flip van hout
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedoel je die fake gear waar je in het begin wel kilo's mee pakte?
misschien heb je gewoon te hoge verwachtingen... sure, in het begin lijk je te gainen als een malle... maar als je nou eens goed kijkt hoeveel daar nu daadwerkelijk spiermassa van is valt dat nog vies tegen.

maybe is hij alleen aangekomen van de dboll..
5 kilo winst tot nu toe toch?
ook al heb je een slechte voeding/training wat ik niet denk hoor maar dan nog zal je meer aankomen dan dit.
maar tijd zal het leren. tis nog niet einde kuur.
Ja kcal heb ik weer iets verhoogd. Weightgainer is ook binnen dus dat zijn weer 1200kcal extra per dag. We hele smerige heb ik nu, serious mass! Dacht probeer eens wat anders maar deze is echt vies! Heb er ook nog whey bij gehaald voor gelijk na het sporten. Hoop deze week nog ff lekker te gaan knallen.zou het gewoon nog ff geduld geven.. vorige week heb je volgens mij toch niet veel getrained wegens blessure. gewoon weer snoeihard gaan trainen en kcal iets omhoog mischien??
Nee, mijn rust is niet optimaal! Daar ben ik heel eerlijk in maar kan er weinig aan doen want het lukt me niet om vroeger dan 2uur in slaap te komen. Sta 's ochtend rond een uur of 10 op maar als ik naar school of werk moet is dit natuurlijk eerder en slaap ik maar weinig.
Heb dit een tijdje opgelost met ZMA, wat echt hielp, maar moet ook zunder supps in slaap komen natuurlijk

hahaha, ja maar om nou elke avond iemand te moeten zoeken om te nken zodat ik een goeie nachtrust heb lijkt me ook zo wat![]()

Ik doe dezelfde kuur als jou bro. Vind het resultaat wat jij hebt gepakt tot nu toe ook niet om over naar huis te schrijven.
Ben benieuwd wat de oorzaak hiervan is?
Ik snap er niets van, ging net op de weegschaal staan en kwam gewoon boven de 91kg uit. Normaal weeg ik altijd op de sportschool (het gewicht wat ik daar had heb ik ook in deze log aan gehouden) dus dat ga ik straks even doen. Mijn weegschaal thuis geeft normaal veel lager als normale schalen dus zou fijn zijn:d
haha snap er niet van, kan het zijn dat ik nu op eens ga gainen(heb gister 6e inject gezet)