Fitness Seller

Een paar pics van Richie Rich

Ziet er echt goed uit!
Wat eet je zoal weg op een dag? :0

Succes met trainen, eten, en slapen! ;)

Nog een keer respect :) maar ik (samen met nog véél van dit forum) zal dit nooit maar dan ook nooit kunnen bereiken. Ook niet in 12 jaar.

Ik denk dat je hier véél voor hebt moeten opgeven...althans uitgaan... bier... drugs.. roken.. snacks... uhmm wat is nog meer lekker een verslavend en niet goed.

En diegene die zei dat dit makkelijk haalbaar is... forget it. Mits 100% inzet, dicipline, geduld, genetisch voordeel, enz. enz.

dit is dus nog vele malen groter dan kale he.....faking hell, heb je fysiek nog een keer bekeken maar het is echt te bruut voor woorden.
wat ik wel een beetje vreemd vind is de aders die er bij een hoger bf toch nog opliggen. voor een naturel is dit eigenlijk niet mogelijk, ik twijfel dus ook nogsteeds of je wel naturel bent. die chest is zo kk bruut....echt vet...

zeg alsjeblieft dat je ons voor de gek hebt gehouden en dat hiervoor toch is gekuurt. ik zie mezelf dit naturel noooit, maar dan ook nooit halen. echt te bruut voor woorden, klasse kerel.

Wacht maar tot ie cut tot een % of 8 ;) Ik denk dat je geen idee hebt hoeveel je verliest als je natural cut..
Overigens is g-men zwaarder bij 1.79 en heeft ook nog eens een % of 10 minder BF. Toch oogt deze meneer ook veel groter dan Gijs. Vocht en vet maken je al snel erg massive ;)
Die arm omtrek is trouwens wel ziek bij die lengte!

Wacht maar tot ie cut tot een % of 8 ;) Ik denk dat je geen idee hebt hoeveel je verliest als je natural cut..
Overigens is g-men zwaarder bij 1.79 en heeft ook nog eens een % of 10 minder BF. Toch oogt deze meneer ook veel groter dan Gijs. Vocht en vet maken je al snel erg massive ;)
Die arm omtrek is trouwens wel ziek bij die lengte!

Ik denk niet dat je veel spiermassa verliest als je als naturel cut. Je ziet er gewoon veel groter uit bij een hoger BF en mensen zijn vaak vetter dan ze denken:).

Maar nu jij wat droger bent Kale vind ik niet dat jij er kleiner uit ziet. Waarschijnlijk wel met een wijd t shirtje aan..

Wat zijn je krachtstats trouwens Rich?

Ik denk niet dat je veel spiermassa verliest als je als naturel cut. Je ziet er gewoon veel groter uit bij een hoger BF en mensen zijn vaak vetter dan ze denken:).

Helemaal mee eens! Het is ook voornamelijk vocht en glycogeen wat je verliest in de cut en dat maakt je ook stukken kleiner. Ik ben nu 3 dagen wat meer gaan eten (waarvan 1 ellendige junkdag :D ) en oog nu stukken voller.

• Topic Starter Topic Starter
@ Koekiemonster: Ik tel mijn calorieen eingelijk nooit. Ik heb het een keer een week gedaan om toch te weten wat ik ongeveer binnenkrijg. Zit meestal tussen de 3000 en 3500 calorieen. Ik probeer ook altijd clean te eten met in het weekend een smokkeldag.

@ Mulholland: Het is zeker geen fotosjoep! Bij alle foto's sta ik denk ik ongeveer 1 meter van de camera af.

@ Sjapendoedel: Ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar ik hou hier niemand voor de gek! Ik heb nou eenmaal nog nooit gekuurd! Kan er niets anders van maken. Het heeft me veel bloed zweet en tranen gekost. Zeker door m'n blessures. In die 12 jaren trainen ben ik ongeveer gemiddeld 2,5 kg per jaar aangekomen. Ik ken jongens op mijn sportschool die dat (30kg) in 3 jaren gehaald hebben (met kuren). Zij op hun manier ik op mijn manier.

@ Obeb: Ik let inderdaad erg goed op m'n eten. De tijd dat ik iedere dag snacks en chocola nam op het werk ligt gelukkig ver achter me.Collega's lachen als ik weer voor de zoveelste keer mijn eieren pel en m'n blik tonijn opentrek in de pauze. Maakt me niet uit, 't is mijn ding. Drink af en toe (vroeger wel veel gedronken,werkte in een kroeg en woonde er boven, dan weet je het wel :D) als ik niet de Bob ben (moet kunnen), nooit gerookt, nooit drugs gebruikt. En als ik beneveld thuis kom dan nog vreet ik een bak kwark op ;P .In het weeknd moet ik ook dingen kunnen eten en drinken die minder goed zijn, dat doe ik dus ook naast de goede voeding die ik dagelijks eet.En dan kijk ik er ook best wel naar uit kan ik je zeggen ;P . Ik sla m'n trainingen zelden over,komt eingelijk bijna nooit voor. En natuurlijk helpt het als je genetisch wat aanleg hebt :)

@ Kale: Je hebt helemaal gelijk. Volgens mij is het erg moeilijk om alles vast te houden als je zo diep gaat cutten. Ik weet niet eens of het me ooit zal lukken eerlijk gezegd. Daarom ook heel veel respect voor jou fysik! Ik zie het echt als een compliment als sommige mij met jou gaan vergelijken. Maar zover ben ik nog lang niet.

@ Rouge Monkey: M'n Stats zijn - Bench 160kg , Squat 130 x 12 (paralel) en deadlift 120kg x 12. Squat en deadlift doe ik altijd minimaal 10 reps. Sinds m'n hernia van 2 jaar geleden heb ik het weer heel rustig opgebouwd. Ik durf op het moment niet echt zwaarder te gaan met minder herhalingen. Ben gewoon bang om weer wat op te lopen en daar moet ik nu niet aan denken.

@ Terror Hennep: ahum, ik ben zelf ook best blij met m'n armen als ik eerlijk ben :D

t*ring jantje!!! Echt een bruut fysiek.
Gewoon super...Ik zeg niet dat ik dit niet kan halen, want ik streef er gewoon naar om groter te zijn dan iedereen. We zien dan wel waar het schip strandt.

Echt respect bro. :thumb:

Ik vind die foto's maar niks :p

:jk:

Markie13 meld er dan dan ook even bij dat je vervolgens op

TOON moet klikken :D

@ Drink af en toe (vroeger wel veel gedronken,werkte in een kroeg en woonde er boven, dan weet je het wel :D) als ik niet de Bob ben (moet kunnen), nooit gerookt, nooit drugs gebruikt. En als ik beneveld thuis kom dan nog vreet ik een bak kwark op ;P .In het weeknd moet ik ook dingen kunnen eten en drinken die minder goed zijn, dat doe ik dus ook naast de goede voeding die ik dagelijks eet.En dan kijk ik er ook best wel naar uit kan ik je zeggen ;P .

Yeessssss!!!! :D Je drinkt ook haha :D Zie je wel jongens dat je een superfysiek kan opbouwen door soms lekker los te gaan ;)

Erg netjes jongen en echt eerder 13% ofzo dan 18%

Fraaie fysiek. Een streven van vele hier.

:thumb:

Yeessssss!!!! :D Je drinkt ook haha :D Zie je wel jongens dat je een superfysiek kan opbouwen door soms lekker los te gaan ;)

Lijkt me ****ing duidelijk. Echt niet dat het je fysiek gaat beinvloeden op lange termijn. Natuurlijk heb je altijd angsthaasjes die denken van wel.

Hahaha af en toe moet kunnen vind ik hoor,lol maken en een keer doorzakken op zijn tijd is goed voor de geest, daardoor zit je ook weer lekker in je vel en gaan de prestaties op de sportschool ook vooruit (of lul ik nou ;) ) Maar ik drink wel veel minder als een aantal jaren geleden moet ik eerlijk zeggen. En toch moet ik na het stappen die kwark naar binnen stouwen, zit ook tussen de oren waarschijnlijk :D

En wat betreft de reacties op m'n vet percentage: Ik zal het deze maand eens opnieuw laten meten op de sprotschool, ben toch wel erg benieuwd :) Ik laat trouwens altijd een 4 punts meting doen (weet niet of het zo officieel heet). Ze meten dus mijn bicep,tricep,buik en rug.

Heel netjes kerel, mijn hoop om natural groot te worden was eigenlijk een beetje verdwenen, maar die is nu weer terug! Respect!

Je bent pas 21 joh! Wie weet waar je over een paar jaar staat als je goed doorblijft trainen en eten (en blessure vrij blijft uiteraard). Gewoon doorgaan kerel!

Zeer net fysiek :thumbs: Een streven voor mij.

Terug
Naar boven