AndroidHealthClinic

Eerste kuur, kan iemand mij advies geven?

Huber

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
17%
Beste, bbers

Ik wil volgende week gaan beginnen met deze kuur:

Wk 1-4 dianabol 40 mg ed 2x20
Wk 5-12 anavar 40 mg ed 2x20
Wk 2-11 750mg p wk test e 500mg(2ml) op maandag en 250mg (1ml)op donderdag
Wk 2-11 800 mg boldenone 400m(2ml) op maandag en 2ml op donderdag

Nakuur krijg ik in week 9, wat dat word krijg ik ook dan pas te horen.
Heb wel nolvadex bij de hand voor eventueel oestrogene bijwerkingen.

Ik heb een keer een kuur anavar only gedaan 50mg ed om van een blessure af te komen. Dit is nu 11 maanden geleden.

Verder is dit dus mijn eerste kuur. Ik heb dit schema aangeraden gekregen via een vriend van een maat van mij, die al vrij veel ervaring heeft op dit gebied.

Nou heb ik veel forums zitten lezen en vraag ik me dus heel erg af, of dit niet wat te hoge doseringen zijn??
Volgens hem hoef ik me eigenlijk nergens druk om te maken, maar mocht het nou zo zijn dat ik ergens last van krijg, dan moest ik maar even langs komen..

De stoffen lijken mij verder wel oke?.. Alleen zie ik veel terug komen dat 500 test e pwk en 600 bold per wk toch wel de max zou moeten zijn qua injects en zeker voor een beginner?

Hoop dat jullie je mening/kennis willen delen!?

R.I.P lever

Als je VP 17% is het eerst beter om nog wat af te vallen tot minstens 14% dbol is zeker dom op dat VP plus de schade dat de dbol aan je lever doet en daarna ga je nog eens var gebruiken .
Als je op 14% of lager zit doe dan 500mg test ew eventueel anavar kickstart 40-60mg ED goed genoeg en hcg niet vergeten 2x500iu pw.
Nakuur ook eerst op orde hebben en kuur niet starten voor je alles in huis hebt

• Topic Starter Topic Starter
[/COLOR]Okay, dus niet beide nemen. En ook geen boldenone erbij? Leek mij wel oke om daarna makkelijker gains te kunnen behouden doordat je daarvan eerder droge massa aankomt? En ook voor uithoudingsvermogen? En wanneer starten met hgc, direct?

Laatst bewerkt:
2 orals en 1.5 gram aan inject.

doe eens rustig man, het is je eerste kuur.

cut naar 12-14%, pak 10 weken test op 500, kickstart 4-6 weken met een van de 2 orals. hcg is aan te raden( 500 2x pw)

Goed advies wel van die vriendjes van je. Ook lekker in gelezen btw. Met 12wk 40mg 17aa op een dag en fucking 1,5gram met je eerste kuurtje voorzie ik serieus een ziekenhuisopname. Strong first post. Anavar om van een blessure af te komen? Te triest gewoon dit alles.

Gewoon pas beginnen als je alles in huis hebt en zeker weet dat je er een 10wk mee vol kan maken. Niet dat domme gedoe dat je maar de helft van je spul hebt liggen of evt te kort komt in Nolva als je toch plots na 5wk gyno krijgt.

Gewoon 500mg test e EW. HCG 2x 500iu EW laten meelopen. Nolva bij de hand houden. 10wk kuurtje doen, dan 2wk na laatste inject weekje nolva op 40mg ED en dan 3wk nog op 20mg ED. Oh, en ga je alsjeblieft gewoon inlezen. 12wk orals lijkt mij een serieuze kans op leverontsteking geven, boldenone gelijk al en op dergelijke doses slaat ook nergens op. Kan een mentale fucker zijn. Als je ergens niet goed op reageert weet je ook niet waar het aan ligt of bij welke doses je waar gevoelig voor bent (bijv. Gyno gevoeligheid, wanneer dat evt komt opzetten). En ga aub gewoon even cutten naar 12% voordat je aan de aas begint, zal een hoop potentiele negatieve sides beter binnen de perken houden.

Ik kan je een uitgebreid bloedbeeldje van harte aanraden. Kost je 150eu, maar dan weet je zowat alle relevante waardes en heb je een 0 meting. Weet je in de toekomst eventueel waar je ongeveer zou moeten uitkomen. Je gaat spijt krijgen als je dit niet doet en straks X kuurtjes verder bent en dan toch ineens problemen met je hormoonhuishouding lijkt te hebben en dan niet weet of dat je alweer enigszins hersteld of niet.

En ga je in godsnaam inlezen. Vriendjes en gymhenkies verkondigen sporadisch goede nuttige info, maar meestal weten ze zelf ook weinig van waar ze mee bezig zijn. Leer alle stoffen begrijpen. AAS is niet niks.

Hoi he.

Laatst bewerkt:
Zou het kunnen dat deze kuur je werd 'aangeraden' door je leverancier?
Is overkill man.

Beter neem je enkel test 250mg of 500mg/week. Eventueel met kickstart dmv een oral.

En zoals boven vermeld, beter heb je alles in huis vooraleer je start.
Al moet k toegeven dat k zelf ook wel eens gestart ben zonder alles in huis te hebben. ;-)

Goed advies wel van die vriendjes van je. Ook lekker in gelezen btw. Met 12wk 40mg 17aa op een dag en fucking 1,5gram met je eerste kuurtje voorzie ik serieus een ziekenhuisopname. Strong first post. Anavar om van een blessure af te komen? Te triest gewoon dit alles. Gewoon pas beginnen als je alles in huis hebt en zeker weet dat je er een 10wk mee vol kan maken. Niet dat domme gedoe dat je maar de helft van je spul hebt liggen of evt te kort komt in Nolva als je toch plots na 5wk gyno krijgt. Gewoon 500mg test e EW. HCG 2x 500iu EW laten meelopen. Nolva bij de hand houden. 10wk kuurtje doen, dan 2wk na laatste inject weekje nolva op 40mg ED en dan 3wk nog op 20mg ED. Oh, en ga je alsjeblieft gewoon inlezen. 12wk orals lijkt mij een serieuze kans op leverontsteking geven, boldenone gelijk al en op dergelijke doses slaat ook nergens op. Kan een mentale fucker zijn. Als je ergens niet goed op reageert weet je ook niet waar het aan ligt of bij welke doses je waar gevoelig voor bent (bijv. Gyno gevoeligheid, wanneer dat evt komt opzetten). En ga aub gewoon even cutten naar 12% voordat je aan de aas begint, zal een hoop potentiele negatieve sides beter binnen de perken houden. Ik kan je een uitgebreid bloedbeeldje van harte aanraden. Kost je 150eu, maar dan weet je zowat alle relevante waardes en heb je een 0 meting. Weet je in de toekomst eventueel waar je ongeveer zou moeten uitkomen. Je gaat spijt krijgen als je dit niet doet en straks X kuurtjes verder bent en dan toch ineens problemen met je hormoonhuishouding lijkt te hebben en dan niet weet of dat je alweer enigszins hersteld of niet. En ga je in godsnaam inlezen. Vriendjes en gymhenkies verkondigen sporadisch goede nuttige info, maar meestal weten ze zelf ook weinig van waar ze mee bezig zijn. Leer alle stoffen begrijpen. AAS is niet niks. Hoi he.
Alsof je hiervan in het ziekenhuis beland overdreven much is het aant te raden ? Zeker niet

Weet niet wie je dit aangeraden heeft maar deze gast mag zich dood schamen.
Als het je eerste kuur is zou ik eerder denken aan zoiets:
Week 1-14 2x 500iu HCG per week
Week 1-4 50 mg winstrol ed
Week 1-12 500mg test e ew
Week 14-17 nakuur 20mg nolva ed

HCG raad ik altijd aan ookal is het je eerste kuur. Je hebt dan een veel beter herstel. Maar die keus is aan jou.

Dit is meer dan voldoende voor een eerste kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de snelle reacties! Ik ga in ieder geval lager zitten in de doseringen en kies 1 van de orals als kickstart. Ook nakuur ga ik al in huis halen.

Blessure was een ontsteking in mijn voet, waar ik al 3 maanden last van had. Heb eerst ontstekingsremmers geprobeerd en speciale zolen gekregen, maar ging niet weg. Werk voor mezelf in de bouw en bellemerde me dus in werk en sporten. Na aanraden van een collega korte kuur anavar gedaan en sindsdien geen last meer gehad.

Bv was 17% 2 weken geleden gemeten. Sindsdien 1.5 kilo afgevallen en buikspieren beginnen door te komen. Denk dat bv nu 15 is..

Maat en vriend waar ik het over had is zeker geen supplier maar collega en de ander eigenaar van een beveiligingsbedrijf cq begeleider van mma vechters. Hij is over de 50 en denk dat hij zelf zo veel gewend is, dat hij dit soort doseringen als simpele kuurtjes beschouwd.

Ik dacht ook al dat het veel te veel was voor mij dus vandaar mijn post..

Het is niet zo dat alles opmoet, maar heb de spullen wel al binnen tot zo ver.
ik wil daarom toch een combi gaan doen. Ga dan denk ik voor Anavar met test en bold, maar dan lager gedoseerd.

Iemand een goed advies schema met deze stoffen voor mij?

En hgc vanaf wk 4 elke 5 dagen 500icu? Tm eind kuur en 1 wk clomid, 2a 3 wk nolva?

Tx!

HCG vanaf week 1

sommige zeggen dat 500 per week genoeg is, maar als je naar de experts op DBB zou luisten kan je beter met 2x pw 500 gaan. ( zou ik wel doen)

gewoon 4 wk nolva pakken 2 weken na je laaste inject.e

Alsof je hiervan in het ziekenhuis beland overdreven much is het aant te raden ? Zeker niet

Ik hoor toch behoorlijk regelmatig van vrienden die in het ziekenhuis werken (zowel binnen NL als in Duitsland) of nog hun coschappen doorlopen dat d'r weer zo'n dropje binnen is gebracht die nog net kan vertellen wat hij zoal tot zich neemt, maar ook niet verder heeft gekeken dan zijn neus lang is naar wat de stoffen zoal doen. Mik er net wat te veel PWO in en er ontstaat blinde paniek wanneer ze na half uurtje trainen het hart in de keel voelen kloppen en half out gaan. Dit hoeft inderdaad nog niet eens 1-op-1 met AAS in verband gebracht te worden, maar het zijn vaak wel precies dit soort gasten die zich dan van ellende maar naar de eerste hulp laten brengen en zich laten door-testen. Half flauwvallen en al dat soort geintjes. En dan zwijg ik nog over de gerapporteerde cases van gasten die inderdaad langere tijd orals nemen op enigszins fatsoenlijke doses en dan inderdaad met geelzucht of andere ontstoken organen worden opgenomen met gitzwarte urine en al die geintjes. Dit gebeurt niet bij de meerderheid, maar het feit dat er toch 'individuele gevallen' bekend zijn... 12 weken 40mg 17aa-gealkyleerde stof langs de lever en gelijk 1,5gram spul als je eerste kuurtje met wel 800mg Bold? Ik denk inderdaad dat als je een beetje pech hebt, mentaal niet al te stevig in de schoentjes staat en lichamelijk niet kerngezond bent hier wel op zijn minst wat vervolg topics zouden volgen met vraagjes over hoofdpijn, uitdroging, donkere urine, steken, mental issues etc. Voor 99% overdreven, maar vind TS wel binnen het profiel passen als ik dit zo lees.

@TS: het feit dat die ene vent zo oud is verklaart wellicht een beetje zijn advies. Er komen wel vaker de meest (voor vandaag de dag) idiote adviezen voorbij, en dan gaat het inderdaad doorgaans om oudere lui die het vroeger zo zelf (verkeerd) deden. Zou het gewoon bij nolva only houden. Als je het je het mij vraagt en je het spul toch al binnen hebt zou ik TOCH eerst beginnen met test 500mg EW met 2x per week HCG 500iu, met alle bekende redenen van dien. Vervolgens kan je gaan herstellen en in het najaar/winter met bold er eventueel een soort clean-bulk kuurtje van maken met iets als test 250mg EW + bold 600mg EW, lijkt mij een mooie kuur om te kijken hoe je reageert op bold (eventueel test op 500mg EW kan ook prima bij bold 600mg EW). En nogmaals, ik zou bloed laten testen, dan heb je iig een 0 meting. Kan je ook tussentijds kijken hoe je hersteld enzo. Je kan altijd nog er voor kiezen een keer langer te gaan kuren of met hogere doseringen, te cruisen etc.

Ik hoor toch behoorlijk regelmatig van vrienden die in het ziekenhuis werken (zowel binnen NL als in Duitsland) of nog hun coschappen doorlopen dat d'r weer zo'n dropje binnen is gebracht die nog net kan vertellen wat hij zoal tot zich neemt, maar ook niet verder heeft gekeken dan zijn neus lang is naar wat de stoffen zoal doen. Mik er net wat te veel PWO in en er ontstaat blinde paniek wanneer ze na half uurtje trainen het hart in de keel voelen kloppen en half out gaan. Dit hoeft inderdaad nog niet eens 1-op-1 met AAS in verband gebracht te worden, maar het zijn vaak wel precies dit soort gasten die zich dan van ellende maar naar de eerste hulp laten brengen en zich laten door-testen. Half flauwvallen en al dat soort geintjes. En dan zwijg ik nog over de gerapporteerde cases van gasten die inderdaad langere tijd orals nemen op enigszins fatsoenlijke doses en dan inderdaad met geelzucht of andere ontstoken organen worden opgenomen met gitzwarte urine en al die geintjes. Dit gebeurt niet bij de meerderheid, maar het feit dat er toch 'individuele gevallen' bekend zijn... 12 weken 40mg 17aa-gealkyleerde stof langs de lever en gelijk 1,5gram spul als je eerste kuurtje met wel 800mg Bold? Ik denk inderdaad dat als je een beetje pech hebt, mentaal niet al te stevig in de schoentjes staat en lichamelijk niet kerngezond bent hier wel op zijn minst wat vervolg topics zouden volgen met vraagjes over hoofdpijn, uitdroging, donkere urine, steken, mental issues etc. Voor 99% overdreven, maar vind TS wel binnen het profiel passen als ik dit zo lees.

@TS: het feit dat die ene vent zo oud is verklaart wellicht een beetje zijn advies. Er komen wel vaker de meest (voor vandaag de dag) idiote adviezen voorbij, en dan gaat het inderdaad doorgaans om oudere lui die het vroeger zo zelf (verkeerd) deden. Zou het gewoon bij nolva only houden. Als je het je het mij vraagt en je het spul toch al binnen hebt zou ik TOCH eerst beginnen met test 500mg EW met 2x per week HCG 500iu, met alle bekende redenen van dien. Vervolgens kan je gaan herstellen en in het najaar/winter met bold er eventueel een soort clean-bulk kuurtje van maken met iets als test 250mg EW + bold 600mg EW, lijkt mij een mooie kuur om te kijken hoe je reageert op bold (eventueel test op 500mg EW kan ook prima bij bold 600mg EW). En nogmaals, ik zou bloed laten testen, dan heb je iig een 0 meting. Kan je ook tussentijds kijken hoe je hersteld enzo. Je kan altijd nog er voor kiezen een keer langer te gaan kuren of met hogere doseringen, te cruisen etc.

volgens mij zit er meer shit in sommige PWO dan in AAS word er irritant van en hartkloppingen van simpele pwo's terwijl sommige hier 3x de hoeveelheid van nemen

Geen discussie, absoluut mee eens. Maar dat neemt niet weg dat als je je niet een beeetje inleest in wat je zoal neemt (aan supps en aas), er toch wat lui rondlopen die dan al vrij snel in blinde paniek schieten ^^

Geen discussie, absoluut mee eens. Maar dat neemt niet weg dat als je je niet een beeetje inleest in wat je zoal neemt (aan supps en aas), er toch wat lui rondlopen die dan al vrij snel in blinde paniek schieten ^^

Inderdaad. Als ik zie hoe ze eraan beginnen zonder ook maar een beetje zelfstudie te hebben gedaan...
Wij hadden ni eens internet, herinner me dat mn allereerste bron van info een boek was: world anabolic review 1996. Lol
Dat was mijn bijbel in de beginjaren :-)
Ok is ferm outdated maar veel alternatief was er niet toen.

Nu hebben ze veel meer toegang tot degelijke bronnen maar doen veel minder moeite (over het algemeen)

Inderdaad. Als ik zie hoe ze eraan beginnen zonder ook maar een beetje zelfstudie te hebben gedaan...
Wij hadden ni eens internet, herinner me dat mn allereerste bron van info een boek was: world anabolic review 1996. Lol
Dat was mijn bijbel in de beginjaren :-)
Ok is ferm outdated maar veel alternatief was er niet toen.

Nu hebben ze veel meer toegang tot degelijke bronnen maar doen veel minder moeite (over het algemeen)

Alleen op internet staat ook wel een hoop onzin. Het aanbod van info is groter, maar het is wel zoeken naar betrouwbare info.

Dit zegt genoeg:

Nakuur krijg ik in week 9, wat dat word krijg ik ook dan pas te horen

ik zelf vind dat je eerst alles per kuur moet proberen
eerst alleen test e
2de kuur test e met bold
3rde kuur test e met deca
4rde kuur test e met tren

dit is natuurlijk een voorbeeld
en vanuit daar uit weet je hoe je reageert
ik zelf kom er nu achter dat ik tren niet meer in me bulk moet gebruiken en alleen als ik laag vp zit en wil cleanbulke of tijdens een cut
vind het zelf fijner om met een wat hoger vp te bulke en met wat meer vocht dit is natuurlijk persoons afhankelijk

Eerste kuur gelijk 2orals 1,5gr inject met VP van 17% en slechts 90kg damnnn

dit is je 1e kuur, maar als ik zo lees kan het ook best je laatste worden :o

Terug
Naar boven