Huber
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Beste, bbers
Ik wil volgende week gaan beginnen met deze kuur:
Wk 1-4 dianabol 40 mg ed 2x20
Wk 5-12 anavar 40 mg ed 2x20
Wk 2-11 750mg p wk test e 500mg(2ml) op maandag en 250mg (1ml)op donderdag
Wk 2-11 800 mg boldenone 400m(2ml) op maandag en 2ml op donderdag
Nakuur krijg ik in week 9, wat dat word krijg ik ook dan pas te horen.
Heb wel nolvadex bij de hand voor eventueel oestrogene bijwerkingen.
Ik heb een keer een kuur anavar only gedaan 50mg ed om van een blessure af te komen. Dit is nu 11 maanden geleden.
Verder is dit dus mijn eerste kuur. Ik heb dit schema aangeraden gekregen via een vriend van een maat van mij, die al vrij veel ervaring heeft op dit gebied.
Nou heb ik veel forums zitten lezen en vraag ik me dus heel erg af, of dit niet wat te hoge doseringen zijn??
Volgens hem hoef ik me eigenlijk nergens druk om te maken, maar mocht het nou zo zijn dat ik ergens last van krijg, dan moest ik maar even langs komen..
De stoffen lijken mij verder wel oke?.. Alleen zie ik veel terug komen dat 500 test e pwk en 600 bold per wk toch wel de max zou moeten zijn qua injects en zeker voor een beginner?
Hoop dat jullie je mening/kennis willen delen!?
Ik wil volgende week gaan beginnen met deze kuur:
Wk 1-4 dianabol 40 mg ed 2x20
Wk 5-12 anavar 40 mg ed 2x20
Wk 2-11 750mg p wk test e 500mg(2ml) op maandag en 250mg (1ml)op donderdag
Wk 2-11 800 mg boldenone 400m(2ml) op maandag en 2ml op donderdag
Nakuur krijg ik in week 9, wat dat word krijg ik ook dan pas te horen.
Heb wel nolvadex bij de hand voor eventueel oestrogene bijwerkingen.
Ik heb een keer een kuur anavar only gedaan 50mg ed om van een blessure af te komen. Dit is nu 11 maanden geleden.
Verder is dit dus mijn eerste kuur. Ik heb dit schema aangeraden gekregen via een vriend van een maat van mij, die al vrij veel ervaring heeft op dit gebied.
Nou heb ik veel forums zitten lezen en vraag ik me dus heel erg af, of dit niet wat te hoge doseringen zijn??
Volgens hem hoef ik me eigenlijk nergens druk om te maken, maar mocht het nou zo zijn dat ik ergens last van krijg, dan moest ik maar even langs komen..
De stoffen lijken mij verder wel oke?.. Alleen zie ik veel terug komen dat 500 test e pwk en 600 bold per wk toch wel de max zou moeten zijn qua injects en zeker voor een beginner?
Hoop dat jullie je mening/kennis willen delen!?