Fitness Seller

eerste kuur: dboll

Legendi

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
hey,

ik ben een tijdje terug 21 geworden en ik wil graag binnenkort beginnen met mijn eerste kuur. ik doe nu ongeveer 4 jaar aan bodybuilding waarvan 1.5 jaar met deftig voedingschema. ik weeg nu 83 kg met bf rond 9% is er mij gezegt (niet gemeten ofzo) en ben 1m72. vermits het mijn eerste is heb ik gekozen om een orale kuur te doen.

door middel van wat rond te vragen in mijn gym heb ik veel de reactie gekregen om een dboll only kuur te doen. dit zou dan voor 6 weken 30mg/dag zijn. maar nu heb ik gelezen op het internet dat er toch veel neveneffecten zijn bij het gebruik van dboll zoals gyno en de gains die je maakt met vooral water is dat je lichaam ophoud en dat je hierdoor nogal een dikke kop van kan krijgen.

nu is mijn vraag of iemand al ervaring heeft met dboll en wat de neveneffecten waren en of je veel hebt overgehouden van de gains die je maakt?

alvast bedankt

Dbol only is imo niet de moeite waard. Wil je niet prikken of?

Dianabol is veelal vocht en ook vaak wat vet, denk niet dat je er veel aan over zult houden. Je kan beter gaan voor 500mg test e voor 10 weken en dan dianabol als kickstart gebruiken de eerste 3 weken.

De sides van dbol zijn volgens mij nogal persoonsgebonden, ik heb nooit last van gyno gehad op 60mg ED en vochtretentie viel allezins mee.Wel zaak om op je zoutinname te letten.
@ TS waarom een oral kuur?

dianabol only is zonde man,pak een standaard beginnerskuur
wk1-12 500 test e per week
wk 1-5 30-50mg dianabol of winny per dag
nakuur
wk14-17 20mg nolvadex per dag

hier zal je uitstekende resultaten mee boeken,mits je voeding ,training en rust op orde is natuurlijk
succes

ik zou me meer richten op voedoing. daar is zoveel mee te doen. die chemische troep gaat je echt niets opleveren..

ik zou me meer richten op voedoing. daar is zoveel mee te doen. die chemische troep gaat je echt niets opleveren..

ok je hebt helemaal gelijk...ik ga nooit meer kuren!!!
Hou dan nu op dit in elk topic te vermelden?
Ja er zitten risico's aan het gebruik van aas...dat weet iedereen die er aan begint...daarom ga je eerst info verzamelen dit op 'n verandwoorde manier te doen...
Dat jij dit nou niet hebt gedaan en het niet goed gegaan is kan de rest van dit forum die wel eerst info op doet niets aan doen...
Hoop dat de schade aan je lichaam niet blijvend...sterkte iig!

mzzl

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties iedereen!

ik heb besloten om 250mg/ew test-e voor 10 weken te doen vermits het mijn eerste kuur is. ik begin met een lage dosis omdat ik eerst eens wil kijken hoe ik hier op reageer. misschien als ik hier goed op reageer dat ik na 5 weken de dosis wel verhoog. en natuurlijk nakuren met nolvadex. is 20mg/pd voor 3 weken genoeg of moet dit langer?

ik heb besloten om 250mg/ew test-e voor 10 weken te doen vermits het mijn eerste kuur is. ik begin met een lage dosis omdat ik eerst eens wil kijken hoe ik hier op reageer. misschien als ik hier goed op reageer dat ik na 5 weken de dosis wel verhoog. en natuurlijk nakuren met nolvadex. is 20mg/pd voor 3 weken genoeg of moet dit langer?

?wie raad je dat aan?
Minimaal 500mg... 4weken nolva 2weken na laatste injectie...
Succes!

Dus je wilt gaan verhogen op het moment dat je gaint? Daar zie ik de logica niet van in. Overigens ben ik zelf van mening dat 250 mg test e te weinig is.

?wie raad je dat aan?
Minimaal 500mg... 4weken nolva 2weken na laatste injectie...
Succes!

Bron? Een paar weken terug werd ik er zelf ook op gewezen, de stelregels van DBB. Ergens ontstaat een norm van test minimaal 500mg maar niemand weet waarom eigenlijk. Ja omdat iedereen dat zegt op DBB. Ook wel papagaaien genoemd.... Nu is mijn ervaring ook dat 500mg echt veel meer doet dan 250mg en er zit ook wat logica in dat als je je eigen productie stil legt je daar met externe test wel ruim boven moet zitten om schade en gains goed te laten uitpakken. Maar 500mg, waarom geen 375 (250mg om de 5 dagen zetten) ?

Later de dosis verlengen is zoals al gezegd nauwelijks mogelijk gezien de tijd die het duurt voor een ester de test loslaat. Hoog je naar 5 weken op zit je ruim in week 8 oftewel bijna einde kuur voor je iets merkt van de verhoging.

Laatst bewerkt:
Vind dat ook zo'n onzin dat er een norm voor 500mg rond hangt hier..

Er zit ook ergens een soort van logica dat je bij je tweede kuur wat hoger zal gaan zitten zitten dan je eerste kuur. Op 250mg heb je dus nog een stapje extra..

250 mg EW kan op zich prima. Ben het eens wat ymir zegt.
volgens mij nog steeds 5x hoger dan normale productie (CORRECT ME IF IM WRONG!) meen dat hier eens gelezen te hebben over dat 5x hoger dan normale productie.

Vind dat ook zo'n onzin dat er een norm voor 500mg rond hangt hier..

Er zit ook ergens een soort van logica dat je bij je tweede kuur wat hoger zal gaan zitten zitten dan je eerste kuur. Op 250mg heb je dus nog een stapje extra..

Mwah als ik me niet vergis zei Krieltje het laatst ook, 250 mg doet gewoon vrij weinig. Tuurlijk is het leuk als je daarna nog naar 500 kunt maar uit je 1e kuur wil je toch ook mooie resultaten halen. Kennismaken met AAS kan ik inkomen, maar doe dat dan niet door een halfslachtige kuur te nemen. En nee ik zeg hierbij niet van ga lekker meteen aan de Tren, voor de wise-asses weer wakker worden.

Je kan toch ook gewoon 250mg e5d prikken. Zit je er mooi tussenin.

Mwah als ik me niet vergis zei Krieltje het laatst ook, 250 mg doet gewoon vrij weinig. Tuurlijk is het leuk als je daarna nog naar 500 kunt maar uit je 1e kuur wil je toch ook mooie resultaten halen. Kennismaken met AAS kan ik inkomen, maar doe dat dan niet door een halfslachtige kuur te nemen. En nee ik zeg hierbij niet van ga lekker meteen aan de Tren, voor de wise-asses weer wakker worden.

Heb genoeg logs gelezen waar ze toch goed gainde op 250mg test e of c.
Blijkt maar weer dat het per persoon verschilt en wellicht ook wat voor gear je hebt. Als je gear underdosed is bij 250mg dan valt er misschien weinig te gainen voor iemand die al wat verder/groter is.

Maar er valt dus lijkt mij gewoon niet te zeggen dat 250mg per definitie te weinig is.

250 is heus niet te weinig.. papegaaiforum is het hierzo. je zou natuurlijk wel 30mg dboll kunnen pakken 1e 4 weken als kickstart.

Terug
Naar boven