MuscleMeat

Eerste Kuur ( geen ervaring )

Kristiano

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
65kg
Hello,

Ik train nu al 2 jaar intensief,
graag had ik nu een boost gekregen dus dacht ik er maar is aan om over te stappen naar een kuur.
Nu het probleem is : ik heb hier geen ervaring mee en heb er helemaal geen verstand van ( wat mij ook zeer onzeker maakt van dit wel te doen :o ) maar heb wel al mijn gerief aangekocht via vrienden. ( zie foto's)
Wat doe ik het beste ? Begin ik beter met iets lichter ? Of begin ik meteen met dit spul?
Een maat van mij had gezegt dat het mss best was van eerst te beginnen met 2 potjes dianabol voor ik begin met dit spul.. Wat denken jullie er van .. Hoe pak ik dit het beste aan ?
(liefst geen haatreacties, tis n forum vor iets hé ;) )

Grtzz Kris

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet eruit als sustanon en trenbolone enanthate, niet een combinatie voor een beginner. De Sustanon zou kunnen maar vanwege de aanwezigheid van korte esters zou je regelmatig moeten prikken; elke 3 dagen minimaal.

Lekker omruilen voor een paar potjes Test E en doe het gewoon simpel:
1-10 Test E 500mg EW
12-15 Nolvadex 20mg ED

ps. weet niet of je dergelijke fotos in deze sectie mag plaatsen trouwens...

Waarom heb je niet gewoon Test-e gekocht...?

Ja hoe kan hier nou geen "haat" op komen?
Zie dit dan maar als opbouwende kritiek.

Dus je koopt iets, en daarna ga je onderzoek doen naar AAS en weet dus niet eens wat je koopt, wat het doet en wat de bijwerkingen zijn?
Je traint twee jaar en nu al aan de AAS?

Tip van Flip, train nog even door en lees je in die tijd in op steroïden. Uiteindelijk zul je dan zelf antwoord kunnen geven op je vragen.

..kloppen die stats btw? 64kg...? als dat zo is dan zou ik pas beginnen als je bijna 80kg weegt met max 15% bf

Begin inderdaad met testosteron e met nolvadex als nakuur. Bij deze kuur hoef je niet te vaak te injecteren, en leer je het dus rustig aan.

;)