Fitness Seller

eerste belgische dode mexicaanse griep

pffff... sterven constant mensen aan griep, voedsel allergie etc.. en nu?
niks nieuws, niks spectaculair..
De (riool)media maakt er een ziekelijke show van en een groep domme, naïevelingen gaan op hun ritme ronddansen.. jongens, jongens wat een circus!
Het lijkt wel een echte Amerikaanse film... De angsthazen die het gevaar zien, en dan de critici die het weglachen alsof het niets is, en dan vervolgens het eerst doodvallen alvorens de ziekte zich globaal verspreid en miljoenen doden maakt.

Maar ff serieus: dit niet ernstig nemen zou pas dom zijn. Je moet op alles voorbereid zijn, virussen kunnen muteren en dus ook gevaarlijker worden. Zo klein is die kans trouwens niet.

28 days later, anyone?

jij snapt het niet he.
die inentingen bevat ook de virus. omdat je lichaam er dan sterker van word.
eerst word je er ziek van, dan leert je lichaam ermee om te gaan met de bactierie of virus of wat het ook is en dan word je er immuun voor.

het is maar te hopen dus dat jij sterk genoeg bent voor die inentingen.
zoniet dan kunnen die inentingen jou ook de dood worden.

dus eigenlijk maakt het geen fl**ker uit of je nou inentingen haalt ofniet, je word toch wel ziek.
of van de inentingen of van iemand anders die jou besmet.
Zo gaat het bij alle inentingen en voor zover ik weet gaat niemand daar dood van :rolleyes:

waarom worden er dan mensen ziek van de griepprik?(zelfde principe toch?)

Wie beweert dat er mensen ziek worden van de vaccinatie? (beetje retorisch; de anti-vaccinatie lobby zit er achter) En wat bedoel je met 'ziek'?

Allergische reactie of iets dergelijks?

Het is bekend dat mensen die niet tegen kippeneiwit kunnen de vaccinatie niet moeten nemen. (vaccin wordt 'gekweekt' in eieren) Dat daargelaten is er in Nederland voor zover ik weet in de afgelopen 40 jaar geen anafylactische shock, of een ander ernstige bijwerking voorgevallen tijdens vaccinaties.

met ziek bedoel ik griep waarmee ze gevaccineerd worden

Ik weet dat je mijn vorige reactie op deze bewering hebt gelezen, aangezien je deze gequote hebt. Lees 'm nog eens. In het kort: JE WORDT NIET 'MET GRIEP' GEVACCINEERD.

Misschien omdat het immuunsysteem verlaagd word door de vaccinatie waardoor je vatbaarder bent word de griep e.d.?

Misschien niet. Ongefundeerde uitspraak, maar bekend in anti-vaccinatie land. Als het vaccin op korte termijn al iets met je immuunsysteem doet is het dit in 'overdrive' zetten, dankzij het MF59 adjuvans. :D

Een vaccinatie is niets meer dan een stukje ziekte dat wordt ingespoten. Je lichaam gaat dan antilichamen produceren voor die ziekte en dat zorgt ervoor dat je lichaam die ziekte niet meer kan krijgen.
Je kan in theorie dus wel ziek worden van een vaccinatie, maar denk dat dat uitzonderingen zijn.

Terug
Naar boven