Fitness Seller

een nooB op voedingschema's gebied ??

monroe

Cool Novice
Waardering
0
wie o wie kan mij helpen met het in elkaar flanzen van een voedingschema(evt oefeningen)??, Ik ben totaal een noop op dat gebied.

2 jaar geleden heb ik zo'n anderhalf jaar getraind, ben gestopt omdat mijn figuur te erg veranderde de negatieve kant op; schouders werden veel te breed, borsten van cup d naar een schamele c. armen werden TE gespierd. maar ja wat wil je als je volgens het zelfde schema traindt als je vriend.Daarentegen heb ik mijn benen+billen minimaal getraind. Kwa eten; savonds gegeten wat moeders klaarmaakte, overdag zo'n 12 plakken brood, genoeg fruit. Na de training een eiwitshake en dat was het, dus een beetje aangeklooid om het zo maar te zeggen........

Wat ik wil gaan trainen zijn de volgende dingen:
- Mn kont, mag ronder vind nu dat er te weinig kont aan zit :p ( ik weet al dat ik het beste kan gaan squatten etc.) maar tips zijn welkom:D
- Mn benen, mag flink wat aangedaan worden, ik vind ze te dun in verhouding met de rest van mijn lichaam, en een mooie lijn erin zal mooi zijn.
- M'n buik, opzich tevreden mee, hij is nog mooi plat maar mag van mij iets strakker. 2 jaar geleden mijn buik veel getraind waardoor mijn zandloperfiguur bijna zo goed als verdween. Nu heb ik mn figuur weer zo goed als terug, Wil hem dus wel strakker maar wil NIET dat mijn zandloperfiguur verdwijnt:D

aan mijn bovenlichaam hoeft weinig aan te gebeuren, vind dat wel best zo misschien alles nog iets strakker maar daar kom ik wel uit..

Op dit moment weeg ik 59 kg bij een lengte van 1.73 .- veelste weinig vind ik zelf. mag nog wel een paar kilo bij aan, alleen ik eet wat ik wil en lukt maar niet ??? Het enigste wat erbij komt is vet, net boven mijn heupen ( wat ik superlelijk vind, dus ook daarvoor zijn tips welkom.)

Bovenwijdte: 92
taille:66
heup: 90

karma uiteraard!!!!

noob :o

lees de stickys (dieetschemas/trainingsschemas)
en squat ze :)

• Topic Starter Topic Starter
ja idd.. zo ver was ik dus ook al , ik eet de hele dag door, maar aankomen.. HO maar,

bovenlichaam idd, misschien wel gelijk aan. maar wil absoluut GEEN bredere schouders,

thnx voor de tip!! die wist ik niet :D

:thumb:

Terug
Naar boven