XXL Nutrition

eerste kuur deca/sus gg

• Topic Starter Topic Starter
waarom neem je me niet serieus,ik ben bloedserieus hoor.ik zal sowieso bereiken wat ik wil bereiken,daar gaat je commentaar niks aan veranderen.
en ik wil gewoon op voorhand weten wat ik ga nemen,zodat ik alles in huis heb tegen dat ik moet beginnen.ja je kan toch proberen om je vochtgehalte zoveel mogelijk te beperken of niet soms?

Denk je dat het gezond is ? Je moet bepaalde off tijden gewoon respecteren . Dit dan op het gebied van je hormonaal stelsel .

Gewoon fysiek gezien is het geen cadeau voor je pezen enzo , want ik lees in je log dat je lekker voor de maximums gaat .

ja tegen mij hebben ze gezegd dat als je 3 maanden tussen elke kuur laat,dat het dan wel oke is,is dit dan niet zo?

darkmanx zei:
ja tegen mij hebben ze gezegd dat als je 3 maanden tussen elke kuur laat,dat het dan wel oke is,is dit dan niet zo?

Time on + nakuur = Time off

dus als je 8 weken kuurt :

8 + 3 ( uitwerken esters indien lange ) + 4 ( nakuur ) = 15 a 16 weken

12 weken : 20 weken

hier kan je foto's terugvinden: [Link niet meer beschikbaar]

hoelang kan ik volgens jou dan het beste tussenlaten,6 maanden ofzo?

Little Me zei:
Time on + nakuur = Time off

dus als je 8 weken kuurt :

8 + 3 ( uitwerken esters indien lange ) + 4 ( nakuur ) = 15 a 16 weken

12 weken : 20 weken

waar komt dat vandaan dan?

Misschien herstel ik wel veel sneller of langzamer dan iemand anders?

grten D.W.

dutch windmill zei:
waar komt dat vandaan dan?

Misschien herstel ik wel veel sneller of langzamer dan iemand anders?

grten D.W.

Die info heb ik hier al heel vaak zien passeren , dus ja in dit geval aap ik na .

Om 100 % zeker te zijn moet je gewoon bloed laten trekken voor en na en ka je pas opnieuw als alles weer is zoals het was .

ja laat ik sowieso doen he,wil geen problemen ofzo ze,ik ken iemand die int ziekenhuis heeft gelegen om dat hij teveel kuurde,maar hij overdreef dan ook wel.

ja dat ben ik op die foto.

hoeveel kg ben je al bijgekomen?

nu weeg ik 81,7,dus bijna 10 kilo

ja borst,schouders,en armen komen echt goed bij,maar mijn de V in mijn rug komt er niet goed uit,in shirt wel,maar ik krijg hem er niet poserend uit,das wel ****.

Die avatar ziet er iig erg goed uit,kerel.

10 kilo is netjes......lekker op weg zo!!

Wat is graag voor mn vleugels doe is pull ups.. Gewoon je eigen gewicht, 4 sets zo vaak als je kunt! Werkt bij mij als een tierelier, gaan ze mooi naar buiten staan!! :P

Terug
Naar boven