MuscleMeat

Eerste Kuur ( geen ervaring )

Kristiano

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
65kg
Hello,

Ik train nu al 2 jaar intensief,
graag had ik nu een boost gekregen dus dacht ik er maar is aan om over te stappen naar een kuur.
Nu het probleem is : ik heb hier geen ervaring mee en heb er helemaal geen verstand van ( wat mij ook zeer onzeker maakt van dit wel te doen :o ) maar heb wel al mijn gerief aangekocht via vrienden. ( zie foto's)
Wat doe ik het beste ? Begin ik beter met iets lichter ? Of begin ik meteen met dit spul?
Een maat van mij had gezegt dat het mss best was van eerst te beginnen met 2 potjes dianabol voor ik begin met dit spul.. Wat denken jullie er van .. Hoe pak ik dit het beste aan ?
(liefst geen haatreacties, tis n forum vor iets hé ;) )

Grtzz Kris

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet eruit als sustanon en trenbolone enanthate, niet een combinatie voor een beginner. De Sustanon zou kunnen maar vanwege de aanwezigheid van korte esters zou je regelmatig moeten prikken; elke 3 dagen minimaal.

Lekker omruilen voor een paar potjes Test E en doe het gewoon simpel:
1-10 Test E 500mg EW
12-15 Nolvadex 20mg ED

ps. weet niet of je dergelijke fotos in deze sectie mag plaatsen trouwens...

Waarom heb je niet gewoon Test-e gekocht...?

Ja hoe kan hier nou geen "haat" op komen?
Zie dit dan maar als opbouwende kritiek.

Dus je koopt iets, en daarna ga je onderzoek doen naar AAS en weet dus niet eens wat je koopt, wat het doet en wat de bijwerkingen zijn?
Je traint twee jaar en nu al aan de AAS?

Tip van Flip, train nog even door en lees je in die tijd in op steroïden. Uiteindelijk zul je dan zelf antwoord kunnen geven op je vragen.

..kloppen die stats btw? 64kg...? als dat zo is dan zou ik pas beginnen als je bijna 80kg weegt met max 15% bf

Begin inderdaad met testosteron e met nolvadex als nakuur. Bij deze kuur hoef je niet te vaak te injecteren, en leer je het dus rustig aan.

;)

:roflol: onze tijdelijke forumdrop is weer eens tijdelijk van gang.. Ik ga in de winterslaap tot het maar weer eens interessant gaat worden.. Goede voornemens he

Waarom zit er geen crimp meer op dat ene potje tren? Heb je dat eraf gepulkt?

Ziet eruit als sustanon en trenbolone enanthate, niet een combinatie voor een beginner. De Sustanon zou kunnen maar vanwege de aanwezigheid van korte esters zou je regelmatig moeten prikken; elke 3 dagen minimaal.

Lekker omruilen voor een paar potjes Test E en doe het gewoon simpel:
1-10 Test E 500mg EW
12-15 Nolvadex 20mg ED

ps. weet niet of je dergelijke fotos in deze sectie mag plaatsen trouwens...

Dit helemaal. Maar ik raad je aan gewoon nog even naturel verder te doen. Zitten je vrienden ook aan de AAS? In ieder geval weten ze er geen bal van want ze verkochten je een knalharde kuur voor al meer gevorderde gebruikers waar je wel eens niet zo goed van zou uitkomen (de Tren)

Heb je trouwens een idee hoe je intramusculair moet injecteren, doseren en dergelijke?

Jammer dat hij niet mag zeggen hoeveel ie ervoor heeft betaald haha

Hoeveel heb je voor deze kuur betaald

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik de prijs weergeven op dit forum ?
& als ik een conclusie kan maken uit de meeste reacties,
komt het er dus op neer dat ik geen miskoop heb gedaan maar best dus niet met dit hevig spul begin
En beter gwn met iets lichter beginnen?
Zijn er dan andere suggesties waarmee ik het best begin?
Om een paar vragen te beantwoorden :
- walter75 : ik heb nog geen enkel potje geopend.
- shipit : ik heb wel enkele vrienden die ervaring hebben met D.bolletjes en dergelijke maar niet met test of tren
het zou de eerste maal zijn dat we dit uitproberen. ( zij zijn zeker van hun stuk maar ik begin alsmaar nog meer te twijfelen als ik dit allemaal begin te lezen). Ik wil zeker en vast weten waarmee ik bezig ben voor ik iets doe. Had blijkbaar wat meer research moeten doen voor men aankoop :-)

Mag ik de prijs weergeven op dit forum ?
& als ik een conclusie kan maken uit de meeste reacties,
komt het er dus op neer dat ik geen miskoop heb gedaan maar best dus niet met dit hevig spul begin
En beter gwn met iets lichter beginnen?
Zijn er dan andere suggesties waarmee ik het best begin?
Om een paar vragen te beantwoorden :
- walter75 : ik heb nog geen enkel potje geopend.
- shipit : ik heb wel enkele vrienden die ervaring hebben met D.bolletjes en dergelijke maar niet met test of tren
het zou de eerste maal zijn dat we dit uitproberen. ( zij zijn zeker van hun stuk maar ik begin alsmaar nog meer te twijfelen als ik dit allemaal begin te lezen). Ik wil zeker en vast weten waarmee ik bezig ben voor ik iets doe. Had blijkbaar wat meer research moeten doen voor men aankoop :-)

Wat heb je betaald

Mag ik de prijs weergeven op dit forum ? & als ik een conclusie kan maken uit de meeste reacties, komt het er dus op neer dat ik geen miskoop heb gedaan maar best dus niet met dit hevig spul begin En beter gwn met iets lichter beginnen? Zijn er dan andere suggesties waarmee ik het best begin? Om een paar vragen te beantwoorden : - walter75 : ik heb nog geen enkel potje geopend. - shipit : ik heb wel enkele vrienden die ervaring hebben met D.bolletjes en dergelijke maar niet met test of tren het zou de eerste maal zijn dat we dit uitproberen. ( zij zijn zeker van hun stuk maar ik begin alsmaar nog meer te twijfelen als ik dit allemaal begin te lezen). Ik wil zeker en vast weten waarmee ik bezig ben voor ik iets doe. Had blijkbaar wat meer research moeten doen voor men aankoop :-)
Dan zou ik de spullen maar eens terug brengen. Van de ene vial is de crimp (aluminium kroontje wat de rubberen stopper afsluit) eraf. En van de andere is het (blauwe) dekseltje weg.

• Topic Starter Topic Starter
Dan zou ik de spullen maar eens terug brengen. Van de ene vial is de crimp (aluminium kroontje wat de rubberen stopper afsluit) eraf. En van de andere is het (blauwe) dekseltje weg.

Wat wil dit dan zeggen ? Potjes zijn nochthans allemaal goed gesloten hoor..

Als die geopend is direct terugbrengen!

Wat wil dit dan zeggen ? Potjes zijn nochthans allemaal goed gesloten hoor..

dat je niet weet of er mee geknoeid is.

het zal je misschien verbazen maar dat gebeurd nog wel eens.

O.T

je hebt iets gekocht waar je totaal geen verstand van hebt.
je weet dus ook totaal niet hoe je dit moet gebruiken, wat de gevolgen (kunnen) zijn.

als ik jou was, breng dit spul terug, ga je goed inlezen de komenden weken/maanden, en in die tijd kan je je vragen hier kwijt.

nu weet je gewoon zo weinig dat je niet eens weet wat voor vragen je moet stellen, maar je verwacht ze wel beantwoord. veilig en succesvol gebruik van AAS vereist een aardig hoopje kennis dat jij duidelijk nog niet bezit.

succes

Nou, dat was dan nog eens zonde van je geld. Het lijkt me, zoals hierboven al word gezegd, het verstandigst om de hele mikmak terug te brengen of eventueel omruilen voor iets anders.

Tot slot vind ik je stats, samen met je trainingservaring/jaren erg matig. Daarom zou je adviseren om kritischer te kijken naar je trainingsschema en je voeding.

Train nog lekker 2 jaar naturel door en begin met zelf informatie vergaren.

Terug
Naar boven