Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja ik heb er destijds in mijn kuurlog ook grafiekjes van gepost, maar sommige blijven het in twijfel trekken![]()
Positieve effect van een frontload is inderdaad vrij duidelijk. Snap ook niet waarom sommigen het afraden.

Met een frontload van 500mg is de beginwaarde hetzelfde als bij een 500mg EW kuur zou zijn, dat is niet belachelijk hoog. Daarna wordt die waarde netjes in stand gehouden met 300mg e5d.
Wat zou t voordeel van en afbouwen zijn? Afbouwen gaat vanzelf door verval lijkt me.
Correct.
Overigens is het aanraden van orals en afraden frontload ook hypocriet. Gewoon frontload zetten en geen orals, stuk beter voor je gezondheid.

Waar zie jij iemand orals aanraden dan? Of lees ik er weer overheen![]()

frontloaden is juist beter dan met orals kickstarten aangezien dit geen last is op de lever.
dat je middelen stackt en dus beter gains etc maakt is een ander verhaal.
en dit:- Vlakkere bloedspiegels wat minder acne/gyno/vocht betekend
Geen topic hijack maar lees af en toe AAS forum puur om informatie te winnen maar wat is frontload?
Oral kickstart ken ik wel en word vaak aangeraden inderdaad.

Geen topic hijack maar lees af en toe AAS forum puur om informatie te winnen maar wat is frontload?
Oral kickstart ken ik wel en word vaak aangeraden inderdaad.
Frontload is de eerste dosis wat hoger beginnen. Dus als je 300mg e5d gaat doen, dan bijvoorbeeld de eerste inject 500mg. Zo heb zit je sneller op je baseline qua dosis![]()
Thanks en dat is beter voor je dan oral startkick ivm je lever, omdat oral startkick slechter is voor je lever toch?