieken zijn:
Lengte: 195
Gewicht: 110
Vetpercentage: Schommelt rond de 22 %
Mijn doel is om zoveel mogelijk in vetmassa af te vallen, dmv het ontwikkelen van spiermassa.
Vervolgens zal ik mijn voedingsschema beschrijven. Mijn dagelijkse voeddingsschema ziet er ongeveer als volgt uit.
Maaltijd 1:
Twee boterhammen besmeerd met 1 mespunt boter en twee plakken achterham.
1 banaan en 30 gram whey gemixed met water.
Maaltijd 2:
500 gram magere kwark met een klein handje vol rozijnen.
Water
Maaltijd 3:
100 gram bereidde zilvervliesrijst. 100 gram gebakken kipfilet in 1 el olijfolie.
Veel groenten. Komkommer/erwten etc.
Maaltijd 4:
Twee gekookte eieren. Banaan. 50 gram cashewnoten En weer een lading groente.
Maaltijd 5, of pre-work out maaltijd.
100 gram bereidde zilvervliesrijst. 130 gram Tonijn op waterbasis, uit blik. Wederom met groenten
'Maaltijd 6', Post-work out.
30 gram whey isolate. gemixed met water.
Maaltijd 7:
100 gram; aardappelen/pasta/rijst.
100 gram; vlees/kip etc
Voldoende groenten.
Maaltijd 8;
500 gram magere kwark.
In totaal ong. 3000 kcal.
250-300 gram Eiwitten.
200-250 KH
ong. 90 gram vetten (olijfolie, boter op brood en cashewnoten)
Wat betreft mn trainingsschema, hanteer ik een splitschema.
Maandag: Borst, triceps, biceps, buik. 20 min HIIT
Woensdag: Rug Schouders, buik. 20 Min HIIT
Vrijdag: Benen, buik. 20 min HIIT