Fitness Seller

Eerste kuur ! Advies welke kuur en waarom ( Voedingsschema/schema aanwezig )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Garyvos

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
9%
Hallo medeleden,

Ik train nu zo een ander half jaar non stop, dat wil zeggen 5 dagen per week plus een voedingsschema en om de 6 weken een ander trainingsschema. Nou wil ik mijn natuurlijke grens over scheiden dmv te beginnen met een kuur! Mijn doelen: Kracht winnen en meer spiermassa. Ik zal alles bijhouden via dit topic zodra ik heb besloten wat mijn kuur wordt.

About me:
Leeftijd: 20
Lengte: 175
Gewicht: 72
Lichaamsvet: 9.8 %

Voedingsschema:

07:30= 350 gr havermout met een banaan en 30 gram whey door de blender met water.
09:30= 3/4 bruine boterhammen met kipfilet circa 5 plakjes.
12:00= rijst/pasta inclusief kip en brocolli
14:00= 300 gr brinta met water
16:00= handje noten dry roasted met 300/350 gr magere kwark
17:15= Voor training 1 banaan en een appel met 30 gr whey incl water
Tijdens de training Monster Amino van Cytosport
18:30/19:00= Aardappels/bruine rijst/pasta met meestal kip/rund/vis ( Ik eet geen varkensvlees )
21:30/22:00= 350 gr magere kwark

Trainingsschema:
Maandag= Borst/Bicep
Dinsdag=Rug/Tricep
Woensdag=Rust
Donderdag=Volledige benen
Vrijdag=Traps/Schouders/Bicep/Tricep

Mijn vraag is wat raden jullie mij aan? Ik zit zelf te twijfelen tussen Winstrol en Anavar.

Ik zal ook een paar foto's van mezelf posten. 1 is van hoe ik begon en na 6 maanden en die ander is van 2/3 maanden geleden.

Ik hoor het heel graag van jullie.
Groetjes,

Gary Vos

Laatst bewerkt:
Je wilt na minder dan 2 jaar al gebruiken?

''nou wil ik mijn natuurlijke grens over scheiden dmv te beginnen met een kuur''!

Volgens mij heb je die nog lang niet bereikt

die natuurlijke grens heb je nog lang niet bereikt...

• Topic Starter Topic Starter
Zoals er staat wil ik inderdaad mijn natuurlijke grens over scheiden na 1.5 jaar met een mooi woord "serieus" te trainen. De voorgaande 2 jaren trainde ik 4 a 5 keer per week maar lette ik niet voldoende op mijn voeding. Ik ging elk weekend uit drankje hier drankje daar andere troep naar binnen. Na dat ik hier op ging letten icm met een schema en het niet meer gebruiken van drugs en alcohol, merkte ik dat ik vooruitgang boekte maar na anderhalf jaar wil ik meer uit mezelf halen. Mijn trainingsjaren komen dus uit op ongeveer 3.5 jaar

Geen gebruik onder 20. Conform onze forumregels dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven