MuscleMeat

Eerste kuur - Become a DUCK

• Topic Starter Topic Starter
Geen arimidex of letro bij de hand?
Je vergeet verkeer gezelligheid nog te vermelden bij verwachtingen.

7nMEVqu.gif
Heb begrepen dat aromatase-remmers niet of nauwelijks nut hebben. Hiermee ga ik van het advies van @Galen uit in verschillende topics.

Niet dat ik echt iets gemerkt heb misschien denk ik dat het normaal is :roflol: wat zou ik moeten merken dan. Bij mij is het meest voorkomende mind fucks en agressie.
Ik heb dan meestal last van een niet bestaande libido, hele kleine ballen en emotionele gevoelens. :emo:. Ik zou in ieder geval niet zonder ai's kunnen. Ik moet overigens wel toegeven dat toen ik dbol gebruikte ik wel een aardig hoog body fat gehalte had. Wat ook niet echt optimaal is voor een laag oestrogeen gehalte.

Heb begrepen dat aromatase-remmers niet of nauwelijks nut hebben. Hiermee ga ik van het advies van @Galen uit in verschillende topics.
Voor mij en vele anderen werken ze wel. Ook mbt andere sides die gepaard gaan met een te hoog oestrogeen gehalte. Ik heb sinds ze gebruik geen klachten meer gehad in ieder geval.

Me libido heb ik nooit maar dan ook echt nooit problemen mee gehad sinds ik kuur. Emotionele gevoelens zou je nog eens gelijk in kunnen hebben, dacht altijd dat dit aan me zelf lag;p. Dbol hoog body fat? waarom door de dbol?

Laatst bewerkt:
Ben in, heb je before foto's al gezien in andere topics.
Zelf had ik met test-e ook een kickstart 'turinabol' eerste 3-4 weken, kan niet zeggen dat het heeft geholpen.

Ik denk wel dat je zo'n 3kg VVM kan verwachten, die je als je je voeding daarna ook gewoon op peil houd kan behouden. Zal wel meer aankomen maar dat zal wel voornamelijk vocht zijn.

Me libido heb ik nooit maar dan ook echt nooit problemen mee gehad sinds ik kuur. Emotionele gevoelens zou je nog eens gelijk in kunnen hebben, dacht altijd dat dit aan me zelf lag;p. Dbol hoog body fat? waarom door de dbol?
Ook niet met tren? Ik heb tren nu 2x gebruikt, maar heb altijd libido problemen. Caber etc werkte ook niet. Misschien ben je dan toch een beetje vrouwelijk van jezelf :p.

Nee, ik had me niet goed ingelezen en startte mijn eerste cycle(dbol+test) met een te hoog body fat. Na 2 weken had ik puffy nipples en na 5 weken had ik er een schijf eronder. Gelukkig heeft letro mij geholpen om er van af te komen.

Ook niet met tren? Ik heb tren nu 2x gebruikt, maar heb altijd libido problemen. Caber etc werkte ook niet. Misschien ben je dan toch een beetje vrouwelijk van jezelf :p.

Nee, ik had me niet goed ingelezen en startte mijn eerste cycle(dbol+test) met een te hoog body fat. Na 2 weken had ik puffy nipples en na 5 weken had ik er een schijf eronder. Gelukkig heeft letro mij geholpen om er van af te komen.

Nee, ook niet met tren. Juist op tren ben ik niet te stoppen, soms ben ik blij dat ik een tijdje 'cruise' omdat het echt uit de hand liep anders:roflol: vrouwen voelen zich net speelgoed soms.

Ja op hoge VP snap ik dat je puffy nipples krijgt. Letrzole is echt wel een killer, laatste stap voor gyno. Raad ik mensen ook aan, als het dan niet weg gaat dan word het operatief....

Laatst bewerkt:
Nee, ook niet met tren. Juist op tren ben ik niet te stoppen soms ben ik blij dat ik een tijdje 'cruise' omdat het echt uit de hand liep anders:roflol: vrouwen voelen zich net speelgoed soms.

Ja op hoge VP snap ik dat je puffy nipples krijgt. Letrzole is echt wel een killer, laatste stap voor gyno. Raad ik mensen ook aan, als het dan niet weg gaat dan word het operatief....
Jelly :(. Dat hoor ik wel vaker inderdaad. Ik heb dat alleen soms met masteron.

Het is zeker geen grap inderdaad. Ik heb er zelf blijvende oogschade aan opgelopen. Ik had ook zo weinig oestoergeen in mijn lichaam dat in nauwelijks kon lopen, maar mijn gyno was in ieder geval volledig weg.

Wanneer is de aftrap bro?

Ik ben ook in :) blijf je ook doorloggen tijdens je herstelperiode?

Kom op met die review, zit die juice er al in :fire: :p

• Like
Waarderingen: Pren
in! heb ik je begin foto's gemist of komen die nog?

Succes met de eerste inject vandaag!

Veel succes met je kuur. Welke concentratie heeft je Test? Als het 500 mg/ml is , veel sterkte.

Nou, die zit goed! Geen pijnlijke bult of iets, meer stijve spier / spierpijn gevoel. Hoop het morgen er verder uit te lopen :)

Gooooodbye natty life! Helloooo Anabolic adventure!
Welke spot? Kan wel paar dagen aanhouden dat gevoel. Maar geen last van met trainen. Dan merk je er niks van.

Terug
Naar boven