AndroidHealthClinic

eerste keer training met dumbbells

AnnoBoy

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
97kg
Hallo, ik heb vandaag een dumbbell gekocht met 15kg.

nu zit er 5 kg op, en dit heb ik 10 keer gedaan en zo 3 keer. ( ik weet niet hoe ik het moet zegge:p)

nu voel ik dat als ik mijn armen wil strekken, dat mijn spieren opspannen,
nu weet ik niet of dit correct is? en of ik morgen hetzelfde mag doen, of.. wat is jullie advies? ik heb er maar 1 jammer genoeg.

( dit is de eerste keer dat ik het doe)
ben 19 geworden, 1.70m, en weeg 95kg.

Als je spieren opspannen bij het strekken van je armen ben je goed bezig, keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt :D, kan ik dit elke dag doen?, of moet ik 1 dag tussen laten?
nog een vraagje, hoe lang duurt het om al iets van verbetering te zien ? ik bedoel, dat ik meer spieren krijg.

Wat voor oefeningen doe je eigenlijk...

wil je puur alleen je armen *lees Biceps* trainen?

bedankt :D, kan ik dit elke dag doen?, of moet ik 1 dag tussen laten?
nog een vraagje, hoe lang duurt het om al iets van verbetering te zien ? ik bedoel, dat ik meer spieren krijg.

Met 5kg kun je het zelfs de hele dag door doen als je wilt, gains gegarandeerd :D

Je bent 19 jaar oud, je hebt je op 26 maart hier geregistreerd. Jongentje toch, wat heb je al die tijd gedaan. Begin te lezen. Daarnaast heb je één dumbbell? Daar kom je mee aanzetten op een bbforum?

ook gedaan... jaar of 3 geleden...
total waste of time
ga naar de sportschool of kap er mee
(no-offence)

ook gedaan... jaar of 3 geleden...
total waste of time
ga naar de sportschool of kap er mee
(no-offence)

DIT

met een dumbbell en 4x per week dumbbell curls doen kan je lifte wat je wilt maar gespierd worden zal je niet.
ga naar een sportschool, vraag een schemaatje aan, lees op dit forum, eet goed, slaap goed en de spieren komen vanzelf! Succes!:D

ik heb 1 maand gelede een fitness abonnement aangevraagt.. ben 1 keer geweest, en is me niet goed bevalle, slechte service, kijken nauwelijks naar u enzo en sfeer is daar toch niet wat ik had verwacht. Daarom doe ik dit liever thuis. ik ga nog wel een 2de dumbbell kopen en een halter ofzo

een jaarabbonoment? maand? half-jaar?

welke gym zat je eigenlijk? er zijn namelijk grote verschillen kwa kwaliteit van een gym...

Je bent 19 jaar oud, je hebt je op 26 maart hier geregistreerd. Jongentje toch, wat heb je al die tijd gedaan. Begin te lezen. Daarnaast heb je één dumbbell? Daar kom je mee aanzetten op een bbforum?

tjah, wat moet ik doen? elke dag , 24/7 op dutchbodtbuilding.com zitten, en naar jouw perfecte lichaam kijken? by the way het is een forum, mag ik toch wel iets vragen, niet?

Cya on stage

koppig...
ik persoonlijk, en ik denk menig dbb lid vinden dat je met 2 dumbbells niet ver gaat komen, en zeker niet als je geen weet hebt van wat je doet.
met alleen je armen trainen zal je ver komen en als je zelf wat meer zal lezen over fitness/bb dan zou je dit zelf ook weten. gebruik het forum! er staat veel informatie op die je veel kan helpen!

Succes ;)

niet ver komen bedoel ik

tjah, wat moet ik doen? elke dag , 24/7 op dutchbodtbuilding.com zitten, en naar jouw perfecte lichaam kijken? by the way het is een forum, mag ik toch wel iets vragen, niet?

Dingen die in stickys staan behoren niet gevraagd te worden... maar gelezen :rolleyes:

:roflol:

3 maanden was min. en het is bij jims.

Maak dan eerst die 3 maanden vol, anders is het zonde van je geld, als je een paar keer in de gym hebt getraint merk je meteen dat je thuis lang niet zo goed kan trainen als in een sportschool (homegyms en strongmen uitgezonderd :D)

Nou, zou voor jou niet verkeerd zijn om 1 volle dag op dbb te lezen. Daarnaast is er geen 1 foto van mij te vinden op het forum en is mijn lichaam nog VERRE van perfect / wat ik wil bereiken. Ja het is een forum, een BODYBUILDINGforum welteverstaan. En netzoals vele andere fora heeft dit forum een hele mooie zoekfunctie en veel leesvoer in de vorm van stickies om lullige topicjes als deze te voorkomen. Maar neem niks van ons aan, koop een 2e dumbbellt en een barbell jij komt er wel.

Nou, zou voor jou niet verkeerd zijn om 1 volle dag op dbb te lezen. Daarnaast is er geen 1 foto van mij te vinden op het forum en is mijn lichaam nog VERRE van perfect / wat ik wil bereiken. Ja het is een forum, een BODYBUILDINGforum welteverstaan. En netzoals vele andere fora heeft dit forum een hele mooie zoekfunctie en veel leesvoer in de vorm van stickies om lullige topicjes als deze te voorkomen. Maar neem niks van ons aan, koop een 2e dumbbellt en een barbell jij komt er wel.

verspil vooral je tijd dan niet verder aan een lullige topic als deze. goeie dag verder.

Terug
Naar boven