Fitness Seller

Eerste echte: Test-e / Deca / Dbol

ziet er tog opzich gied uit heb je geen before pics

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Ja ben ook wel een beetje tevreden, bovekant borst mag wat mij betreft iets beter vormen en mn schouders iets boller. Traps span ik hier niet goed aan maar die mogen ook wel wat beter (traps van stanske zijn BRUUT!)

haha :p

seg hoe ziet je voeding er eigenlijk uit. denk niet dat dat hier al ergens staat hé...??? wel de kcal enzo. maar niet wat je juist eet...

haha :p

seg hoe ziet je voeding er eigenlijk uit. denk niet dat dat hier al ergens staat hé...??? wel de kcal enzo. maar niet wat je juist eet...

Klopt, heb nog iets gepost... mn ouder schema had ik mooi uitgewerkt maar nu ik de kcal omhoog heb, heb ik daar nog geen mooi schema voor. Zal snel posten!
Ik snap er niet veel van, in de gym blijf ik sterk als een beer, mensen vragen me ook of ik kuur (gewoon in het dagelijks leven met kleding aan). Het einige waar ik geen resultaat zie is op de weegschaal, blijf maar op 88kg staan. En ook als was mn voeding helemaal beroerd geweest, van deze stack moetje toch zowiezo welm iets meer aankomen dan +/- 6kg. Is het verstanding om er toch de laatste 3weken nog provi bij te pakken??

Laatst bewerkt:
Ik dacht het al te zien maar vandaag is het op de schaal bevestigd. De reden dat mijn gewicht bijna niet meer toe nam is omdat mn vet% aan zakken is. Op mn buik blijft is het iets gestegen maar voor de rest is het gedaald. M'n schouders beginnen ook stuk beter uit te komen.
gewicht was op 6maart 86,9kg en nu is het 88,4kg. En het vet% klopt vast niet precies op de schaal maar is wel afgenomen. Hoop toch voor het einde van mn kuur de 90kg te halen.
Na mn kuur begin ik met een goed pre-workout product(miss crea er naast), zit zelf aan super pomp te denken. Hierdoor wil ik een beetje kracht zien te houden en miss nog een kilo of 2 pakken. Dan wil ik in juni beginnen met een kleine cut (ECA) zodat ik niet al te erg op een waterballon lijkt op t strand van de zomer. Hoop te cutten tot 10/12% BF en tussen de 80 en 85kg eindigen. En over 4maandjes weer een nieuwe kuur pakken en proberen op die 10-12% te blijven.

ga trouwens denk ik toch provi aan schaffen voor de laatste 2 weken.
Heb ook nog een vraagje, het ziet er naar uit dat mijn test niet helemaal uit komt tot week 10. Is het erg als ik een ander merk zou pakken de laatse week, want ik kan wel aan een 250mg ampul komen en om voor dat kleine tekort nou een hele nieuwe vail aan te moeten schaffen vind ik ook zonde. Wie weet of dit een probleem is??

dat is geen enkel probleem, test = test.

waarom toch proviron erbij?

ALs je niet goed kan slapen kan je ook Melatonin nemen. In lage dosering te koop bij Etos. Ik heb bij BB.com de 3mg gekocht. En ik slaap er echt super lekker mee. Me dromen worden ook "echter"

en nog wat aangekomen?

ga me vanavond wegen

update
Begon op 82kg met +/- 17% vet ik weeg nu 88,5kg met een vet percentage van +/- 14% en zit in week 8 dus de laatste deca inject gezet. Nu nog 2weken verder op alleen test en hoop nog door wat extra te eten tot de 90kg te komen... dan ben ik tevreden!;)
Zijn niet veel gewonnen kilo's maar het is blijkbaar toch heel goed te zijn want blijf er maar opmerkingen over krijgen. Ik heb trouwens wel een kop als een waterballon!
Verder ben ik een hoop oefeningen goed vooruit gegaan qua gewicht sommige oefeningen 20kg er bij op! En mn schouders die totaal niet wouden groeien beginnen nu ook wat boller te worden.
Is er nog een nakuur supp dat jullie aanraden? Ik hoorde dat superpump een lekker product is... wat vinden jullie?

goed zo jonge. wel raar dat je vet daalt. maar mss beter zo. zou niet te veel naar kg's kijken.

ik ben bezig met nos ether. pomp blijft zoals het is tijdens het trainen. maar het is niet te zuipen jakkes :D

net laatste inject gezet. Had blijkbaar af en toe te veel test gedaan want het was op nu. kon nog 250mg bij krijgen en dat dus maar gedaan ipv 500mg.
stats zijn niet meer voor uit gegaan. gewicht schommeld nog rond 89kg.
BP zit op 3x110
DL 4x140/150
SQ 2x150 (140 ga ik wel dieper als bij 150)

Ga nu flink blijven eten en dan over 2 weken de nakuur. Dan op vakantie naar turkije en na de vakantie een pre workout er bij. Dan een kleine ECA cut. Dan ongeveer 3maanden wachten, mn bloed testen en dan als dat goed is hoop ik een test/tren kuur te kunnen pakken.

wat zegt je bf?

mijn nolvadex moet eigenlijk starten op vakantie, kan ik wachten tot erna? ipv 2 nu dus 3 weken na laatste inject?

Terug
Naar boven