MuscleMeat

Eendengooier Habibou met de dood bedreigd

Wat een heisa toch daarrond :p Afmaken en opeten mag, maar gooien ohweee.. Hoe denk je dat het er in de kwekerijen aan toe gaat?

Ach.. Mocht wel wat minder lomp maar wat een gezeik zeg.

Beest kan toch vliegen ofniej
Durf ik het te zeggen?
eigenlijk niet
maar ik doe het gewoon
amai zotekke only in belgium hé

Wat boeiend zeg.. hij gooide met een eend, get over it.

volgens mij is die eend goed af vergeleken met het (voormalige) leven van die kippen die wij dagelijks samen opeten :)

Benieuwd hoe de reacties waren geweest als het niet een eend maar een hondje of een kat was geweest... Of toch eigenlijk helemaal niet.

136445078_e182427c7d.jpg

kwak kwak

is toch nog niet zo hard gegooid nu ik voor het eerst de beelden zie. Als ik die reacties hoor lijkt het of hij die eend van de middenstip in de spionkop heeft gegooid.
Hier houdt dat eendje niets aan over hoor, kwam ook op gras terecht. Ik heb al erger gezien, zonder dat het beestje (kip) er iets aan overhield (behalve schrik op korte termijn). Natuurlijk moet het werpen met beesten geen nationale sport worden...

:roflol:

Ik weet alweer precies wat voor types hier schande over spreken.

Benieuwd hoe de reacties waren geweest als het niet een eend maar een hondje of een kat was geweest... Of toch eigenlijk helemaal niet.
Ik ben benieuwd hoe de reacties waren geweest als het niet eend maar een mens was geweest... Of toch eigenlijk helemaal niet.

:rolleyes:

zoiets doe je gewoon niet, klaar! gefrustreerde k*t is het, hij had het eendje ook gewoon voorzichtig daar weer los kunnen laten

gehe,dat rennen achter voedsel aan ging hem erg goed af.Niet echt netjes van deze negert!Maar om hem nu meteen weer te willen lynchen is ook een beetje teveel van het goede!

Maar toch...het is gewoon eens wat anders een n*ger lynchen in plaats van Marokkanen dood knuppelen.

beestje loopt aardig mank.........ff zijn kuitbeen en scheenbeen breken....

Terug
Naar boven