MuscleMeat

Eerste kuur Testo-Deca, goed resultaat, alleen niet enthousiast over gevolgen Deca...

Als jonathan in de sloot springt, spring jij er toch ook niet achtergaan?

Als jonathan in de sloot springt, spring jij er toch ook niet achtergaan?
Als hij niet kan zwemmen wel. Net zo goed dat ik jou dan zal helpen of een ecto.
Maar als zo`n bb dat zegt kan je minimaal erover nadenken toch?
Ook praten sommigen over nolvadex alsof het mentos zijn.
Het zijn wel zware medicijnen.

• Like
Waarderingen: JUWE
Zware medicijnen?! Had je is goed moeten nadenken voor je die spuit erin duwde. Vind dit echt sterk overdreven, mijn gevoel zegt dat nolva nemen beter is dan zal het resultaat uiteindelijk bevredigend zijn want ik heb er vertrouwen in. Daar gaat het uiteindelijk om, en niet wat een ander zegt. Verschillende meningen kunnen wel helpen een beslissing nemen maar omdat een grote bber dat zegt moeten we het maar zo doen. Je weet trouwens niet eens of die de waarheid verteld, dus waarom zou je daar vanuit gaan. Ik ga liever voor de feiten. (onderzoeken dus)

Zware medicijnen?! Had je is goed moeten nadenken voor je die spuit erin duwde. Vind dit echt sterk overdreven, mijn gevoel zegt dat nolvadex nemen beter is dan zal het resultaat uiteindelijk bevredigend zijn want ik heb er vertrouwen in. Daar gaat het uiteindelijk om, en niet wat een ander zegt. Verschillende meningen kunnen wel helpen een beslissing nemen maar omdat een grote bodybuilder dat zegt moeten we het maar zo doen. Je weet trouwens niet eens of die de waarheid verteld, dus waarom zou je daar vanuit gaan. Ik ga liever voor de feiten. (onderzoeken dus)
Ik lees ook wellis op AR en daar werd is beweerd dat je nolvadex maximaal 4 keer(in je leven) mag gebruiken na een kuur.
Kan me niet de reden meer herinneren.
Als je feiten kunt laten zien nav onderzoeken zou leuk zijn.
Zelf denk ik dat het wel het oestrogeen onderdrukt maar zodra je stopt na de 4 weken dat het dan in een snelle vaart alsnog bij je terug komt.

Een feit? Dat ik dat nog ga uitleggen ook... Je zit met verhoogde oestrogene waardes die gaan niet zomaar weg hoor, of daar gaat heel veel tijd inzitten. Het is niet zo zeer dat ik me nakuur doe om test terug te krijgen, maar meer om oestrogenen te verlagen en uit te schakelen zodoende keert je eigen test aanmaak ook terug. Dus dat is een indirect gevolg, mits je ballen normaal zijn.

oestrogeen kan je ook verlagen met orimeten toch?

en als je clomid/nolvadex neemt om je oestrogeen te verlagen dan zou dat ook tijdens de kuur kunnen en niet perse erna....met of zonder nakuur je massa word altijd minder...en je libido ook dat is niet gek toch? vooral niet als je er 500 mg test in knalt wat 10 keer hoger is dan je eigen aanmaak per week....

Als hij niet kan zwemmen wel. Net zo goed dat ik jou dan zal helpen of een ecto.
Maar als zo`n bb dat zegt kan je minimaal erover nadenken toch?
Ook praten sommigen over nolvadex alsof het mentos zijn.
Het zijn wel zware medicijnen.

Wat denk je wat al die andere bende die je in je spuit dan zijn?

maar dat kan tijdens een kuur dan toch al..receptoren blokkeren....??
stel dat ik laatste 4 weken van mn kuur die ik nu doe 400 mg primo en 400 mg winstrol per week.. als ik daarnaast nu clomid ga nemen???

ik ben van plan om alles op te laten meten na mn kuur... ongeveer 2 a 3 weken na de laatste injectie denk ik....en ik ga clomid tegelijkertijd nemen met mn kuur zodat ik gelijktijdig klaar ben... mn waardes zal ik posten ok...

maar dat kan tijdens een kuur dan toch al..receptoren blokkeren....??

Met als doel?

Tijdens je cycle zijn oestrogenen gewenst hoor. Ze verzorgen erg veel belangrijke functies in je lichaam waaronder (belangrijk!) je cholesterol huishouding.

Dus zolang je test levels hoog zijn zou ik deze niet gaan blokkeren. Bij inzakkende test levels wordt het een ander verhaal.

hm ok...slimme man ben jij mrJ....:rolleyes:
ik ga na mn kuur mn waardes laten meten..begin daarna met clomid en na clomid laat ik het weer meten...dan hebben we zelf iets bewezen toch

rusher...? verklaar die opmerking is van je

Terug
Naar boven