AndroidHealthClinic

Eerste echte: Test-e / Deca / Dbol

• Topic Starter Topic Starter
Opzuig naalde heb je niet nodig maat :) Kan het ook anders doen, een gatje prikken door de rubber (wel eerst schaar + rubbertje reinigen), daar de spuit door heen duwen en opzuigen, dan wat lucht er uit, naald er op, dat kleine beetje lucht nog er uit persen en een druppel over de naald laten lopen en klaar :)

Ik heb voor tboll gekozen ivm vocht, maar omdat ik hier bijna tot geen last van heb had ik beter dboll kunnen pakken want die tboll doet zn werk niet :( En neem ook 50mg per dag

Dat gaatje prikken gaat m niet worden want moet t spul telkens ergens anders mee nemen en dan kan ik niet hebben dat t gaat lekken snapje...
Kan iemand anders me antwoord geven op mn opzuig naalden vraag want dit lijkt me t handigst??

Trouwens nog ff kleine update:
net wezen sporten en tot mn grote verbazing stond op een schaal waar ik normaal 84/85 week nu op eens 88/89... Lijkt me een beetje sterk want mn schaal hier thuis geeft iets minder gewicht toename aan maar t is toch leuk om zo in eens bijna op 90 te staan;)

Haha, ik snapte ook al niet helemaal waar dit vandaan kwam. Maar poffertje... Dit zijn persoonlijke kuurlogjes, die kan jij ook aan maken. Iedereen die zijn progressie bij wilt houden of op/aan merkingen van andere wilt kan dit aan maken dus ik zou zeggen: succes en ik hoop snel een eigen logje van je te zien!

Oh ok:rolleyes: hmm nou dan ga ik ma ff uitvogelen, idd bedankt voor jou ''normale reactie''
PS:ben ook echt vandaag helemaal nieuw hier dus vandaar..kga me best doen ik kanl overal wel wat op :D

Dat gaatje prikken gaat m niet worden want moet t spul telkens ergens anders mee nemen en dan kan ik niet hebben dat t gaat lekken snapje...
Het rubber sluit zich weer meteen dus lekken zal het niet doen ;)

En die opzuig naalden gewoon bij de aphotheker vragen als hun vragen waar het voor nodig is ben je niet verplicht tot antwoord

Laatst bewerkt:
Het rubber sluit zich weer meteen dus lekker zal het niet doen ;)

En die opzuig naalden gewoon bij de aphotheker vragen als hun vragen waar het voor nodig is ben je niet verplicht tot antwoord

Nee snap dat ik niet verplicht ben maar wil niet zo raar over komen;) Dus weet iemand iets legaals op olie basis wat mensen spuiten?

gwn intramusculaire spuiten met naald op (0,8x4 heb ik denkik) kopen,en daar de vloeistof mee opzuigen. en dan en andere naald er op steken om te injecteren.... heb dan een doosje van 100 naalden gekocht van 0,6x3 om te injecteren.

Opzuig naalden zijn 1.2x38 geloof ik... zowieso 1.2.. Gewoon vragen en je krijgt ze mee.. Anders zeg je vitamine b injecties..

Nee snap dat ik niet verplicht ben maar wil niet zo raar over komen;) Dus weet iemand iets legaals op olie basis wat mensen spuiten?
Die apotheker is niet achterlijk hoor. Hij heeft het meteen door waarvoor het dient, tenminste als je er al wat gespierd uitziet. Maakt het hem wat uit? Als hij eraan verdient, is het goed.

Er zijn wel ergere producten die je bij de apotheker moet halen: iets tegen luizen, aambeien, enz. Vraag die spuiten gewoon!

Interessant logje trouwens. Vroeg of laat begin ik er ook aan, denk ik.

Succes!

gwn intramusculaire spuiten met naald op (0,8x4 heb ik denkik) kopen,en daar de vloeistof mee opzuigen. en dan en andere naald er op steken om te injecteren.... heb dan een doosje van 100 naalden gekocht van 0,6x3 om te injecteren.

Opzuig naalden zijn 1.2x38 geloof ik... zowieso 1.2.. Gewoon vragen en je krijgt ze mee.. Anders zeg je vitamine b injecties..

Oke bedankt! Daar ga ik dan naar vragen. die 0,8 zuigt idd ook al goed op maar daar injecteer ik ook mee, weet ik zeker dat het er ver genoeg in zit (heb behoorlijk vet laagje op mn kont;) haha). Maar ik ga wel ff vragen naar die 1,2 en dan zeg ik er bij dat ze voor vitamine B zijn;)

Die apotheker is niet achterlijk hoor. Hij heeft het meteen door waarvoor het dient, tenminste als je er al wat gespierd uitziet. Maakt het hem wat uit? Als hij eraan verdient, is het goed.

Er zijn wel ergere producten die je bij de apotheker moet halen: iets tegen luizen, aambeien, enz. Vraag die spuiten gewoon!

Interessant logje trouwens. Vroeg of laat begin ik er ook aan, denk ik.

Succes!

Gewoon beginnen goos!

Haha, Aambeien en luizen is iets dat je zomaar kan hebben en anabolen worden toch vaak gezien als erge drugs (bij het meeste volk dan) dus das wel wat anders vind ik;) Maar ik ga het met de vitamine-b-smoes doen... is dat ook op olie basis trouwens?

Gewoon beginnen goos!

Haha, Aambeien en luizen is iets dat je zomaar kan hebben en anabolen worden toch vaak gezien als erge drugs (bij het meeste volk dan) dus das wel wat anders vind ik;) Maar ik ga het met de vitamine-b-smoes doen... is dat ook op olie basis trouwens?

ik gok van wel, want iets op waterbasis is pijnlijk om te zetten. en dit naar het schijnt niet. (denk ik hé) ;)

Update:
Kracht neemt behoorlijk toe! Kilo's waren iets toe genomen maar door het slechte eten met carnaval ook weer verminderd. Normaal heb ik na zo'n weekend slecht eten geen kracht meer over maar nu had ik gewoon meer kracht als normaal... napo is een wonder kracht middel dus;)

Vraag:
Ik injecteer normaal altijd op maandag maar het gister echt geen tijd gehad en vandaag ook niet (de jongen wie het normaal doet en waar ik het doe kunnen niet). Nu gaan we het dus morgen zetten. Nu vraag ik me af of ik dan in het vervolg altijd deze dag aan moet houden of dat ik gewoon weer op maandag kan doen?? En is het heel erg dat ik nu 2dagen later ben of zal dat nog niet zo'n heel groot verschil maken??
Vast bedankt!!

iemand die me antwoord kan geven?

gewoon weer asap je oude schema oppakken, die ene keer dat het anders gelopen is boeit niet echt hoor! beter is om zelf te leren prikken!
succes verder ;)

gewoon weer asap je oude schema oppakken, die ene keer dat het anders gelopen is boeit niet echt hoor! beter is om zelf te leren prikken!
succes verder ;)

Ja ik ga het vanavond wel zelf proberen want die gozer is ziek en kan dus weer niet, en 3 dagen later lijkt me wat te veel.

Hoe is het afgelopen?

Gwoon zelf zetten joh derde been... wat houdt je tegen?

suc6 met je kuur!

was nog vergeten te vertellen dan ik vorige week donderdag pas merkte met voetballen wat iedereen bedoelde met zware benen;) Haha dikke knieen als of er een zak met water aan hangt! Vanavond weer voetbal.. we zullen zien.

btw, is het weinig dat ik naa 2,5week (met dbol als kick) maar 2,5 kg ben aan gekomen of moet ik echt hard mn voeding gaan verhogen? (kracht is wel veel toegenomen trouwens!)

Terug
Naar boven