dodger
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgens mij ken je beter geen nolva pakken tijdens een 19nor cycle, ben de reden ff kwijt maar geloof dit ergens gelezen heb ga wel ff opzoek naar de bronals je last lijkt te hebben van gyno een weekje 20mg nolva nemen, kan je zien of het betert.
maar dan moet je al wel zeker zijn dat het gyno is. zou niet zomaar aan de nolva gaan...

volgens mij ken je beter geen nolva pakken tijdens een 19nor cycle, ben de reden ff kwijt maar geloof dit ergens gelezen heb ga wel ff opzoek naar de bron![]()

dboll is toch al gedaan
indien niet, dan kan hem beter ff wachten tot hem ermee gedaan heeft idd.
hehe....ik begreep al niet wat stan bedoelde maar hij had denk verkeerd begrepen....
hehe....ik begreep al niet wat stan bedoelde maar hij had denk verkeerd begrepen....

ach ja foutje moe kunnuh hehe....maar ik ken die bron nie meer vinden waaromn je beter geen nolva ken nemen bij een 19nor cycle.....iemand uitleg hieroverja f*ck mijn fout, had er ff niet aan gedacht. niet iedereen doet test only hé![]()
krijgt... Is dat zo?met boksbandage je polsen goed strak inwindelen dan kan je toch wat beter trainen en worden je onderarmen meer gespaard, allé toch iets beter. dat zijn mijn pers ondervindingenSuper k*t.. Heb denk ik m'n onder arm overbelast! Voor het weekend was de pijn helemaal erg, nu al iets minder. Eventjes niet trainen dus, gister alleen mn buik gedaan en vandaag kijken hoe zeer het nog doet.
Of mn kracht vooruit gegaan is kan ik dus nog even niet zeggen. M'n gewicht blijft op 87 hangen, hoop dat dit nog gaat stijgen wil namelijk wel rond de 90uitkomen. Heb me ook laten vertellen dat je in week 5/6 nog een flinke "boost"krijgt... Is dat zo?

heb aangezien mn kleine blessure mn benen en rug getrained vandaag (zonder deadlift).
Squad ging heerlijk en leg-press ook! beide 20kg meer dan normaal!
aan hoeveel kg zit je dan? met de squaT?
laat u arm gwn ff rusten man, is gwn het beste. wat doe je voor job?
Hoop het ook niet. Vandaag gewerkt dus van af nu laat ik hem pas echt rusten tot maandag en dan hopelijk weer knallen! Heb alleen niet echt het idee dat mn gewicht nog gaat toenemen, heb mn kcal al iets omhoog gedaan maar het blijft bij 87kg![]()
idd, 5e week zit ik... niets kunnen trainen deze week behalve benen/rug.
Hoop maandag weer te kunnen knallen!!