Fitness Seller

eerste kuur (DBol, Boldenone, Test E, Proviron)

PAN0RAMIX

Ononverwinnelijke Galliër
Elite Member
Waardering
115
Lengte
1m73
Massa
95kg
hai

zoals in de titel, t is mijn eerste kuur.

schema:

1-4 -> 25mg DBol / dag
1-15 -> 500mg Boldenone / week
1- 15 -> 500mg Test E / week
6 -15 -> 25mg Proviron / dag

zaterdag ll begonnen Boldenone te zetten, en vanavond ga ik de eerste Test E zetten. (zo eindigt de boldenon ook een kleine week voor de Test ;) )
Zaterdagavond ook de eerste 2 caps DBol gepakt. sindsdien 2 caps 's morgens, 1 's middags en 2 voor t slapen gaan (na de training)

Tot hier toe gaat alles flex. ben uiteraard ook nog geen week ver.
het enige waar ik bang van heb is uiteraard gyno.
mocht die opkomen laat ik de DBol vallen en begin nolva bij te nemen (tenzij iemand me iets nuttig kan vertellen over proviron / gyno)

het enige dat ik tot hiertoe merk is dat ik de hele dag naar de wijven loop te loeren zoals een vos naar de kippen kijkt :cool:

alle (ernstige) tips of opmerkingen welkom - ik ben een beginner dus ik kan altijd bijleren :)

gr

S

Ik kan niet direct iets zinnigs opmerken, ziet er goed uit ;)
succes.

Ik ben iets zeer gelijkaardigs van plan en zal aldus vol interesse deze log volgen.

Kan je ons je beginstats geven aub, dingen zoals gewicht, Bf%, lengte, aantal jaren training, krachtstats op bench p., squat, Deadlift, ed...

Verloop van je kuur wil ik ook wel dingen als sides, gains en andere dingen van je horen.

alleszins diet dit er lekker uit. Succes verder nog.

Grtz,

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 1m73, en sta op 83 kilo nu. ben 32 jaar jong.
ik train ongeveer 5 jaar, maar daar zijn wel wat onderbrekingen in geweest ivm mijn werk (veel internationaal moeten verhuizen en dan weer club zoeken etc voor dan 6 maand later weer te verhuizen)
ben alweer terug 6 maand "onderbrekingsloos" aan het trainen;
bench press 90 kilo momenteel (serie van 6)
squatten gaat niet op de moment, heb in maart een zware been blessure (gescheurde achillespees) gehad en ben nog maar net terug begonnen met benen trainen, doe voorzichtig 160kilo op beenpress
schouders ongeveer 90 kilo op schoudermachine.
in de meeste oefeningen zit ik rond de 90 kilo allé.
BF schat ik op 18,19%
training is ma, di , do, vrij. telkens 1.5 u kr8training & 30 minute cardio

ik heb deze topic vooral gestart om mensen te informeren over sides, wat ik voel. als alles goed gaat is iedere winst mooi meegenomen he. Maar waar iedereen van wakker ligt (allé, ik toch als zijnde een beginner "wat ga ik hebben als neveneffecten, want ik wil geen BORSTEN?! ")

daarom deze log.
ik hoop er nog achter te komen hoeveel Proviron ik kan nemen om een eventuele gyno de kop in te drukken mocht er zich zoiets voordoen.

voorlopig kan ik alleen zeggen dat ik er precies iets voller uit zie, en dat ik veel meer naar de wijve zit te kijken.

ik zal proberen regelmatig up te daten.

ik ben 1m73, en sta op 83 kilo nu. ben 32 jaar jong.
ik train ongeveer 5 jaar, maar daar zijn wel wat onderbrekingen in geweest ivm mijn werk (veel internationaal moeten verhuizen en dan weer club zoeken etc voor dan 6 maand later weer te verhuizen)
ben alweer terug 6 maand "onderbrekingsloos" aan het trainen;
bench press 90 kilo momenteel (serie van 6)
squatten gaat niet op de moment, heb in maart een zware been blessure (gescheurde achillespees) gehad en ben nog maar net terug begonnen met benen trainen, doe voorzichtig 160kilo op beenpress
schouders ongeveer 90 kilo op schoudermachine.
in de meeste oefeningen zit ik rond de 90 kilo allé.
BF schat ik op 18,19%
training is ma, di , do, vrij. telkens 1.5 u kr8training & 30 minute cardio

ik heb deze topic vooral gestart om mensen te informeren over sides, wat ik voel. als alles goed gaat is iedere winst mooi meegenomen he. Maar waar iedereen van wakker ligt (allé, ik toch als zijnde een beginner "wat ga ik hebben als neveneffecten, want ik wil geen BORSTEN?! ")

daarom deze log.
ik hoop er nog achter te komen hoeveel Proviron ik kan nemen om een eventuele gyno de kop in te drukken mocht er zich zoiets voordoen.

voorlopig kan ik alleen zeggen dat ik er precies iets voller uit zie, en dat ik veel meer naar de wijve zit te kijken.

ik zal proberen regelmatig up te daten.

Probeer wel iets op te letten met striemen, voor een eerste kuur is ie toch lekker gedoseerd, je zal er goed op knallen.
Doe je ook cardio na je krachtraining om de gains lekker droog te houden?

Over de proviron max 50mg ed, meer nemen heeft niet echt meerwaarde.

ja, na idere training 30 minuten cardio;

ik weet niet hoe ik striemen kan vermijden - die heb je of heb je niet? (mijn trainingsmaat staat er vol mee na 3 kuren)

proviron is scheduled op 25mg/dag na de DBol.

de vraag is meer of je proviron óók kan gebruiken als anti-gyno middel, en zo ja, hoeveel en welke dosis, hoe lang etc

gr

s

kuur ziet er wel goed uit, jammer dat je er met 18% induikt, je had mooiere resultaten behaald als je er dat eerst afgetraind had. En hoe is je dbol gedoseerd, als je met 2 tabs op 25mg uitkomt..? Zou m toch op 30 zetten persoonlijk. Gyno zal in je eerste kuur op deze hoeveelheid nog wel meevallen, er op letten kan geen kwaad maar zou me er zeker niet druk om maken;)

Ik ben heel erg benieuwd naar je gains.

succes met je kuur

Dboll er uit, Test E naar 250mg e5d.

Volgende keer eerst je vetp. verlagen naar +-12% zonder roids. :)

Hmmm..de bold niet wat minder doseren dan de test? Blijkbaar niet, want ik hoor er niemand over..
TS succes! vindt deze wel interessant ga dit volgen..

ik zou de kuur zo laten zoals hij was, 500mg test / 500mg bold.

zware kuur voor een 1e. erg zonde imo.

ik zou de bold een weekje korter pakken omdat de esther langer is dan de die van de test-e, dit met het oog op naar het toewerken naar de nakuur...

ik zou de bold een weekje korter pakken omdat de esther langer is dan de die van de test-e, dit met het oog op naar het toewerken naar de nakuur...

waarom erg zonde? ik hoor van letterlijk iedereen dat de eerste kuur de beste is, en dat je die niet moet vernken met een "oral only" of iets dergelijks.
verder is dit gewoon een kuur die hier letterlijk op het board staat als bread & butter cycle 2 ( http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/ )
waar ik géén forntload doe, maar wel iets meer per week pak - dus?

ivm de langere bold esther - ik ben de bold beginne zetten op zaterdag ll, en vanavond eerste test E - dus de laatste test gaat er ook 5 dagen later in dan de laaste bold...komt ongeveer overeen d8 ik zo

Ik vind het ook een goeie cycle , misschien wel novaldex bij de hand houden als je aanleg hebt voor gyno (d-boll + test)

waarom erg zonde? ik hoor van letterlijk iedereen dat de eerste kuur de beste is, en dat je die niet moet vernken met een "oral only" of iets dergelijks.

mee eens, maar een oral only vergelijken met een kuur met 4 middelen vind ik redelijk apart.

verder is dit gewoon een kuur die hier letterlijk op het board staat als bread & butter cycle 2 ( http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/ )
waar ik géén forntload doe, maar wel iets meer per week pak - dus?

kan zijn, ik geef je alleen MIJN mening. er is derhalve geen "dus"....

ivm de langere bold esther - ik ben de bold beginne zetten op zaterdag ll, en vanavond eerste test E - dus de laatste test gaat er ook 5 dagen later in dan de laaste bold...komt ongeveer overeen d8 ik zo

dit klinkt idd goed.

succes met je kuur!

Ik snap je punt wel, waarschijnlijk bedoel je waarom geen test only, waarschijnlijk groei je daar als eerste kuur ook goed op en jij (stalin) stackt met bold +proviron + d-boll,

maar mijn mening is dat bold niet zo zwaar is dus kan goed als beginners kuur gestackt gebruikt worden icm test, en d-boll is ook niet hoog gedoseerd en als kickstart.

Hou me op de hoogte van je gains ik ga je log volgen en ben benieuwd.
Wel trainen en eten als een beest ZEKER met je eerste kuur.

Terug
Naar boven