Opzuig naalde heb je niet nodig maatKan het ook anders doen, een gatje prikken door de rubber (wel eerst schaar + rubbertje reinigen), daar de spuit door heen duwen en opzuigen, dan wat lucht er uit, naald er op, dat kleine beetje lucht nog er uit persen en een druppel over de naald laten lopen en klaar
Ik heb voor tboll gekozen ivm vocht, maar omdat ik hier bijna tot geen last van heb had ik beter dboll kunnen pakken want die tboll doet zn werk nietEn neem ook 50mg per dag
Dat gaatje prikken gaat m niet worden want moet t spul telkens ergens anders mee nemen en dan kan ik niet hebben dat t gaat lekken snapje...
Kan iemand anders me antwoord geven op mn opzuig naalden vraag want dit lijkt me t handigst??
Trouwens nog ff kleine update:
net wezen sporten en tot mn grote verbazing stond op een schaal waar ik normaal 84/85 week nu op eens 88/89... Lijkt me een beetje sterk want mn schaal hier thuis geeft iets minder gewicht toename aan maar t is toch leuk om zo in eens bijna op 90 te staan

Kan het ook anders doen, een gatje prikken door de rubber (wel eerst schaar + rubbertje reinigen), daar de spuit door heen duwen en opzuigen, dan wat lucht er uit, naald er op, dat kleine beetje lucht nog er uit persen en een druppel over de naald laten lopen en klaar
En neem ook 50mg per dag
hmm nou dan ga ik ma ff uitvogelen, idd bedankt voor jou ''normale reactie''