MuscleMeat

Een paar pics van Richie Rich

cool =]

respect, mooie bescheiden tattoo trouwens

je ziet er goed uit maar ik denk dat je iets meer gebruikt hebt dan supplementen

van 69 kg naar 96 kan niet op natuurlijke manier ik was 17 jaar toe ik begon en 65 kg na 6 jaar trainen was ik 97 op 9 vet maar niet naturel

super fysiek, is zeker naturel haalbaar mits de juiste voeding en goeie genen:D:D

Ferm fysiek, zoiets hoop ik ook te kunnen halen. :)

Netjes, en props dat het naturel is.

Droom en streeffysiek, en dat het naturel behaald is, maakt het nog mooier :p

Maar zullen veel bloed, zweet en tranen bij gevloeid zijn, gratz met die fysiek

van 69 kg naar 96 kan niet op natuurlijke manier ik was 17 jaar toe ik begon en 65 kg na 6 jaar trainen was ik 97 op 9 vet maar niet naturel

Ja dat kan wel kloppen dan toch goza hij traint tweemaal zo lang als jouw dus ik ben zelf ook 40 kg aangekomen in 5.5 jaar tijd waarvan laaste anderhalf jaar 3 x gekuurdt als je zoals ts 12j aar nattie train met goed voeding kun jij dit ook wel halen ik wil meer dus ik juize je krijgt bij deze sport wat je er instopt klaar simpel Yo by the way ichie props voor de prestatie ik geloof wel dat je nattie bent **** the haters

nice je rug:|
en de rest ook! toppie (y)

ok je zegt het dan toch met kuren zonder kuren kan je geen 30 kg aankomen no way maak dat de ganzen wijs

ok je zegt het dan toch met kuren zonder kuren kan je geen 30 kg aankomen no way maak dat de ganzen wijs

Jaloers?:o

On:
Heb het vaker gezegd maar blijf het een topfysiek vinden.
Richie wanneer komt er een update? Ook al betwijfel ik als hij nog wel op DBB aanwezig is...

All hail :bow:

i envy you :D hopelijk haal ik ook zo'n lichaam in de tijd dat jij het hebt gedaan :D

Duidelijk netjes!

en of dat kan, dat jij niet die genen maar vooral toewijding mist om dat naturel te behalen wil dat niet zeggen dat een ander dat niet kan.

zat jongens die 30kg naturel erop pompen in vvm over de jaren heen.

Terug
Naar boven