Hello,
Ik train nu al 2 jaar intensief,
graag had ik nu een boost gekregen dus dacht ik er maar is aan om over te stappen naar een kuur.
Nu het probleem is : ik heb hier geen ervaring mee en heb er helemaal geen verstand van ( wat mij ook zeer onzeker maakt van dit wel te doen
) maar heb wel al mijn gerief aangekocht via vrienden. ( zie foto's)
Wat doe ik het beste ? Begin ik beter met iets lichter ? Of begin ik meteen met dit spul?
Een maat van mij had gezegt dat het mss best was van eerst te beginnen met 2 potjes dianabol voor ik begin met dit spul.. Wat denken jullie er van .. Hoe pak ik dit het beste aan ?
(liefst geen haatreacties, tis n forum vor iets hé
)
Grtzz Kris
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik train nu al 2 jaar intensief,
graag had ik nu een boost gekregen dus dacht ik er maar is aan om over te stappen naar een kuur.
Nu het probleem is : ik heb hier geen ervaring mee en heb er helemaal geen verstand van ( wat mij ook zeer onzeker maakt van dit wel te doen
) maar heb wel al mijn gerief aangekocht via vrienden. ( zie foto's) Wat doe ik het beste ? Begin ik beter met iets lichter ? Of begin ik meteen met dit spul?
Een maat van mij had gezegt dat het mss best was van eerst te beginnen met 2 potjes dianabol voor ik begin met dit spul.. Wat denken jullie er van .. Hoe pak ik dit het beste aan ?
(liefst geen haatreacties, tis n forum vor iets hé
)Grtzz Kris

onze tijdelijke forumdrop is weer eens tijdelijk van gang.. Ik ga in de winterslaap tot het maar weer eens interessant gaat worden.. Goede voornemens he