AndroidHealthClinic

Een nieuwtje

muscleboy

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat GG spoedig met iets nieuws op de markt gaat komen , namelijk :
Winstrol oil based.... ( winstrol op olie basis die gemengd kan worden met bijvoorbeeld deca of testo en zo pijnloos zou moeten zijn)
De halfwaarde tijd blijft hetzelfde. De oude winie-inject op waterbasis zal er in de loop van tijd uitgaan totdat GG alles heeft verkocht.

Ook zou GG op de markt komen met IGF...

Dat wordt weer lekker smullen:D

Het is al op de markt geloof ik, ik kan namelijk al aan beide komen....

Een vriend van me gaat binnenkort aan de winstrol beginnen.
Dus met een paar weken kan ik je vertellen win echt pijnloos te injecteren is :).

Man ik ben ben het al 2 weken aan het zetten , brand wel wa !

sgoeie shizzle die oil based! ideaal te mixen met je andere gear... en de IGF-1 en de GH zijn al een tijdje op de markt van GG gaat lekkaa met ons betrouwbaar ug labje! :hornyna:

Mijn supplier wil de myostatinblokkers momenteel nog niet in zijn assortiment nemen. Hij wacht liever even af... Verstandige keuze lijkt me. Als het dan toch zn verwachtingen waar maakt kan hij het nog bijvoegen

flex170578 zei:
Mijn supplier wil de myostatinblokkers momenteel nog niet in zijn assortiment nemen. Hij wacht liever even af... Verstandige keuze lijkt me. Als het dan toch zn verwachtingen waar maakt kan hij het nog bijvoegen
ehhh??? waar wordt hier gesproken van myo blockers?
die zijn trouwens toch niet van GG maar van nutral??

muscleboy zei:
Ook zou GG op de markt komen met IGF...

De IGF heb ik hier liggen. Is nog zonder label.

Kan het helaas alleen nog niet proberen. Heb nog 2 vials IGF van MR staan die tot Mei houdbaar zijn. Die moeten er dus eerst aan geloven.

Zal de GG igf voor mn volgende kuur laten staan.

kreeg het idd ook net te horen wel intressant voor volgende kuur

Ik zie dat iedereen hetzelfde mailtje heeft ontvangen. :D

Als GG de HGH van gensci (jintropin) relabeled, komt het dan bij de IGF weer van gensci (igtropin)?

Terug
Naar boven