Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klote van je verkoudheid , ik heb zelf altijd dat als ik met een kuur bezig ben minder snel ziek ben.

die zitten hier nu al 2 weken te snotteren)
)overtijd is nochtans bewezen dat testosteron de weerstand van de man verlaagt (jammer genoeg)
Dat wist ik niet , waar heb je die info vandaan?
ik ken heel wat mensen die minder vatbaar voor griep en verkoudheid zij tijdens een kuur (misschien persoonsgebonden)
maar super dat het beter gaat , growwww
Dat wist ik niet , waar heb je die info vandaan?
ik ken heel wat mensen die minder vatbaar voor griep en verkoudheid zij tijdens een kuur (misschien persoonsgebonden)
maar super dat het beter gaat , growwww
)
dat heb jij nu verpest
gisteren 5x 80 kilo gepakt op een seated military press :-)
das ook weer n record

ondertussen heb ik alle records gebroken; wrschl niet echt een verassing
over dat hongergevoel, ik voel het niet echt hoor. ik moet wel eerlijk zeggen, ik heb sowieso al een stevige trek.
wel veel kracht, maar ik vermoed dat dit meer door de testosteron is.
ben nog niet gek veel kilos aangekomen, 3 of 4 of zo. ik zie wel in de spiegel dat ik meer spieren heb hoor.
ik heb wel een onderrhuidse bobbel op mijn rechtse bil, waar ik de boldenone zet, zoiets als een mega muggenbeet :/ doet geen pijn, voelt gewoon beetje abnormaal aan.
volgende keer als ik nog eens een massakuur doe, neem ik toch deca denk ik
allé soit,, zit in week 5.
heb de indruk dat mijn rechtse testikel beetje gekrompen (kan fantasie zijn) ga mss deze week eens kijken om een beetje pregnyl te scoren
als je specifieke vragen hebt, stel ze gewoon, zal zeker antwoorden
gr
s