MuscleMeat

Eerste kuur, test only 300mg e5d

• Topic Starter Topic Starter
Positieve effect van een frontload is inderdaad vrij duidelijk. Snap ook niet waarom sommigen het afraden.

Tja ik heb er destijds in mijn kuurlog ook grafiekjes van gepost, maar sommige blijven het in twijfel trekken ;)

Dat frontload gelijk stabiele waardes geeft is duidelijk

Alleen de vraag of het positief is is een discussiepunt.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 19:37 ----------

Positieve effect van een frontload is inderdaad vrij duidelijk. Snap ook niet waarom sommigen het afraden.

Omdat sommige zweren bij het opbouwen en afbouwen.

Maar goed, ik zou eerder bij 500mg test een frontload zetten dan orals pakken als kickstart.

Wat zou een nadeel zijn volgens jou?

Wat zou een nadeel zijn volgens jou?

Omdat je plots zeer veel testosteron in je bloed hebt kan dat mogelijk een schok geven of iets dergelijks.

Zou overigens zelf ook een frontload zetten, ik vermelde alleen het discussie punt niet mijn mening daar over :p

Met een frontload van 500mg is de beginwaarde hetzelfde als bij een 500mg EW kuur zou zijn, dat is niet belachelijk hoog. Daarna wordt die waarde netjes in stand gehouden met 300mg e5d.

Wat zou t voordeel van en afbouwen zijn? Afbouwen gaat vanzelf door verval lijkt me.

Met een frontload van 500mg is de beginwaarde hetzelfde als bij een 500mg EW kuur zou zijn, dat is niet belachelijk hoog. Daarna wordt die waarde netjes in stand gehouden met 300mg e5d.

Wat zou t voordeel van en afbouwen zijn? Afbouwen gaat vanzelf door verval lijkt me.

Correct.

Overigens is het aanraden van orals en afraden frontload ook hypocriet. Gewoon frontload zetten en geen orals, stuk beter voor je gezondheid.

Waar zie jij iemand orals aanraden dan? Of lees ik er weer overheen???

Nee bedoel dat meeste mensen orals prefereren over frontload omdat frontload slecht zou zijn.

Puur ter onderbouwing dat niks mis is met frontload -in mijn ogen- en wat extra informatie :p

Pff okay, hou het toch eens on topic :p

Komt wel vaak voor dat een kickstart met orals aangeraden wordt inderdaad.

Ben trouwens totaal nieuw met AAS, kennis die ik heb heb ik verkregen door te lezen, lezen en lezen dus valt nog een hoop te leren.

frontloaden is juist beter dan met orals kickstarten aangezien dit geen last is op de lever.

dat je middelen stackt en dus beter gains etc maakt is een ander verhaal.

en dit:- Vlakkere bloedspiegels wat minder acne/gyno/vocht betekend

frontloaden is juist beter dan met orals kickstarten aangezien dit geen last is op de lever.

dat je middelen stackt en dus beter gains etc maakt is een ander verhaal.

en dit:- Vlakkere bloedspiegels wat minder acne/gyno/vocht betekend

Dat is de ook hoofdreden om e5d te doen ipv ew.

Geen topic hijack maar lees af en toe AAS forum puur om informatie te winnen maar wat is frontload?
Oral kickstart ken ik wel en word vaak aangeraden inderdaad.

Geen topic hijack maar lees af en toe AAS forum puur om informatie te winnen maar wat is frontload?
Oral kickstart ken ik wel en word vaak aangeraden inderdaad.

Frontload is de eerste dosis wat hoger beginnen. Dus als je 300mg e5d gaat doen, dan bijvoorbeeld de eerste inject 500mg. Zo heb zit je sneller op je baseline qua dosis :)

Frontload is de eerste dosis wat hoger beginnen. Dus als je 300mg e5d gaat doen, dan bijvoorbeeld de eerste inject 500mg. Zo heb zit je sneller op je baseline qua dosis :)

Thanks en dat is beter voor je dan oral startkick ivm je lever, omdat oral startkick slechter is voor je lever toch?

Terug
Naar boven