pats
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De spieren lijken wel nogal goed vol vocht te zitten (zie je vooral op de laatste foto vind ik), hetgeen ook vaak bij gebruikers waar te nemen is.
Verder zie ik wel een fysiek, die met de juiste aanleg en toewijding, qua massa wel natural haalbaar is.
Vraag me wel af of die foto's koud genomen zijn, of flink opgepompt?
Dat is zeker goed te horen dat je een partner hebt, die je steunt in wat jij graag wilt en leuk vind. Lijkt me toch lastig een relatie hebben met iemand die er niet achter staat. Als jullie beide maar lekker in jullie vel zitten.
PS Ook goede prestatie van je vriendin![]()

dit is dus nog vele malen groter dan kale he.....faking hell, heb je fysiek nog een keer bekeken maar het is echt te bruut voor woorden.
.
zijn dat hints 
dit is dus nog vele malen groter dan kale he.....faking hell, heb je fysiek nog een keer bekeken maar het is echt te bruut voor woorden.
wat ik wel een beetje vreemd vind is de aders die er bij een hoger bf toch nog opliggen. voor een naturel is dit eigenlijk niet mogelijk, ik twijfel dus ook nogsteeds of je wel naturel bent. die chest is zo kk bruut....echt vet...
zeg alsjeblieft dat je ons voor de gek hebt gehouden en dat hiervoor toch is gekuurt. ik zie mezelf dit naturel noooit, maar dan ook nooit halen. echt te bruut voor woorden, klasse kerel.

man hij is al 34 he, die man traint misschien al 15 jaar of meer.
Ik train ongeveer 12 jaar in totaal . Van 16 tot 19 beetje aanklooien, daardoor blessures gekregen (schouders) en op m'n 26 ste weer begonnen.