XXL Nutrition

eerste kuur (DBol, Boldenone, Test E, Proviron)

Even abonnementje verzekeren... Bij deze suc6 gewenst.

• Topic Starter Topic Starter
allé, nog maar eens een update.

* vanavond gaat de derde test erin.
* ondertussen heb ik ongeveer drie kilo meer op de weegschaal - komt dus grofweg neer op een kilo per week - hopelijk blijft dat duren ! :D

* verkoudheid is zo goed als weg, heb eigenlijk gewoon enkele dagen verstopte neus gehad, en niet lekker geslapen. zoals ik al zei, ik ben meestal ongevoelig voor griep, verkoudheid en al die zooi. (mijn collegas blijven er wel mee sukkelen :p die zitten hier nu al 2 weken te snotteren)

* tegenwoordig eet ik 's morgen én 's avonds een vol bord brinta +0.5 kilo magere kwark (1 kilo totaal), en daartussendoor alles waar trage koolhydraten inzitten. 's avonds altijd minimum 2 stukken vlees

* record op benchpress bijgesteld

* ik word helemaal gek van al die t**ten en decolletés die alomtegenwoordig zijn met dit weer. Collegas komen me iets uit leggen/vragen en ik zit aldoor naar alle t**ten in het rond te gluren...niet te doen. Ik ben bekwaam mo met eender welke vrouwmens in de koffer te duiken tegenwoordig (enfin niet eender welk, maar toch de meeste ;))

* het is POKKEHEET in de gym.

gr

S

klinkt allemaal lekker man!
keep it up ;)

overtijd is nochtans bewezen dat testosteron de weerstand van de man verlaagt (jammer genoeg)

Dat wist ik niet , waar heb je die info vandaan?

ik ken heel wat mensen die minder vatbaar voor griep en verkoudheid zij tijdens een kuur (misschien persoonsgebonden)

maar super dat het beter gaat , growwww

ik ken heel wat mensen die minder vatbaar voor griep en verkoudheid zij tijdens een kuur (misschien persoonsgebonden)

http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gez...28/2009/06/05/Spierbundels-zijn-zwakker.dhtml

het is echter gewoon een bevestiging, ik had het al eerder gehoord.
google maar eens op test & immuno respsonsive system (of zo iets) je komt er wel op uit

gr

s

Gaat echt allemaal lekker hier, even abo erop :thumbs:

ondertussen mijn eerste sides gehad,
zie thread hier http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/freaky-side-bloed-anus-214315/
samenvatting:
* steken in zij/nieren voor ongeveer 30/35 uren
* paar centiliters helder rood bloed in de pot ipv mooie bruine drol

alles ondertussen weer beter, evene mysterieus verdwenen als gekomen

en ik hoop dat het wegblijft ook!

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

ik spreek wel over testosteron, letterlijk, hé

Deca zou immuniteits bevorderend zijn ( dat zeggen De Stemmen in Mijn Hoofd toch :D )

sommige zouden bevorderend zijn, maar test alleszins niet.

gr

s

jammer,misschien psychisch dan bij mij :D dat heb jij nu verpest;)

misschien een leuk topic , ik heb ben zelf namelijk nooit ziek tijdens een kuur en erna altijd vatbaarder (ik weet het ik ben eigenwijs) ik ben wel benieuwd naar andere meningen,

wel klote van je kuur, maar ik denk niet dat dit door de AAS komt.

groeten martijn succes

Laatst bewerkt:
4de boldenone gezet vandaag; alles flex.

ik blijf wel dag en n8 zweten in dit weer.
eetlust begint toe te nemen (meer dan normaal bedoel ik dan)

gr

S

gisteren 5x 80 kilo gepakt op een seated military press :-)
das ook weer n record

squatten & deadliften doe ik voorlopig niet (achillespees gescheurd in maart & nog aan het revalideren - doe wel gewone leg press waar ik een kleine hoek probeer te houden van pees tov 90°)

bench = 5*100 kilo & 8*90

hoop vanavond 8*100 & enkele malen 110 of 105 (als t echt ni anders kan)

bench niet zo indrukwekkend hé - mijn beste "stuk" zijn mijn schouders

allé, iedereen moet voor zichzelf kijken hé; ik vind het zo al niet slecht. in de gemiddelde 33 jarige doen re mij dat niet veel na. hier op het forum voel ik mij echter een zwakkeling met zulke stats :/

update ?

ondertussen heb ik alle records gebroken; wrschl niet echt een verassing ;)

over dat hongergevoel, ik voel het niet echt hoor. ik moet wel eerlijk zeggen, ik heb sowieso al een stevige trek.
wel veel kracht, maar ik vermoed dat dit meer door de testosteron is.

ben nog niet gek veel kilos aangekomen, 3 of 4 of zo. ik zie wel in de spiegel dat ik meer spieren heb hoor.

ik heb wel een onderrhuidse bobbel op mijn rechtse bil, waar ik de boldenone zet, zoiets als een mega muggenbeet :/ doet geen pijn, voelt gewoon beetje abnormaal aan.

volgende keer als ik nog eens een massakuur doe, neem ik toch deca denk ik

allé soit,, zit in week 5.

heb de indruk dat mijn rechtse testikel beetje gekrompen (kan fantasie zijn) ga mss deze week eens kijken om een beetje pregnyl te scoren

als je specifieke vragen hebt, stel ze gewoon, zal zeker antwoorden

gr

s

ondertussen heb ik alle records gebroken; wrschl niet echt een verassing ;)

over dat hongergevoel, ik voel het niet echt hoor. ik moet wel eerlijk zeggen, ik heb sowieso al een stevige trek.
wel veel kracht, maar ik vermoed dat dit meer door de testosteron is.

ben nog niet gek veel kilos aangekomen, 3 of 4 of zo. ik zie wel in de spiegel dat ik meer spieren heb hoor.

ik heb wel een onderrhuidse bobbel op mijn rechtse bil, waar ik de boldenone zet, zoiets als een mega muggenbeet :/ doet geen pijn, voelt gewoon beetje abnormaal aan.
volgende keer als ik nog eens een massakuur doe, neem ik toch deca denk ik

allé soit,, zit in week 5.

heb de indruk dat mijn rechtse testikel beetje gekrompen (kan fantasie zijn) ga mss deze week eens kijken om een beetje pregnyl te scoren

als je specifieke vragen hebt, stel ze gewoon, zal zeker antwoorden

gr

s

injecteer je wel diep genoeg?

lijkt me wel. ik injecteer trouwens niet zelf; ik kuur samen mettrainingspartner, en hij injecteert mij en vice versa

aangezien het voor mijn partner niet de eerste keer is, lijkt het me dat dit toch goed zou moeten gaan.

kan af en toe gebeuren hoor, dat je ff een bultje voelt, moet niet langer dan een paar dagen tot een week voelbaar zijn normaal.

Gaat precies goed :thumbs: suc6

Terug
Naar boven