AndroidHealthClinic

Eerste kuur: Cut Test/Clen/Win

JDonkers

Dutch Bodybuilder
Waardering
17
Ik wil in het nieuwe jaar beginnen met cutten en een echte kuur gaan doen. Nu zijn de meeste eigenlijk allemaal ja eerst test met een kick erbij. Heb nu een winny oraltje gedaan op 60mg/d en zoals bijna bij iedereen geen sides. Wat hardheid/kracht en wat massa gepakt in die 6 weken.

Nu wil ik dus gaan cutten met het volgende:

1-12wk Test-e 500mg/1ml 1xPW
1-12wk Clen 500mg/1ml 1xPW
1-4wk Winny 60mg ED
13-16/17 Nolva 20mg ED

Nolva en Winny heb ik nog over. Haal ik het precies mee. Nu zijn er vele tegen Clen omdst het weinig resultaat zou geven. Ik wil dus niet me massa gaan verliezen. Ook al is het net op onderhoud blijven eten en dan met cardio bij houden wat je verbrand en dan eventueel meer eten zie ik tegen op. Bang dat ik toch me spiere verneuk vandaar dat ik de cut met Clen en Test wil doen. Test voor massa gains + behoud en Clen voor me vet% naar beneden te halen.

Wil toch omdat ik zelf ga spuiten het in me bovenbeen doen. En dan zijn de "blauwe" naalen het beste voor toch? En de "groene" voor je bips. Met de groene kan het ook wel alleen moet je hem niet zover erin steken.

Stats: 21j, 1,85cm, 85,6kg, 15%. Dit is zojuist gemeten. Dus recente info.

Natuurlijk komen er mensen met ja kan natuurlijk ja dat weet ik allemaal. Maar als mensen het echt willen doen ze het toch wel.

Echter kan ik toch niet gelijk beginne in het nieuwe jaar. In Januari de 1e week ga ik al op wintersport en met carnaval ook. Kan pas naar de carnaval beginnen dan heb ik echt 12wk minimaal thuis.

Heb jij test van 500 mg/ml? Wil ik ook! Injecteerbare clen ben ik niet bekend mee, weet dat ie bestaat maar dacht dat dat ook gewoon 2 weken on 2 weken off was..

eerste keer test en dan cutten? Waste kerel, kan je beter cleanbulken, je gaint 9 van de 10 keer toch haast geen vet.

Test E van 500mg/ml bestaat niet, en clen is een oral gedoseerd in de microgram schaal, dus beter doe je eerst eens onderzoek naar wat je gaat nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedoel gewoon Test-e 500. Dacht dat clen gewoon injects waren? Al zijn het orals no problem. Heb hier een microgram weegschaal waar ik me dmaa mee afweeg.

Why zou het waste zijn? De meeste die test voor eerst doen pakke er vaak deca ofzo bij als kick. Nu wil ik gwn clen erbij doen en winny als kick.

clen of helios?

Bedoel gewoon Test-e 500. Dacht dat clen gewoon injects waren? Al zijn het orals no problem. Heb hier een microgram weegschaal waar ik me dmaa mee afweeg.

Why zou het waste zijn? De meeste die test voor eerst doen pakke er vaak deca ofzo bij als kick. Nu wil ik gwn clen erbij doen en winny als kick.

deca als kick is wel grappig opzich.. daar werkt het spul niet snel genoeg voor.

clen kan je best bij een test kuurtje doen, maar dan 2weken on/2 weken off etc.
moet zeggen dat ik eerder voor t3 zou kiezen als je er toch test bij hebt lopen, maar
to each his own ofc.

Vraag me wel af of een kick echt nodig is bij een cut kuurtje.

Je hebt geen idee wat je doet.

:roflol:

Bestaat vloeibare clen nog?

Met die pomp?

God, hoe heette dat ook alweer?

Vast een oudje hier die wel weet wat ik bedoel.

Iets met venti ofzo

Dat was het!

Zonde om je eerste echte kuur te verspillen aan cutten. Verder kloppen er idd meer dingen niet zoals hierboven genoemd.

Jij een microgram weegschaal? Knap hoor, zelfs een analytische balans van €1000+ kan niet nauwkeurig microgrammen afwegen. Ga je eens fatsoenlijk inlezen voordat je hier met noob vragen komt. Of beter, laat het gewoon links liggen als je niet eens de moeite kunt opbrengen om research te doen naar hetgeen je jezelf toe wilt dienen.

DMAA:eek: denk dat je beter nog éven wacht met kuren tot je wat verantwoordelijker bent voor je lichaam want het zijn jongens zoals Jij Die kuren in een slecht daglicht plaatsen je hebt geen benul wat je doet en de effecten ervan. Iemand Die een mix van toilette ontstoppers en allé Andere zooï dat Ze erbij gooien neemt of verkoopt, vind ik onverantwoord, je neemt iets waarvan geen excte dosis Kent en gewoon het gewoon naar binnen speelt omdat je dealer je wijsmaakt dat het top is

Hij gaat het toch doen, dat geeft ie zelf al aan. Topic gewoon sluiten en klaar.

DMAA:eek: denk dat je beter nog éven wacht met kuren tot je wat verantwoordelijker bent voor je lichaam want het zijn jongens zoals Jij Die kuren in een slecht daglicht plaatsen je hebt geen benul wat je doet en de effecten ervan. Iemand Die een mix van toilette ontstoppers en allé Andere zooï dat Ze erbij gooien neemt of verkoopt, vind ik onverantwoord, je neemt iets waarvan geen excte dosis Kent en gewoon het gewoon naar binnen speelt omdat je dealer je wijsmaakt dat het top is

Waar heb jij het nou weer over? DMAA is een stimulant die vroeger veel in pre workouts zat... Weet niet waar jij het over hebt met toilet ontstoppers en dergelijke...

Omdat je loeihard gaat op je eerste test kuur, als je in een kcal deficit gaat zitten ga je nooit fatsoenlijk kennis maken met de compound.

Deca als kick is ook onzin, dat alleen al verteld ons dat je lang niet genoeg ervan af weet om jezelf veilig deze (zware) middelen toe te dienen.

Terug
Naar boven