AndroidHealthClinic

eerste kuur sus, winnie, tren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Uby

Novice
Waardering
0
Ik begin binne kort bij mijn eerste kuur heb ze laten samen stellen door iemand die er ervaring mee heeft maar wou toch ff jullie mening erover.
ik ben 22 en weeg 83kg 1m82 ik kom van nature niet veel bij in gewicht alleen in kracht...
kuur bestaat uit: 10ml sustanon 250 mg
5ml trenbolone enanthale 200mg
10ml winstrol detol 50mg
nakuur 50tabs proviron 25 mg

dit verspreid over12weken nakuur inbegrepen met een piek van 750mg per week.
Start 5weken tren en sus
3weken win en sus
1week nx
2weken afbouwen met proviron

Klopt nog niet veel van je kuurvoorstel...
o.a proviron is geen nakuur etc...
Even je hier voorbereiden door de stickey's te lezen en de andere te verzamelen info.

Iemand met ervaring of iemand die nog een overschotje had van z'n vorige kuur en het met mooie praatjes aan jou verkocht?
Kuur is waardeloos en komaan proviron als nakuur is net of je je reet gaat vegen voor je gaat schijten is ook niet logisch.
Lees even de sticky's staan goede beginnerskuren in.
Anders test e voor 10 weken op 500 mg/pw en vanaf week 12 Nolva voor 4 weekjes op 20 mg.

Succes.

Dit is echt niks gozer, ga je inlezen zoals de heren boven mij je hebben gemeld.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe dan wel..

eventjes recht zetten deze Kuur is opgesteld door iemand die al jaren mensen begeleid tijdens het kuuren(trainings schema , voedings schema,enzo) deze heeft verder nx bij mijn kuur te maken dus zijn geen overschotjes..

Wat raden jullie mij aan om aan te passen of anders te doen.Zijn er producten bij waarvan je denkt dat zeker niet of dat zeker wel. Ken er zelfs niet veel van vandaar mijn vraag

Vind het niet de juiste keuze voor je.

Crap altijd van dat mensen zich dubbel laten voorlichten.Zo vreselijke schurft aan.OF luister naar de EEN OF luister naar de ander.

Straks word je alleen maar onzeker,wie het bij het rechte eind zal hebben.
Vind overgens tren als nr 1 kuur helemaal nix.Heftige bijwerkingen kunnen optreden,waardoor je met allerlei troep aan de gang moet,om je prolactine te regelen.

Ik zou gewoon 1-10 test nemen (Test E of Sustanon)
1-8 deca
12-14 nolvadex.
De mg mag je zelf uitdokteren

suc6

eventjes recht zetten deze Kuur is opgesteld door iemand die al jaren mensen begeleid tijdens het kuuren(trainings schema , voedings schema,enzo) deze heeft verder nx bij mijn kuur te maken dus zijn geen overschotjes..

Wat raden jullie mij aan om aan te passen of anders te doen.Zijn er producten bij waarvan je denkt dat zeker niet of dat zeker wel. Ken er zelfs niet veel van vandaar mijn vraag

Waarom kom je dan hier advies vragen, als je een (kuur) van een (ervaren)
iemand krijgt?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/wil-mijn-eerste-kuur-beginnen-100495/

lees bovestaande link eens door met de aanwijzingen die erbij horen.

Porterhouse wat een vrolijke Santa...ik kom al helemaal in de stemming HO..HO..HO!

Die gast die zogenaamd mensen begeleidt weet niks van kuren zo te horen.
Hij is vast heel breed en weet het heel mooi te vertellen allemaal maar hij mag zich wel eens gaan inlezen voordat hij mensen kuurtjes aansmeert.

Hij raad je 5 weken tren enanthate aan. Anabolen met een enanthaat ester kicken pas in na 4 weken en dan stop je er al weer bijna mee.
Tevens is het raar om 10ml winstrol voor 3 weken te gebruiken.

Ik zou gewoon 10 weken 500mg sust of test e per week gebruiken als 1ste kuur.

maar wat raden jullie aan met de dingen die ik opgaf ... gewoon die tren laten vallen en alles opnieuw laten verdelen?
en de reden waarom ik het vraag is omdat ik gewoon meer vertrouwen in de mening van 10mensen die zeggen van doe het zo dan 1die iets anders zegt...

maar wat raden jullie aan met de dingen die ik opgaf ... gewoon die tren laten vallen en alles opnieuw laten verdelen?
en de reden waarom ik het vraag is omdat ik gewoon meer vertrouwen in de mening van 10mensen die zeggen van doe het zo dan 1die iets anders zegt...
Maar waarom heb je je dan laten verleiden door die man en toch de spullen gekocht.
Had eerst het forum geraadpleegd en dan je gear aangekocht klinkt toch logischer vind je niet?
Nu heb je van alles een beetje waar je niets mee bent.

Vind het niet de juiste keuze voor je.

Crap altijd van dat mensen zich dubbel laten voorlichten.Zo vreselijke schurft aan.OF luister naar de EEN OF luister naar de ander.

Straks word je alleen maar onzeker,wie het bij het rechte eind zal hebben.
Vind overgens tren als nr 1 kuur helemaal nix.Heftige bijwerkingen kunnen optreden,waardoor je met allerlei troep aan de gang moet,om je prolactine te regelen.

Ik zou gewoon 1-10 test nemen (Test E of Sustanon)
1-8 deca
12-14 nolvadex.
De mg mag je zelf uitdokteren

suc6

ff lezen misschien...het staat er toch

Maar waarom heb je je dan laten verleiden door die man en toch de spullen gekocht.
Had eerst het forum geraadpleegd en dan je gear aangekocht klinkt toch logischer vind je niet?
Nu heb je van alles een beetje waar je niets mee bent.

Nja kweet het mja beter laat dan nooit zeker

Even een vraagje tussendoor, wat gebruik je als nakuur ?

Je hebt verschillende meningen gehad omtrent je kuur.Met advies.
Zo te zien ga je toch doen wat je al van plan was,en doet nix met het advies.

Deze gaat dicht
suc6 iig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven