Fitness Seller

Eerste echte: Test-e / Deca / Dbol

vanaf nu moet er tog echt wel wat kilo,s bij komen want anders is er iets anders aan de hand.....fake gear of een no responder:(

bedoel je die fake gear waar je in het begin wel kilo's mee pakte? ;)

misschien heb je gewoon te hoge verwachtingen... sure, in het begin lijk je te gainen als een malle... maar als je nou eens goed kijkt hoeveel daar nu daadwerkelijk spiermassa van is valt dat nog vies tegen.

• Topic Starter Topic Starter
bedoel je die fake gear waar je in het begin wel kilo's mee pakte? ;)

misschien heb je gewoon te hoge verwachtingen... sure, in het begin lijk je te gainen als een malle... maar als je nou eens goed kijkt hoeveel daar nu daadwerkelijk spiermassa van is valt dat nog vies tegen.

Ik heb niet te hoge verwachtingen ik dacht alleen wel dat ik iets hoger als 87 zou komen.
We zullen zien wat de toekomst ons brengt;)

met deze kuur met jij echt wel 10 kilo makkelijk kunnen aankomen.
Mijn eerste kuur was precies hetzelfde, ben er dik 15 kilo van aangekomen.
zat wel een hoop vet/vocht bij maar dat mocht de pret niet drukken.

is je gear wel te vertrouwen?

Indien het fake gear was ging hij 0,0 kg zijn aangekomen zelfs geen vocht niks.
Je mag het niet altijd zoeken bij de gear.

maybe is hij alleen aangekomen van de dboll..

5 kilo winst tot nu toe toch?

ook al heb je een slechte voeding/training wat ik niet denk hoor maar dan nog zal je meer aankomen dan dit.

maar tijd zal het leren. tis nog niet einde kuur.

maybe is hij alleen aangekomen van de dboll..

5 kilo winst tot nu toe toch?

ook al heb je een slechte voeding/training wat ik niet denk hoor maar dan nog zal je meer aankomen dan dit.

maar tijd zal het leren. tis nog niet einde kuur.

M'n voeding is goed in orde maar zoals je al zegt: zonder goede voeding kan je ook gainen op deze as. Maar de eerste 5kg zijn denk ik idd van de napo maar ik ga er ook niet van uit dat mn gear fake is want er staan test raporten van deze op DBB.
We zullen het wel zien, anders pak ik nog proviron erbij, hoorde dat dat nog extra boost geeft

zou het gewoon nog ff geduld geven.. vorige week heb je volgens mij toch niet veel getrained wegens blessure. gewoon weer snoeihard gaan trainen en kcal iets omhoog mischien??

zou het gewoon nog ff geduld geven.. vorige week heb je volgens mij toch niet veel getrained wegens blessure. gewoon weer snoeihard gaan trainen en kcal iets omhoog mischien??
Ja kcal heb ik weer iets verhoogd. Weightgainer is ook binnen dus dat zijn weer 1200kcal extra per dag. We hele smerige heb ik nu, serious mass! Dacht probeer eens wat anders maar deze is echt vies! Heb er ook nog whey bij gehaald voor gelijk na het sporten. Hoop deze week nog ff lekker te gaan knallen.
gister lekker mn borst en bi-ceps vol gepompt. Wel een beetje last van mn blessure en tijdens sommige oefeningen heel erg. Ga nu niet nog een week wachten dus kijk het wel aan.
Ga nu gewoon proberen zoveel morgelijk kcal binnen te krijgen en lekker te bulken dan moeten er nog wel wat kilo'tjes bij komen!

rust je genoeg naamloos?

Nee, mijn rust is niet optimaal! Daar ben ik heel eerlijk in maar kan er weinig aan doen want het lukt me niet om vroeger dan 2uur in slaap te komen. Sta 's ochtend rond een uur of 10 op maar als ik naar school of werk moet is dit natuurlijk eerder en slaap ik maar weinig.
Heb dit een tijdje opgelost met ZMA, wat echt hielp, maar moet ook zunder supps in slaap komen natuurlijk

Nee, mijn rust is niet optimaal! Daar ben ik heel eerlijk in maar kan er weinig aan doen want het lukt me niet om vroeger dan 2uur in slaap te komen. Sta 's ochtend rond een uur of 10 op maar als ik naar school of werk moet is dit natuurlijk eerder en slaap ik maar weinig.
Heb dit een tijdje opgelost met ZMA, wat echt hielp, maar moet ook zunder supps in slaap komen natuurlijk

als die ZMA je echt helpt met slapen gewoon door blijven gebruiken, kijk ook effe naar melatonine en valeriaan ofzo.. works for me ;)

gewoon doen wat nodig is voor een goede nachtrust; na je kuur slaap je toch zonder problemen (meer dan je lief is).

of een heftig partijtje coïtus kan ook wonderen doen :D

meer coïtus -> meer prolactine ;)

hahaha, ja maar om nou elke avond iemand te moeten zoeken om te nken zodat ik een goeie nachtrust heb lijkt me ook zo wat:p

Ik doe dezelfde kuur als jou bro. Vind het resultaat wat jij hebt gepakt tot nu toe ook niet om over naar huis te schrijven.

Ben benieuwd wat de oorzaak hiervan is?

Ik doe dezelfde kuur als jou bro. Vind het resultaat wat jij hebt gepakt tot nu toe ook niet om over naar huis te schrijven.

Ben benieuwd wat de oorzaak hiervan is?

Ik snap er niets van, ging net op de weegschaal staan en kwam gewoon boven de 91kg uit. Normaal weeg ik altijd op de sportschool (het gewicht wat ik daar had heb ik ook in deze log aan gehouden) dus dat ga ik straks even doen. Mijn weegschaal thuis geeft normaal veel lager als normale schalen dus zou fijn zijn:d
haha snap er niet van, kan het zijn dat ik nu op eens ga gainen(heb gister 6e inject gezet)

Ik snap er niets van, ging net op de weegschaal staan en kwam gewoon boven de 91kg uit. Normaal weeg ik altijd op de sportschool (het gewicht wat ik daar had heb ik ook in deze log aan gehouden) dus dat ga ik straks even doen. Mijn weegschaal thuis geeft normaal veel lager als normale schalen dus zou fijn zijn:d
haha snap er niet van, kan het zijn dat ik nu op eens ga gainen(heb gister 6e inject gezet)

mmm balen... denk dat het toch iets lager zit, geloofde het niet dus nog 3x op gaan staan en telkens wat anders. Weeg me op de gym wel ff

heb me op de sportschool gewogen en stond op 88kg. Krijg ewl van iedereen te horen dat ik er groter uit zie weet niet echt wat ik er van moet denken dus.

18032009092.jpg

Terug
Naar boven