- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar ik (samen met nog véél van dit forum) zal dit nooit maar dan ook nooit kunnen bereiken. Ook niet in 12 jaar.dit is dus nog vele malen groter dan kale he.....faking hell, heb je fysiek nog een keer bekeken maar het is echt te bruut voor woorden.
wat ik wel een beetje vreemd vind is de aders die er bij een hoger bf toch nog opliggen. voor een naturel is dit eigenlijk niet mogelijk, ik twijfel dus ook nogsteeds of je wel naturel bent. die chest is zo kk bruut....echt vet...
zeg alsjeblieft dat je ons voor de gek hebt gehouden en dat hiervoor toch is gekuurt. ik zie mezelf dit naturel noooit, maar dan ook nooit halen. echt te bruut voor woorden, klasse kerel.
Ik denk dat je geen idee hebt hoeveel je verliest als je natural cut..
Wacht maar tot ie cut tot een % of 8Ik denk dat je geen idee hebt hoeveel je verliest als je natural cut..
Overigens is g-men zwaarder bij 1.79 en heeft ook nog eens een % of 10 minder BF. Toch oogt deze meneer ook veel groter dan Gijs. Vocht en vet maken je al snel erg massive![]()
Die arm omtrek is trouwens wel ziek bij die lengte!
.Ik denk niet dat je veel spiermassa verliest als je als naturel cut. Je ziet er gewoon veel groter uit bij een hoger BF en mensen zijn vaak vetter dan ze denken.
) en oog nu stukken voller.
) als ik niet de Bob ben (moet kunnen), nooit gerookt, nooit drugs gebruikt. En als ik beneveld thuis kom dan nog vreet ik een bak kwark op ;P .In het weeknd moet ik ook dingen kunnen eten en drinken die minder goed zijn, dat doe ik dus ook naast de goede voeding die ik dagelijks eet.En dan kijk ik er ook best wel naar uit kan ik je zeggen ;P . Ik sla m'n trainingen zelden over,komt eingelijk bijna nooit voor. En natuurlijk helpt het als je genetisch wat aanleg hebt 

@ Drink af en toe (vroeger wel veel gedronken,werkte in een kroeg en woonde er boven, dan weet je het wel) als ik niet de Bob ben (moet kunnen), nooit gerookt, nooit drugs gebruikt. En als ik beneveld thuis kom dan nog vreet ik een bak kwark op ;P .In het weeknd moet ik ook dingen kunnen eten en drinken die minder goed zijn, dat doe ik dus ook naast de goede voeding die ik dagelijks eet.En dan kijk ik er ook best wel naar uit kan ik je zeggen ;P .
Je drinkt ook haha
Zie je wel jongens dat je een superfysiek kan opbouwen door soms lekker los te gaan 
Yeessssss!!!!Je drinkt ook haha
Zie je wel jongens dat je een superfysiek kan opbouwen door soms lekker los te gaan
![]()
Yeessssss!!!!Je drinkt ook haha
![]()
) Maar ik drink wel veel minder als een aantal jaren geleden moet ik eerlijk zeggen. En toch moet ik na het stappen die kwark naar binnen stouwen, zit ook tussen de oren waarschijnlijk 
Ik laat trouwens altijd een 4 punts meting doen (weet niet of het zo officieel heet). Ze meten dus mijn bicep,tricep,buik en rug.Heel netjes kerel, mijn hoop om natural groot te worden was eigenlijk een beetje verdwenen, maar die is nu weer terug! Respect!