MuscleMeat

Eerste kuur - Become a DUCK

In.

Zou dbol eruit laten. Eerste kuur op 500mg test vind ik persoonlijk al redelijk hoog, naar mijn mening zouden de meesten gewoon op 200/250 moeten beginnen, waarom wil je uberhaupt al orals toevoegen?
Wat is jouw gedachtegang bij dat 500mg redelijk hoog is? Ik lees vaak dat deze dosis gehanteerd wordt als eerste kuur.

In.

Zou dbol eruit laten. Eerste kuur op 500mg test vind ik persoonlijk al redelijk hoog, naar mijn mening zouden de meesten gewoon op 200/250 moeten beginnen, waarom wil je uberhaupt al orals toevoegen?

?

Meer gear = meer gains. En je eerste kuur is de beste. Waarom zou je in hemelsnaam je test aanmaak plat leggen met 200 a 250?
Dat is de dosis van een 'overdreven' cruise.

Wat is jouw gedachtegang bij dat 500mg redelijk hoog is? Ik lees vaak dat deze dosis gehanteerd wordt als eerste kuur.

Nou je zet een halve gram, plus in dit geval nog orals. Iedereen kan flinke kilo’s pakken op 200/250mg waarvan je veel kan behouden als je in je off-tijd gewoon strict blijft. Als je dat blijft herhalen en je dosis licht verhoogd denk ik dat je er veel beter uit zult zien als je hogere dosissen pakt. Is puur mijn mening hoor. Gebaseerd op oa JP

• Like
Waarderingen: GO02
?

Meer gear = meer gains. En je eerste kuur is de beste. Waarom zou je in hemelsnaam je test aanmaak plat leggen met 200 a 250?
Dat is de dosis van een 'overdreven' cruise.

Ja meer gear is meer gains is meer terugval als je off gaat

Ja meer gear is meer gains is meer terugval als je off gaat

De ervaringen spreken dit tegen. En je terugval heb je zo weer opgebouwd in de weken van je volgende blast.

In b4 er komt geen volgende blast. Lies! Lies! Everywhere Lies!

EDIT: ik was mijn plaatje vergeten!

1580306107264.png

Laatst bewerkt:
Probeerde alleen maar input te leveren hoor :o

@Robke78 om op jou terug te komen, er zijn veel mensen die de fout in gaan door te hoog te beginnen en voor je t weet zitten ze op 1-2g zonder dat ze dat ook maar enigszins nodig hebben, daar doelde ik meer op

• Topic Starter Topic Starter
Orals uberhaupt. Ze gaan je einde van de streep niks bieden op wellicht een klein beetje krachtgainz na. Testflu is persoonsgebonden, grote kans dat je er niks van zult merken. Zou ook niet in zien waarom de dianabol dit zou onderdrukken. Je hebt meer baat bij een milliliter test extra zetten dan een oral. Aangezien dit je eerste kuur is is dat geen optie. Dus ik zou het houden op test only. Ook wanneer je sides zou krijgen zou je geen idee hebben of het aan de dianabol of test ligt.

Snap je mening, maar toch zie je erg veel logs welke overeen komen met dit schema. Een test + kickstart als eerste kuur. Gezien ik maar weibig échte resultaten terug kan vinden met voor en na foto’s leek het me goed om hier een duidelijk beeld van te maken in dit topic. Daarnaast, zoals al beschreven, is dit een ware one-time-only. Wil het een keer ervaren, zowel de orals als de test!

Waarom trouwens 4 bloedtesten?

Voor - als referentie van m’n normale waarden
Week 6 - zou m’n test duidelijk zichtbaar moeten zijn
Week 12 - kijken of aan het eind er een daling/stijging is geweest tov week 6
Na - Kijken naar het herstel.

In.

Hier zijn de meningen heel sterk over verdeeld... De ene zegt minimaal 500, de andere start liever op 250. Gezien m’n one-time-only wil ik alles er uit halen :)

Probeerde alleen maar input te leveren hoor :o

@Robke78 om op jou terug te komen, er zijn veel mensen die de fout in gaan door te hoog te beginnen en voor je t weet zitten ze op 1-2g zonder dat ze dat ook maar enigszins nodig hebben, daar doelde ik meer op

Snap ik wel. Maar dit is geen monsterkuur. Zelfs na 500mg test, moet je de kuur erna geen gram gaan zetten. Gewoon niet overdrijven en een beetje zoeken
wat werkt.

Maar op het einde van de rit is het heel simpel. Even kort door de bocht nu... Na 12 weken je test plat leggen:
10kg gainen, 5 a 6 kg overhouden (vocht etc raak je snel kwijt)
5kg gainen, 2 a 3kg overhouden

Tja, dan weet ik het wel.

En ja, hoger doseren is natuurlijk ook meer sides. Maar van 500 test, ga je heus geen rare dingen merken.

De ervaringen spreken dit tegen. En je terugval heb je zo weer opgebouwd in de weken van je volgende blast.

In b4 er komt geen volgende blast. Lies! Lies! Everywhere Lies!

EDIT: ik was mijn plaatje vergeten!

1580306107264.png
Haha helaas, ik ga er erg strict in zijn. Dit is een ware one-time-only. Middelen als tren ga ik ook nooit proberen, zit in een leven waar ik zeker niet mijn omgeving ook maar enigszins wil belasten met sides als lichte aggressie/directer zijn/etc. Ik heb veel dingen in het leven slechts 1 maal geprobeerd, wil alles eens meegemaakt hebben. Hoe verslavend ook, heb er altijd van weten weg te blijven om in herhaling te treden.

Haha helaas, ik ga er erg strict in zijn. Dit is een ware one-time-only. Middelen als tren ga ik ook nooit proberen, zit in een leven waar ik zeker niet mijn omgeving ook maar enigszins wil belasten met sides als lichte aggressie/directer zijn/etc. Ik heb veel dingen in het leven slechts 1 maal geprobeerd, wil alles eens meegemaakt hebben. Hoe verslavend ook, heb er altijd van weten weg te blijven om in herhaling te treden.
Ik voel een poll aankomen..

• Like
Waarderingen: LM
Nonetheless veel succes en ik volg uiteraard met interesse

Gewoon mooie hoeveelheid test zetten, 250mg eo5d, 1-12.
En als je een oral wilt nemen zou ik anavar doen in de laatste 4/5 weken. Dan bouw je je mg's op en kun je wat droger uit je kuur komen.
Tevens niet zo zwaar voor de levert als D-bol.

Beetje flauw, niet? Trek lekker in twijfel of er een 2de kuur komt. Snap dat de wetenschap van statistieken voor sommigen veel betekend en ik “een nummertje” ben van weer een nieuwe gebruiker die een 95% kans heeft om een tweede en misschien zelfs 3de kuur te doen, of misschien zelfs levenslang on/off blijft gaan. Maar zoals aangegeven, in mijn situatie niet werkbaar/wenselijk en verre van de bedoeling. Ben erg strict als het aankomt op dat soort dingen en denk dat we hier nu genoeg posts gewijd hebben aan wantrouwen? Lijkt me allereerst irrelevant en daarnaast zegt het meer over jullie dan over mij. Lekker demotiverend ook, dacht dat jullie informatie zouden verwelkomen om weer mee te nemen in de informatiebak van gebruikerservaringen.

Beetje flauw, niet? Trek lekker in twijfel of er een 2de kuur komt. Snap dat de wetenschap van statistieken voor sommigen veel betekend en ik “een nummertje” ben van weer een nieuwe gebruiker die een 95% kans heeft om een tweede en misschien zelfs 3de kuur te doen, of misschien zelfs levenslang on/off blijft gaan. Maar zoals aangegeven, in mijn situatie niet werkbaar/wenselijk en verre van de bedoeling. Ben erg strict als het aankomt op dat soort dingen en denk dat we hier nu genoeg posts gewijd hebben aan wantrouwen? Lijkt me allereerst irrelevant en daarnaast zegt het meer over jullie dan over mij. Lekker demotiverend ook, dacht dat jullie informatie zouden verwelkomen om weer mee te nemen in de informatiebak van gebruikerservaringen.
Niet vervelend bedoeld. Je bent er nogal zeker van, dat is een goede eigenschap. Jouw overwegingen zijn ook alleen maar te prijzen, maar een geintje moet kunnen toch?
Daarnaast hartstikke leuk dat je je ervaringen gaat delen, dit wordt zeker gewaardeerd. Zojuist is er een goede discussie geweest over dosis test. Dat is precies wat je wilt toch? Het is allemaal niet zo negatief als jij denkt :).

Nogmaals, succes!

Terug
Naar boven