XXL Nutrition

eerste keer aas

allgainz

Cool Novice
Waardering
1
Hallo

Ik wil in oktober beginnen met mijn eerste kuur.
Oral only reden is dat ik totaal niet tegen spuiten kan,veel zullen wel zegen begin er dan maar niet aan maar goed.
Ik wil eerst kijken hoe mij dit bevalt en wie weet dat ik alsnog overstap.

Ik zat zelf aan deze kuur te denken.
Wk 1-6: Dianabol 40 mg/dag
Wk 1-6: Winstrol 40 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag

Of zou winny alleen al genoeg zijn ik las dat je daar ook geen na kuur bij nodig heb?

Mijn doel is zoveel mogelijk vet vrij gainen

Mvg

Misschien moet je eerst is je voeding op orde brengen. Gezien je stats heb je er de ballen verstand van. Maar wel lekker naar de AAS grijpen. Voeding niet in orde = AAS gaat je geen ene mallemoer brengen.

Kuur slaat helemaal nergens op. /Next

Hoezo kun je niet tegen prikken?
Kreeg je vroeger nooit een griepprikje in je schouder op school?

Meer is het eigelijk niet, en je wint er veel meer kg mee....

Mijn bulk schema is met zoveel mogelijk clean eten met 50/30/20 verdeling. Maar toch hoop ik antwoord te krijgen mense die vertelle dat ik het beter niet kan doen zijn er zat

En dat zal wel een reden hebben! Wil je zeker horen dat je kuur goed is en het moet doen? Gaat niet gebeuren

• Topic Starter Topic Starter
Mijn bulk schema is met zoveel mogelijk clean eten met 50/30/20 verdeling. Maar toch hoop ik antwoord te krijgen mense die vertelle dat ik het beter niet kan doen zijn er zat

Wat is de gedachte achter diana en winny?
winny wordt vaak gebruikt om een wat hardere look te krijgen, en dianabol om juist op te blazen.. slaat dus nergens op

Hm nee heb na mijn wete ook nooit een prik gehad nee

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Wat is de gedachte achter diana en winny?
winny wordt vaak gebruikt om een wat hardere look te krijgen, en dianabol om juist op te blazen.. slaat dus nergens op

Ik had al rond gelezen en deze combinatie stond op anabolenpower.nl weet niet of dat een betrouwbare site is ? Ook voor eventuele bestellingen

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

En dat zal wel een reden hebben! Wil je zeker horen dat je kuur goed is en het moet doen? Gaat niet gebeuren

Oke wat is volgens jou een goede beginners kuur ongeacht of mijn voeding in jou ogen nou wel of niet goed is

Ik zou je informatie van deze site af halen... en zou ook niet via dat soort sites je gear bestellen nee..

Oral only is geen probleem vind ik, besef je wel dat wat je ervaart voor een tijdelijke periode is en je waarschijnlijk vrij weinig zal overhouden na de cycle. Overweeg voor jezelf af wat je wilt etc. Genoeg mensen die je willen helpen.

Oral only is geen probleem vind ik, besef je wel dat wat je ervaart voor een tijdelijke periode is en je waarschijnlijk vrij weinig zal overhouden na de cycle. Overweeg voor jezelf af wat je wilt etc. Genoeg mensen die je willen helpen.

Ik wil mijn eerste kuur gebruiken ook als een kickstart . Mocht het mijn bevallen dan kan ik nog de keuze maken om het vaker te doen
Hoeveel kilo zou ik minimaal wel moeten halen en blijft er ongeveer zitten

:slotje: please

Ik wil mijn eerste kuur gebruiken ook als een kickstart . Mocht het mijn bevallen dan kan ik nog de keuze maken om het vaker te doen

Je gaat niet prikken zeg je, wat voor kickstart wil je dan doen...? :rolleyes:

Lees je nou gewoon eerst eens in over voeding en ga daar mee aan de gang.
Zodra je dat onder de knie hebt kun je je gaan inlezen over aas en met een fatsoenlijk kuurvoorstel komen.

Niet om te flamen, maar dit gaat je gewoon niet veel al dan niks brengen.

Hm nee heb na mijn wete ook nooit een prik gehad nee

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Ik had al rond gelezen en deze combinatie stond op anabolenpower.nl weet niet of dat een betrouwbare site is ? Ook voor eventuele bestellingen

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Oke wat is volgens jou een goede beginners kuur ongeacht of mijn voeding in jou ogen nou wel of niet goed is

Ten eerste moet je minimaal 21 jaar zijn, liefst ouder.. dus hoe oud ben je eigenlijk? Hoelang train je al, hoe sta je er nu voor en wat wil je bereiken etc etc. Beetje meer info is wel nodig voor een goed advies.

Ten tweede vindt ik de term 'beginners' kuur al fout, kuren is niet voor beginners (!) punt.

Ten derde; orals om kennis te maken met aas is ook onzin. Je zult achteraf teleurgesteld zijn met het resultaat.. dus dan weet je zeker dat je eerste ervaring kut zal zijn

Niet bang zijn voor naalden, dat hoort er nou eenmaal bij. Dus gewoon prikken!

1-12 Test E 500mg EW
1-14 hCG 250iu EOD
14-18 Nolva 20mg ED

Hoop dat je een sterke lever hebt Dbol+Winny... veel horrorverhalen over deze combo gelezen.

Ja naja ligt er per persoon aan. Is niet echt een getal op te baseren. Met dbol waarschijnlijk vrijwel niks. En winny maximaal 3 kg totaal.

Terug
Naar boven