Garyvos
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 9%
Hallo medeleden,
Ik train nu zo een ander half jaar non stop, dat wil zeggen 5 dagen per week plus een voedingsschema en om de 6 weken een ander trainingsschema. Nou wil ik mijn natuurlijke grens over scheiden dmv te beginnen met een kuur! Mijn doelen: Kracht winnen en meer spiermassa. Ik zal alles bijhouden via dit topic zodra ik heb besloten wat mijn kuur wordt.
About me:
Leeftijd: 20
Lengte: 175
Gewicht: 72
Lichaamsvet: 9.8 %
Voedingsschema:
07:30= 350 gr havermout met een banaan en 30 gram whey door de blender met water.
09:30= 3/4 bruine boterhammen met kipfilet circa 5 plakjes.
12:00= rijst/pasta inclusief kip en brocolli
14:00= 300 gr brinta met water
16:00= handje noten dry roasted met 300/350 gr magere kwark
17:15= Voor training 1 banaan en een appel met 30 gr whey incl water
Tijdens de training Monster Amino van Cytosport
18:30/19:00= Aardappels/bruine rijst/pasta met meestal kip/rund/vis ( Ik eet geen varkensvlees )
21:30/22:00= 350 gr magere kwark
Trainingsschema:
Maandag= Borst/Bicep
Dinsdag=Rug/Tricep
Woensdag=Rust
Donderdag=Volledige benen
Vrijdag=Traps/Schouders/Bicep/Tricep
Mijn vraag is wat raden jullie mij aan? Ik zit zelf te twijfelen tussen Winstrol en Anavar.
Ik zal ook een paar foto's van mezelf posten. 1 is van hoe ik begon en na 6 maanden en die ander is van 2/3 maanden geleden.
Ik hoor het heel graag van jullie.
Groetjes,
Gary Vos
Ik train nu zo een ander half jaar non stop, dat wil zeggen 5 dagen per week plus een voedingsschema en om de 6 weken een ander trainingsschema. Nou wil ik mijn natuurlijke grens over scheiden dmv te beginnen met een kuur! Mijn doelen: Kracht winnen en meer spiermassa. Ik zal alles bijhouden via dit topic zodra ik heb besloten wat mijn kuur wordt.
About me:
Leeftijd: 20
Lengte: 175
Gewicht: 72
Lichaamsvet: 9.8 %
Voedingsschema:
07:30= 350 gr havermout met een banaan en 30 gram whey door de blender met water.
09:30= 3/4 bruine boterhammen met kipfilet circa 5 plakjes.
12:00= rijst/pasta inclusief kip en brocolli
14:00= 300 gr brinta met water
16:00= handje noten dry roasted met 300/350 gr magere kwark
17:15= Voor training 1 banaan en een appel met 30 gr whey incl water
Tijdens de training Monster Amino van Cytosport
18:30/19:00= Aardappels/bruine rijst/pasta met meestal kip/rund/vis ( Ik eet geen varkensvlees )
21:30/22:00= 350 gr magere kwark
Trainingsschema:
Maandag= Borst/Bicep
Dinsdag=Rug/Tricep
Woensdag=Rust
Donderdag=Volledige benen
Vrijdag=Traps/Schouders/Bicep/Tricep
Mijn vraag is wat raden jullie mij aan? Ik zit zelf te twijfelen tussen Winstrol en Anavar.
Ik zal ook een paar foto's van mezelf posten. 1 is van hoe ik begon en na 6 maanden en die ander is van 2/3 maanden geleden.
Ik hoor het heel graag van jullie.
Groetjes,
Gary Vos
Laatst bewerkt: