XXL Nutrition

eerste belgische dode mexicaanse griep

september of oktober komen die lamzakken eindelijk met inentingen..
dat spul ligt klaar volgens alles alleen gaan die mensen even 6 weken op vakantie.. naar mexico.. daarna als ze tijd hebben transporteren ze het naar NL.. zwangere vrouwen eerst (volkomen terecht).. voor mij mogen ze opschieten dvind het maar niks en komt steeds dichterbij! ff wachte met mn kuur haha.. weerstand hoog houden!

jij snapt het niet he.
die inentingen bevat ook de virus. omdat je lichaam er dan sterker van word.
eerst word je er ziek van, dan leert je lichaam ermee om te gaan met de bactierie of virus of wat het ook is en dan word je er immuun voor.

het is maar te hopen dus dat jij sterk genoeg bent voor die inentingen.
zoniet dan kunnen die inentingen jou ook de dood worden.

dus eigenlijk maakt het geen fl**ker uit of je nou inentingen haalt ofniet, je word toch wel ziek.
of van de inentingen of van iemand anders die jou besmet.

jij snapt het niet he.
eerst word je er ziek van, dan leert je lichaam ermee om te gaan met de bactierie of virus of wat het ook is en dan word je er immuun voor.

dus eigenlijk maakt het geen fl**ker uit of je nou inentingen haalt ofniet, je word toch wel ziek.

idd in de in enting zit altijd een stukje v/h virus ( alleszins niet zo veel)

hmm hij komt wel dichtbij nu.

jij snapt het niet he.

haha zo erg is die hoeveelheid niet.. aantal jaren gelden ook zoiets geweest met een ander virus.. ze gaan echt niet de hele nl bevolking ziek maken.. meer dan 30% is er niet tegenop gewassen door ziekte ed. dus denk dat jij het niet snapt

zou idd een klote dood zijn
aan wat is hij gestorven ? aan een in enting tegen mex. griep

al vaak genoeg mensen dood gegaan van die vaccins, het kan, kans is neit groot maar jij zal maar net de lul zijn :p
precies. als jij van jezelf weet dat je snel ziek word, of je slikt medicatie of je hebt astma, je zit aan de aas of drugs of alcohol (allemaal dingen waar je immuum systeem dus slechter van word).
dan is de kans al veel groter dat je eraan overlijd dat dan dat het een positieve werking op je heeft.

trouwens zijn die injecties ook niet alles.
de virus kan zit aanpassen aan die injectie, waardoor de injectie niet meer helpt, en dan ???

het beste lijkt me gewoon (al klinkt het wat abnormaal) om jezelf zoveel mogelijk af te sluiten van andere mensen.
om de besmetting miniem te houden, totdat alles voorbij is.

Ik denk dat de meeste mensen op dit forum zich niet druk hoeven te maken. Het merendeel van de mensen die aan dit virus zijn overleden hadden een BMI van meer dan 40. Ook ligt het sterfte percentage bij de mexicaanse griep op 0,5%, bij de griep die wij kennen ligt dat op 9%. Dit komt vooral omdat het mexicaanse virus bij mensen tussen de 20 en 40 voorkomt.

Ik denk dat de meeste mensen op dit forum zich niet druk hoeven te maken. Het merendeel van de mensen die aan dit virus zijn overleden hadden een BMI van meer dan 40. Ook ligt het sterfte percentage bij de mexicaanse griep op 0,5%, bij de griep die wij kennen ligt dat op 9%. Dit komt vooral omdat het mexicaanse virus bij mensen tussen de 20 en 40 voorkomt.

een griepvirus dat selectief is op leeftijd :rolleyes:

Haha, het is een chick die hier in de buurt woonde. Ik heb geen zin om maatregelen te nemen iig.

Waarom, geloof je me niet?

Ken haar niet btw. Ik kan je wel vertellen dat ze net overleden is aan de Mexicaanse griep en dat ze niet ver van mij woonde, samen met haar mams en paps.

neh ik vroeg mij gewoon af of je wist wat haar hobbies ed waren, kon ik niet opmaken uit je vorige post
maar goed, 34 en bij pappa en mamma wonen wijst al op labiliteit

pffff... sterven constant mensen aan griep, voedsel allergie etc.. en nu?
niks nieuws, niks spectaculair..
De (riool)media maakt er een ziekelijke show van en een groep domme, naïevelingen gaan op hun ritme ronddansen.. jongens, jongens wat een circus!

jij snapt het niet he.

Als je nu niet weet waar je het over hebt, kan je ook gewoon niets posten.

Wat een fakking BULLCRAP.

Het middel Forcetria bevat een kleine hoeveelheid hemagglutinine, een eiwit dat zich deels aan de buitenzijde van het capside van het virus bevindt en zorgt voor een immunologische respons van het lichaam. Hemagglutinine is het eiwit uit de 'H' van de virus naam (H1N1), de 'N' staat voor neuraminidase, een andere eiwit uit het capside. Het zijn eiwitten die van belang zijn bij virusvermenigvuldiging in het lichaam, maar je krijgt er geen influenza van.

Dus nee; je wordt niet ziek van het vaccin om je lichaam te leren om te gaan met het virus.

Als je nu niet weet waar je het over hebt, kan je ook gewoon niets posten.

Wat een fakking BULLCRAP.

Het middel Forcetria bevat een kleine hoeveelheid hemagglutinine, een eiwit dat zich deels aan de buitenzijde van het capside van het virus bevindt en zorgt voor een immunologische respons van het lichaam. Hemagglutinine is het eiwit uit de 'H' van de virus naam (H1N1), de 'N' staat voor neuraminidase, een andere eiwit uit het capside. Het zijn eiwitten die van belang zijn bij virusvermenigvuldiging in het lichaam, maar je krijgt er geen influenza van.

Dus nee; je wordt niet ziek van het vaccin om je lichaam te leren om te gaan met het virus.

waarom worden er dan mensen ziek van de griepprik?(zelfde principe toch?)

Terug
Naar boven