Fitness Seller

Een paar pics van Richie Rich

100% paint. die pastelkleuren vallen te veel op.

:) grapje, je bent GROOT! netjes. en resepct!

Hahaha af en toe moet kunnen vind ik hoor,lol maken en een keer doorzakken op zijn tijd is goed voor de geest, daardoor zit je ook weer lekker in je vel en gaan de prestaties op de sportschool ook vooruit (of lul ik nou ;) ) Maar ik drink wel veel minder als een aantal jaren geleden moet ik eerlijk zeggen. En toch moet ik na het stappen die kwark naar binnen stouwen, zit ook tussen de oren waarschijnlijk :D.

Je bent mijn held :D Helemaal mee eens haha

Goed fysiek, streefdoel! Voor de mensen die denken dat dit naturel niet mogelijk is; volgens mij dus wel met de juiste genen. Ik zie mezelf dit fysiek zeker nog halen voor mn 34e, ook naturel. Vasculariteit kan ook makkelijk, das gewoon aanleg, heb ik ook van nature. Niks met riods te maken.

• Topic Starter Topic Starter
Nogmaals bedankt voor de complimenten mensen en de karma uiteraard :)

ik ben eigenlijk nog zeer benieuwd naar een relaxe foto van je front. gewoon in rust...

succes verder nog met trainen

ziet er zeker goed uit kerel, vooral de kuiten vind ik nice..!
keep it up

netjes man ziet er goed uit!!!

Wacht maar tot ie cut tot een % of 8 ;) Ik denk dat je geen idee hebt hoeveel je verliest als je natural cut..
Overigens is g-men zwaarder bij 1.79 en heeft ook nog eens een % of 10 minder BF. Toch oogt deze meneer ook veel groter dan Gijs. Vocht en vet maken je al snel erg massive ;)
Die arm omtrek is trouwens wel ziek bij die lengte!

Om ff op m'n vetpercentage terug te komen..........

Heb het vandaag laten meten, toch nog 16.7%. Het duurt lang maar er zit voorruitgang in :)

Ziet er echt goed uit mijn complimenten! wou dat ik zon borst had :( maar working on it :)

vette pics man jij hebt massa!

Thnx! :D

amai man echt f*cking bruut!!,ik zou je niet graag tegenkomen!

Gvd gast, JIJ hebt 't 'm geflikt! Wat een BEESTACHTIG fysiek... heel erg netjes!

[Link niet meer beschikbaar]

http://pic80.picturetrail.com/VOL2047/11276409/19980058/323326369.jpg

http://pic80.picturetrail.com/VOL2047/11276409/19980058/323326537.jpg

http://pic80.picturetrail.com/VOL2047/11276409/19980058/323337922.jpg

http://pic80.picturetrail.com/VOL2047/11276409/19980058/323337883.jpg

Ik train ongeveer 12 jaar in totaal . Van 16 tot 19 beetje aanklooien, daardoor blessures gekregen (schouders) en op m'n 26 ste weer begonnen. Ik woog toen ongeveer 69 kg. Ik ben 1,78 en weeg nu rond de 96 kg. Afgelopen winter heb ik ff 99,5 kg gewogen met een bf van 23,5% (eletrische meting). Laaste meting is van eind mei met een bf van 18,3 % (met huidplooimeter)

Altijd natural getraind!

machtige foto's kerel!!
:thumbs:

heel netjes!!

@ Seagal: Ik zal binnenkort eens kijken om eens een foto in rust te maken.

@ Senne: thx, ik ben verder trouwens best wel een aardige jongen :D

@ 1978/Spierpijn/Klusmier/Skate : thx guys!

Ik baal wel dat ik sinds een week af en toe pijnprikkels voel in m'n onderrug, billen en bovenbenen. Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik 2 jaren geleden een hernia gehad. Het begon toen ook met deze symptonen. Ik hoop zo dat het niet doorzet! Het ging hartstike goed afgelopen jaar (op m'n elleboog na dan)en dan nu dit :( Kan gelukkig nog stees redelijk trainen (aangepast schema) doe iedere dag revalidatie oefeningen en ga vanaf maandag naar de fysio.Nou hopen dat het uiteindelijk allemaal meevalt.

Ik baal wel dat ik sinds een week af en toe pijnprikkels voel in m'n onderrug, billen en bovenbenen. Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik 2 jaren geleden een hernia gehad. Het begon toen ook met deze symptonen. Ik hoop zo dat het niet doorzet!

Een verhaal waarin ik mezelf zeer sterk herken. ;)
Ik hoop dat het allemaal goed gaat met je rug!

Complete streeffysiek.

Als ik je zo zou zien zou ik onmiddellijk zeggen dat je gekuurd had.

Jij zegt dat dat niet zo is, dus geloof ik je.

maar dan heb je wel supergenen.

(ik vraag me dan altijd af wat supergenen samen met roids doen :D)

Anyway; dit is, zoals ik zei, mijn streeffysiek.

Keep up the good work !

Terug
Naar boven