Beste BB,
Graag zou ik feedback willen over het onderstaande voedings schema.
Eerst wat info over mij ik weeg nu 77kg en ben 1.84m lang.
Ik ben nu iets minder dan een half jaar bezig met IF (Intermittent fasting) dit bevalt erg goed en ik zou dat ook aan willen houden.
Mijn eating window met IF is van 12:00 tot 20:00 ligt er aan hoe druk de dag is.
Trainen doe ik 4 dagen per week met het schema van Kelei op dit moment.
Mijn doel is natuurlijk meer spiermassa maar hier wil ik graag door IF mijn vet percentage lager of hetzelfde houden.
Het onderstaande wil ik aan gaan houden:
Ik ben nu iets minder dan een half jaar bezig met IF (Intermittent fasting) dit bevalt erg goed en ik zou dat ook aan willen houden.
Mijn eating window met IF is van 12:00 tot 20:00 ligt er aan hoe druk de dag is.
Trainen doe ik 4 dagen per week met het schema van Kelei op dit moment.
Mijn doel is natuurlijk meer spiermassa maar hier wil ik graag door IF mijn vet percentage lager of hetzelfde houden.
Het onderstaande wil ik aan gaan houden:
Trainingsdagen Rustdagen
Kcal 3000Kcal 2600Kcal
Proteïne 190 tot 230 g 190g tot 230g
Vet Rond de 50g 90g of meer
Koolhydraten 350g of meer Minder dan 350g
Proteïne 190 tot 230 g 190g tot 230g
Vet Rond de 50g 90g of meer
Koolhydraten 350g of meer Minder dan 350g
Het avond eten is altijd zelf gemaakt ik woon nog thuis dus ik eet gewoon mee wat de pot schaft.
Ik hoop het zo goed mogelijk neergezet te heb graag jullie mening bij deze post zitten twee screenshots van hoe ik op dagen zou eten als voorbeeld.
Ik hoop het zo goed mogelijk neergezet te heb graag jullie mening bij deze post zitten twee screenshots van hoe ik op dagen zou eten als voorbeeld.
Alvast bedankt
Laatst bewerkt: