AndroidHealthClinic

Een paar pics van Richie Rich

Nice fysiek man!!

netjes over en jaar of 5 ben ik ook zo.

• Topic Starter Topic Starter
De spieren lijken wel nogal goed vol vocht te zitten (zie je vooral op de laatste foto vind ik), hetgeen ook vaak bij gebruikers waar te nemen is.
Verder zie ik wel een fysiek, die met de juiste aanleg en toewijding, qua massa wel natural haalbaar is.

Vraag me wel af of die foto's koud genomen zijn, of flink opgepompt?

Foto's zijn inderdaad ongeveer 2 uurtjes na mijn borsttraining gemaakt. Nog redelijk opgepompt dus.

Dat is zeker goed te horen dat je een partner hebt, die je steunt in wat jij graag wilt en leuk vind. Lijkt me toch lastig een relatie hebben met iemand die er niet achter staat. Als jullie beide maar lekker in jullie vel zitten :).

PS Ook goede prestatie van je vriendin;)

We hebben het goed samen :)

mooie fysiek man vooral voor iemand die nog nooit gekuurt egt goed

Uiteraard nogmaals bedankt voor alle complimenten van iedereen!! Is toch wel fijn om te horen :D

Stimuleert me nog meer om door te blijven knallen!

dit is dus nog vele malen groter dan kale he.....faking hell, heb je fysiek nog een keer bekeken maar het is echt te bruut voor woorden.

wat ik wel een beetje vreemd vind is de aders die er bij een hoger bf toch nog opliggen. voor een naturel is dit eigenlijk niet mogelijk, ik twijfel dus ook nogsteeds of je wel naturel bent. die chest is zo kk bruut....echt vet...

zeg alsjeblieft dat je ons voor de gek hebt gehouden en dat hiervoor toch is gekuurt. ik zie mezelf dit naturel noooit, maar dan ook nooit halen. echt te bruut voor woorden, klasse kerel.

haha, mischien een beetje...

dit is dus nog vele malen groter dan kale he.....faking hell, heb je fysiek nog een keer bekeken maar het is echt te bruut voor woorden.

wat ik wel een beetje vreemd vind is de aders die er bij een hoger bf toch nog opliggen. voor een naturel is dit eigenlijk niet mogelijk, ik twijfel dus ook nogsteeds of je wel naturel bent. die chest is zo kk bruut....echt vet...

zeg alsjeblieft dat je ons voor de gek hebt gehouden en dat hiervoor toch is gekuurt. ik zie mezelf dit naturel noooit, maar dan ook nooit halen. echt te bruut voor woorden, klasse kerel.

man stel je nie aan je hebt nog 14 jaar te gaan,als je dan nie net zo bruut of bruter dan hem bent doe je iets goed fout.

man hij is al 34 he, die man traint misschien al 15 jaar of meer.

ook goed:) 12 jaar is iig niet niks:P

Vette fysiek kerel! Respect B)

onwijs gruwelijke fysiek, mooie tattoo ook volgens mij! maar dit zal mij ook niet lukken naturel ben ik bang (bang? dat weet ik wel zeker haha) maar goed ik ga niet lopen discussieren of hij naturel is of niet, daarvoor weet ik er ook te weinig van.

ziet er goed uit voor een natural , aandachtspuntje is denk ik schouders

Goedgelovige mensen hier :D

@ flexx123, als ik dit niet haal, hahahahahahahahahahahahahaha...kerel, ik zal je uit je droom helpen, maar jij gaat dit leven nognieteens groter worden dan dat ik ben.

ik weet niet of je enige besef hebt van hoe groot deze gast is. of hoe groot het verschil al tussen jou en mij is, en tussen mij en deze kerel.

Terug
Naar boven