MuscleMeat

eerste kuur advies

phased

Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
80kg
Na 4 jaar trainen, ben ik van plan nu toch een eerste kuur te gaan doen.

Zelf ben ik bij een aantal internisten geweest, die mogen om medische redenen sowieso nooit het gebruik van steroïden stimuleren.
Om die reden hebben ze wel mijn gezondheidstoestand gecheckt, werking van mijn nieren/lever waarden van testosteron etc..
Alles is prima in orde, verder advies gehad om uiteraard nooit met steroïden te beginnen, met het argument: Nooit meer kinderen, kleine pindaatjes (Ballen) en na een kuur verdwijnt alle spiermassa weer net zo snel.
Verder vernomen dat 1 kuurtje opzich kan, helaas niet onder begeleiding van een arts maar daar hebben we hoop ik dit forum voor!

Wat ik heb samengesteld voor een eerste kuur is het volgende:
- 2ml test per week (10 weken lang)
- 1ml Deca per week (10 weken lang)
- Dianabol pillen 40mg per dag (4 weken lang)
Helaas kan ik niet aan Dianabol ampullen komen, vandaar de 'slechtere' pillen i.v.m. lever.
- In de laatste week Nolvadex.

Ik wil uiteraard groeien, daar eet ik als enige tijd goed bij inclusief 3 proteïne shake's per dag (totaal 4500/5000kcal per dag).
Ik ben 2m lang en weeg 80kg en ben 23jaar, breed gebouwd maar het trainen stagneert in massa-opbouw.

Wat zijn jullie adviezen met betrekking tot het bovenstaande?
Uiteraard wil ik ook nog kinderen kunnen krijgen en goede coïtus kunnen hebben :-)

Schrijf je voorstel eerst een in mg per week. Weet ik veel hoe geconcentreerd jou spullen zijn en hoeveel mg dus 1ml deca is.
En over dat ene kuurtje, kijk eens rond in deze sectie en zoek op hoeveel mensen het hier bij 1 kuur laten. Daarentegen zijn er velen begonnen met ik ga 1x kuren en van de eerste keer kwam een tweede......

Waarom niet test only?

Laatst bewerkt:
meer dan 2ml test (500mg) heb je niet nodig voor je eerste kuur

2 meter, 80kg en 4 jaar trainen en dan aan de aas?

Post je voedingsschema is.. Kan me niet voorstellen dat je met een voedingsschema van 4500-5000kcal. op dit gewicht nog staat. Of je bent er sinds vorige week mee begonnen..

En als je om mijn advies vraagt met deze stats.. Grijp er nog lang niet naar.

Dat gezeur altijd over stats,denk je dat TS hierdoor niet zal kuren?

We kunnen hem beter goed advies geven ipv over stats te zeuren!

500mg testE/week met kickstart d-boll 40mg

nakuur nolva 4 weken @20mg/dag

Dat gezeur altijd over stats,denk je dat TS hierdoor niet zal kuren?

We kunnen hem beter goed advies geven ipv over stats te zeuren!

500mg testE/week met kickstart d-boll 40mg

nakuur nolva 4 weken @20mg/dag

Heb je op zich wel een punt, als ze het in hun kop hebben hou je ze er toch niet vanaf hoewel 2m. en 84 kilo natuurlijk te triest is voor woorden na 4 jaar trainen.
Beter geef je hem ook het advies mee eens naar zijn voeding te kijken.;)

Heb je op zich wel een punt, als ze het in hun kop hebben hou je ze er toch niet vanaf hoewel 2m. en 84 kilo natuurlijk te triest is voor woorden na 4 jaar trainen.
Beter geef je hem ook het advies mee eens naar zijn voeding te kijken.;)

Sorry Marcel,my bad:rolleyes:

Inderdaad TS mag z'n voeding wel es posten(als ie al een heeft)!

Zet de test e op 12weken, dus 2weken langer dan de deca ;)

Na 4 jaar trainen, ben ik van plan nu toch een eerste kuur te gaan doen.

Zelf ben ik bij een aantal internisten geweest, die mogen om medische redenen sowieso nooit het gebruik van steroïden stimuleren.
Om die reden hebben ze wel mijn gezondheidstoestand gecheckt, werking van mijn nieren/lever waarden van testosteron etc..
Alles is prima in orde, verder advies gehad om uiteraard nooit met steroïden te beginnen, met het argument: Nooit meer kinderen, kleine pindaatjes (Ballen) en na een kuur verdwijnt alle spiermassa weer net zo snel.
Verder vernomen dat 1 kuurtje opzich kan, helaas niet onder begeleiding van een arts maar daar hebben we hoop ik dit forum voor!

Wat ik heb samengesteld voor een eerste kuur is het volgende:
- 2ml test per week (10 weken lang)
- 1ml Deca per week (10 weken lang)
- Dianabol pillen 40mg per dag (4 weken lang)
Helaas kan ik niet aan Dianabol ampullen komen, vandaar de 'slechtere' pillen i.v.m. lever.
- In de laatste week Nolvadex.

Ik wil uiteraard groeien, daar eet ik als enige tijd goed bij inclusief 3 proteïne shake's per dag (totaal 4500/5000kcal per dag).
Ik ben 2m lang en weeg 80kg en ben 23jaar, breed gebouwd maar het trainen stagneert in massa-opbouw.

Wat zijn jullie adviezen met betrekking tot het bovenstaande?
Uiteraard wil ik ook nog kinderen kunnen krijgen en goede coïtus kunnen hebben :-)

HCG toevoegen in je kuur op 500iu/week,verdelen over 2x250iu ;)

Laatst bewerkt:
sowieso test 2 weken langer dan deca. Je weet nu wel dat je stats nogal slecht zijn voor te kuren. Maar ik ben je vader niet die jou zegt wat je wel en niet moet doen.

Wel weet ik dat je niet voldoende ingelezen hebt! Anders wist je dat deca ALTIJD 2 weken korter moet dan test.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties!

Jullie hebben het over dat het niet goed is om te beginnen met slechte stats..
Wat is daar de reden van?

4jaar geleden woog ik ongeveer 65kg, de eerste jaren nam ik voeding niet al te serieus.
In die periode ben ik ongeveer 20kg aangekomen (4jaar) door met regelmaat te eten.
nu hoef ik geen prof bodybuilder te worden, maar ook 80kg is t.o.v. mijn lengte (nog steeds) ondergewicht, mijn ideale gewicht zou 95 kg zijn oftewel mijn gedachte was om 15kg nog te pakken door aas.

Verder doe ik ook aan cardio, om zo mijn conditie op peil te houden aangezien ik ook sinds 1 jaar gestopt ben met roken!
Ik ben geen pro bodybuilder, maar advies van jullie kant waardeer ik ernorm!
Jullie zijn hier waarschijnlijk dagelijks mee bezig!

Hier nog even wat ik ongeveer op een dag eet:
in de ochtend:
- Brinta met melk - 462 kcal
- shake super mass gainer met 500ml melk - 1250kcal
tussendoortje:
- mueslireep 2x (50gr) - 215kcal
- franse magere kwark - 288kcal
lunch:
4x snede bruinbrood met kipfilet = 756kcal
Avond:
wat de pot schaft, vaak aardappelen,rijst, pasta. (500kcal)
Later op de avond: Nog 1 x Super mass gainer shake (1250kcal)
totaal:4721kcal.

wat een vreselijk voedinsscghema

In de avond zo'n zware shake dat word vet man.Niet echt handig en zonder die shake zit je echt met een te kort zeker in een kuur.

• Topic Starter Topic Starter
In de avond zo'n zware shake dat word vet man.Niet echt handig en zonder die shake zit je echt met een te kort zeker in een kuur.

Die laatste shake dan beter vlak na het trainen doen?
Dan die laatste shake vervangen door een salade o.i.d?

Probeer om je Kh's niet te laat op de avond te doen en te plaatsen ergens in de ochtend,middag en rond de training.Dit juist omdat je metabolisme dan het snelst werkt en het lichaam het dus niet zomaar opslaat als vet.Omdat voedingstoffen die niet verwerkt kunne worden automatisch opgeslagen zullen worden als vet.

fl**ker die shakes eruit, ga rijst of als het niet anders kan brood eten voor je kcal. Salade?

Ga eens naar de voedings sectie en lees.

Terug
Naar boven