- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 95kg
hai
zoals in de titel, t is mijn eerste kuur.
schema:
1-4 -> 25mg DBol / dag
1-15 -> 500mg Boldenone / week
1- 15 -> 500mg Test E / week
6 -15 -> 25mg Proviron / dag
zaterdag ll begonnen Boldenone te zetten, en vanavond ga ik de eerste Test E zetten. (zo eindigt de boldenon ook een kleine week voor de Test
)
Zaterdagavond ook de eerste 2 caps DBol gepakt. sindsdien 2 caps 's morgens, 1 's middags en 2 voor t slapen gaan (na de training)
Tot hier toe gaat alles flex. ben uiteraard ook nog geen week ver.
het enige waar ik bang van heb is uiteraard gyno.
mocht die opkomen laat ik de DBol vallen en begin nolva bij te nemen (tenzij iemand me iets nuttig kan vertellen over proviron / gyno)
het enige dat ik tot hiertoe merk is dat ik de hele dag naar de wijven loop te loeren zoals een vos naar de kippen kijkt
alle (ernstige) tips of opmerkingen welkom - ik ben een beginner dus ik kan altijd bijleren
gr
S
zoals in de titel, t is mijn eerste kuur.
schema:
1-4 -> 25mg DBol / dag
1-15 -> 500mg Boldenone / week
1- 15 -> 500mg Test E / week
6 -15 -> 25mg Proviron / dag
zaterdag ll begonnen Boldenone te zetten, en vanavond ga ik de eerste Test E zetten. (zo eindigt de boldenon ook een kleine week voor de Test
)Zaterdagavond ook de eerste 2 caps DBol gepakt. sindsdien 2 caps 's morgens, 1 's middags en 2 voor t slapen gaan (na de training)
Tot hier toe gaat alles flex. ben uiteraard ook nog geen week ver.
het enige waar ik bang van heb is uiteraard gyno.
mocht die opkomen laat ik de DBol vallen en begin nolva bij te nemen (tenzij iemand me iets nuttig kan vertellen over proviron / gyno)
het enige dat ik tot hiertoe merk is dat ik de hele dag naar de wijven loop te loeren zoals een vos naar de kippen kijkt

alle (ernstige) tips of opmerkingen welkom - ik ben een beginner dus ik kan altijd bijleren

gr
S

)