XXL Nutrition

eerste kuur (DBol, Boldenone, Test E, Proviron)

kan inderdaad gebeuren, ik vind het een leuke kuur en daarom ook log, alleen jammer dat je niet te spreken bent over boldenone:(

succes in ieder geval verder.

• Topic Starter Topic Starter
bult is inderdaad zo goed als weg.

@martinez: ik heb nooit gezegd dat ik niet te spreken ben over boldenone.

het probleem is eerder dat ik niet kan onderscheiden wat het effect van de test is, en wat van de bold komt.

ik kan wel zeggen dat ik een military press kan met 90 kilo, dat mijn bench met 20 kilo omhoog is, dat ik some precies kan blijven trainen, de hele nacht door,

maar een verhoogd hongergevoel, merkbaar meer dan wat ik ervoor al at, nee... dat kan ik niet bevestigen.

ik denk, vermoed, dat als je bold wil doen, dat je die dan beter aan 400,500 mg / week kan zetten, voor 6 à 7 weken, zonder er iets bij te zetten.

dit omdat het mild is, je eigen test niet volledig afzet, en de gains die je zal maken, makkelijk bij te houden zijn.

als je supergains wilt, ga je toch op een ander produkt moeten mikken denk ik (à la oxy of tren of iets dergelijks. of gewoon deca/test - pure & simple)

als ik nog eens een massa kuur doe, is het met human grade deca denk ik...allé ja, ik weet niet , er zijn zoveel lekker dingskes hé

Duidelijk, kwa gewicht al veel aangekomen?
Ik ben zoals je waarschijnlijk al weet super te spreken over boldenone :)
dat vanwege het honger gevoel en uithouding vermogen, dus ik vindt het jammer als er weer iemand teleurgesteld word door boldenone.

Deca vind ik gewoon k*t vanwege lange herstel tijd en de wel bekende deca d*ck (wat niet bij iedereen van toepassing is maar helaas bij mij wel).

Maar ik ben zeker benieuwd naar je volgende reacties, het belangrijkste is dat je groeit

succes en ben wel benieuwd naar je stats.

heb je geen voor of na foto's ben ik wel erg benieuwd naar

Laatst bewerkt:
En hoe is het hier afgelopen?
Winst in kilo's en ondertussen mss ook al verlies terug? M.a.w. veel overgehouden?

Ben wel benieuwd want zat me ook te verdiepen over boldenone, maar er zijn idd veel voor- en tegenstanders dus ben wel benieuwd naar je eindresultaten ermee.
(Ik zou ook voor de combi met test e gaan trouwens)

Grtz

hij is al een lange tijd niet op het forum geweest, misschien leeft hij niet meer door de boldenone :D

Oei laten we hopen van wel! :rolleyes:

Heb gelezen dat gij wel een groot voorstander waart van de boldenone,
ivm met deca d*ck enz. Heb er dus ook al last van gehad (6maand) dus zoek andere zaken.

Heb er deze zomer net een test e, tren e (met kickstart dbol) opzitten maar heel licht (200 test e - 250 tren e/week, 12 weken) als soort van 'test' op de reactie van m'n lichaam. Heb er 10kg mee gewonnen waar ik er spijtig genoeg al 4 van kwijt ben. Nu moet ik eerlijksheidshalve zeggen dat ik meer had kunnen winnen maar door problemen met de club ben ik tijdens de kuur bijna 3 weken en half niet kunnen gaan trainen!! (een RAMP!!! ma niks aan te doen! :mad:)

Nu alles terug goed is wil ik een goede bulk kuur zetten voor de winter, en twijfelde tussen tren en boldenone, tren is zwaarder ma de sides ook, heb nogal last gehad van acne...

Mss een goede raad? Altijd welkom! :)
Pics zagen er vet uit, en 25kg winnen op 1,5jaar is voor mij een droomscenario!

Idd de deca d*ck en herstel hiervan heb ik erg veel last gehad en heeft heeel lang geduurd voor dat dit weer in orde was, vandaar dat ik naar een alternatief op zoek was en toen kwam ik op boldenenone.
Je zet iets minder vocht vast, aders worden beter zichtbaar, uithoudingsvermogen gaat omhoog, eetlust gaat omhoog geen deca d*ck,
herstel is sneller, alleen je zet minder massa aan vb 14 weken 5 a 6 kilo is echt heel veel maar je blijft een hoop behouden, als je dit combineert met test heb je echt een super goeie kuur.
Jammer is alleen dat veel mensen te snel massa willen aanzetten en dat is bij bold gewoon niet van toepassing maar met test erbij zeker mogelijk.

De meningen zijn zeker verdeeld maar mijn ervaring is top hiermee alleen wel icm test.

Ik heb trouwens wel eerst dik 3 jaar getraind , en ben toen gestopt met trainen ivm lange vakantie dus ik had ook een goed spier geheugen.
Dus dat helpt ook wel heel erg mee om weer snel op je ouwe niveau te komen,
dit icm roids en veel eten, door ervaring van training (je moet je eigen lichaam leren kennen met trainen, dus welke oefeningen het best bij jezelf werken) etc
vandaar dat ik in zo'n korte tijd zoveel ben aangekomen.

ik heb me trouwens wel vergist in de tijd ik ben nu 2 jaar weer aan het trainen dus een half jaar langer , maar goed dan nog ben ik erg tevreden.

De reden dat ik tren nooit genomen heb is omdat je verhalen hoort dat het je hoofd op hol gooit, ik ben al een aardig adhd gevalletje en kan snel opvliegerig zijn dus ik blijf hier lekker van af.

groeten martijn

Ja, waar blijft die update? doeme toch!!!:p

je zet minder massa aan vb 14 weken 5 a 6 kilo is echt heel veel maar je blijft een hoop behouden, als je dit combineert met test heb je echt een super goeie kuur.

Thx voor de reply, heb nu pas tijd om te anwoorden. :)
Veronderstel dat die 5 à 6 kg winst enkel bedoeld was met de boldenone,
exclusief de test? (die toch voor iets meer meerwaarde zou moeten zorgen?)

Verder ben ik ook van plan een kickstart met d-bol te doen aangezien het om test e gaat en boldenone verschrikkelijk lang duurt voor hij inkickt. :grumble:

Hmm van die tren heb ik geen last gehad ivm m'n hoofd dol maken, maar ben dan van naturen ook een heel rustige persoon. :p

Maar aangezien jij een boldenone persoon bent nog 1 klein vraagje:
heb gelezen dat je bold minimum 14 weken moet nemen voor resultaat:

*week 1-5 dbol 30mg/dag (= 4 weken en 5 dagen) OF
week 1-4 40mg/dag (=3 weken en 4 dagen)?
(aangezien ik 100 tabjes heb :D)
*week 1-15 test e 500mg
*week 1-15 bold 500mg
*nakuren met nolvadex

Lijkt dit je ok, en is proviron een must? Zo ja, wat is de toegevoegde waarde er juist van?

Grtz

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

PS. Enige ervaring met Ultradrive?:rolleyes:

Thx voor de reply, heb nu pas tijd om te anwoorden. :)
Veronderstel dat die 5 à 6 kg winst enkel bedoeld was met de boldenone,
exclusief de test? (die toch voor iets meer meerwaarde zou moeten zorgen?)

Verder ben ik ook van plan een kickstart met d-bol te doen aangezien het om test e gaat en boldenone verschrikkelijk lang duurt voor hij inkickt. :grumble:

Hmm van die tren heb ik geen last gehad ivm m'n hoofd dol maken, maar ben dan van naturen ook een heel rustige persoon. :p

Maar aangezien jij een boldenone persoon bent nog 1 klein vraagje:
heb gelezen dat je bold minimum 14 weken moet nemen voor resultaat:

*week 1-5 dbol 30mg/dag (= 4 weken en 5 dagen) OF
week 1-4 40mg/dag (=3 weken en 4 dagen)?
(aangezien ik 100 tabjes heb :D)
*week 1-15 test e 500mg
*week 1-15 bold 500mg
*nakuren met nolvadex

Lijkt dit je ok, en is proviron een must? Zo ja, wat is de toegevoegde waarde er juist van?

Grtz

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

PS. Enige ervaring met Ultradrive?:rolleyes:

hey kerel,
zelf ervaring met test/bold 625/625mg
is mij heel goed bevallen vooral in de laatste weken, van week 3 tot week 8 ging ik goed vooruit in massa en kracht.
na week 8 was de rek er zowat uit, en lag het paar weken stil.
maar vanaf week 10 a 11 begonnen mijn krachtstats weer stilaan omhoog tegaan.
er begonnen overal adertjes zichtbaar te worden en ik werd maar sterker en sterker. dus ik vermoed sterk dat het van de bold kwam, dus mijn ervaring hiermee is dat het spul goed werkt, mits je het lang en hoog genoeg zet.
Heb de bold dan doorgetrokken naar 20 weken en zeker geen spijt van gehad :D

Iemand nog een antwoordje over het eventueel toevoegen van proviron en wat de toegevoegde waarde ervan zou zijn of da het nutteloos is in deze kuur?

(de rest staat al zo goed als vast :D)

Terug
Naar boven