XXL Nutrition

eerste kuur (DBol, Boldenone, Test E, Proviron)

• Topic Starter Topic Starter
mee eens, maar een oral only vergelijken met een kuur met 4 middelen vind ik redelijk apart.

zoals ik al zei, is gewoon de bread & butter kuur voor beginners, zoals hij hier op het board staat. ik begrijp je punt wel hoor :)

ik vermoed zelf dat de Dbol overkill is; ben nu bijna een week ver met die DBols, en ik moet zeggen dat ik toch niet zo veel verschil voel, alhoewel 25mg/dag genoeg zou moeten zijn voor iemand die nog nooit gekuurd heeft.

mits het echte D-Boll is maar na een week of 4 ga je echt het verschil merken.:D

nog even ter bijwerking niet alleen de dboll maar de combo

Laatst bewerkt:
kleine update

heb vandaag na de training 2ml test E gezet, en nog snel 500g kwark binnengespeeld ook (doe ik na iedere training)
was een beetje pijnlijke injectie, hopelijk niet te stijf morgen....

morgen n training gaat de tweede Boldenone erin

gr

s

vandaar je naam en avatar

Je lijkt het allemaal goed overwogen te hebben.
D-bol is idd zoals al gezegd misschien niet nodig en verder vind ik dat je op een te hoog BF% begonnen bent. Maar ja ,da's nu te laat; CLEAN eten is dus nu de boodschap.

Verder succes nog en hou ons allen op de hoogte.

je ik ben er ondertussen 8er. ik d8, beter eerst veel spieren pbouwen, die vreten energie, dan gaat het cutten strx makkelijker...

dat was blijkbaar een verkeerde call

mea culpa

al een update?

gisteren de tweede Boldenone erin geduwd. voel me nog steeds dezelfde persoon als voorheen.
(moet wel eerlijk zeggen dat ik vroeger óók al een stevige eetlust had)

ik voel wel dat er een heel stuk spieren is bijgekomen in mijn borst.

maar het si toch heel wat anders als bij mijn maat - toen die paar maand geleden kuurde met DBol (wel 50mg/dag ipv 25 zoals ik) is die 5 kilo bijgekomen in de eerste week.

zoiets heb ik tot nog toe niet. de weegschaal kruipt wel langzaam omhoog, dat wel. maar niks wereldschokkend

gr

s

wees blij dat je niet 5kg in een week eraan plakt.
spierweefsel kan dat natuurlijk nooit zijn eh.

Tsja, voor een eerste kuur had idd 500 mg test ook al genoeg kunnen zijn.
Bold doet op zich bij mij niet zoveel maar ik zet het er wel altijd bij omdat ik dan minder pijnlijke injectiesites heb doordat het lekker verdund (ganabol 50mg/ml) en ik krijg er geen decadick van.

DBol kan leuk gaan, niet als je gyno gevoelig bent of veel vocht vasthoud zoals je maat. Proviron zou ik achter de hand houden.

Hier moet je lekker op kunnen gaan imo. Succes!

thanks m8

tot hier toe gaat alles nog steeds flex.
enige symptomen tot nu zijn harde spieren, zelfs terwijl ik nu snel zit te type, staan biceps gespannen. soms al vanaf ik opsta...

dat.... én een obsessie voor t**ten :titty: :D

Tsja, dat is de prettigste bijwerking. Mijn vrouw is wel blij dat ik uit mn kuur ben :D

gisteren onderzoek gehad van de medische dienst op het werk hier (verplicht bij aanwerving) - ik had bloeddruk 13/9 - de dokter zei een beetje verhoogd maar niks om me zorgen over te maken....

vanavond gaat de 2de test erin :)

buurman heeft al opgemerkt dat "mijn armen gegroeid" zijn...

ondertussen zit de derde Bold er ook in. begin te merken dat ik meer kr8 heb. al een persoonlijk record of drie bijgesteld :)
(gisteren military presses met 80 kilo - zittend wel :wl:)

heb wel een beetje bad luck:
* heb een kleine verkoudheid (met dank aan dat rot wijf hier op mijn bureau die hier al 10 dagen loopt te niezen & hoesten - zin om die trut gewoon op haar tanden te meppen :mad:)
* alhoewel ik van nature een zeer goeie eetlust heb, heb ik de laatste dagen merkbaar minder honger dan anders (combo van die verkoudheid & de zeer warme temperaturen van de laatste dagen)
* ik heb ****ing tandpijn - volgende week naar de smoelendokter.

das natuurlijk allemaal jammer, maar ook geen ramp. ik blijf gewoon trainen & eten :rocknana:

nog steeds geen sides eigenlijk (uigezonderd een verlaagde weerstand dan, normaal ben ik haast nooit ziek en al helemaal geen verkoudheden/griepjes)

gr

s

Klote van je verkoudheid , ik heb zelf altijd dat als ik met een kuur bezig ben minder snel ziek ben.

Terug
Naar boven