AndroidHealthClinic

Het grote 500mg Test E resultaten topic

Bezoekers in dit topic

zit in week 5 van mn winny kickstart 4wk en test-e 500mg 10wk kuur.
sta nu alleen 12 dagen op hetzelfde gewicht.. in de eerste weken gainde ik van 84kg naar 90kg maar nu gebeurd er niet zoveel meer.
moet ik nu gewoon veel meer eten of komt dit vaker voor dat het ff stil staat en dat het gewicht daarna wel weer omhoog knalt ? ik clean bulk namelijk al..

Meer eten idd;)
 
Week 1-10 500mg test e
Week 1-10 50mg provi
Week 1-10 500IU HCG 2x pw
Week 13-14 120mg Raloxifene
Week 15-16 60mg Raloxifene

Clean bulk gedaan en op 3.5gr/kg eiwit gaan zitten.Ik hield zichtbaar vocht vast. Einde van de kuur 11kg erbij. Nu is er nog 7kg over. Vp% is 2% omlaag. Mijn kracht is niet afgenomen en niks gemerkt van een dip. Inmiddels is het ruim 2 maanden geleden van mijn laatste inject. Volgende maand nieuwe kuur gepland.
 
Kuurinfo:
week1-6 Dbol 30mg ED
week1-10 Test E 500mg EW
week12-16 Tamoxifen 20mg ED

Stats voor kuur:
Leeftijd:21
Lengte:179cm
Gewicht:77kg
Vetpercentage:9%

Stats na kuur:
Leeftijd:21
Lengte:179cm
Gewicht:93kg
Vetpercentage:11%


Kuurgeschiedenis:1ste kuur

Optimaliteit voeding: 7

Optimaliteit training: 8

Misc: zeer blij van de kuur echter liep ik redelijk wat striemen op aan men oksels, vel was niet soepel genoeg.
 
ben nu nog maar juist 3 weken bezig Test e winny heb nu al 8 kilo bij
is me eerste kuur:D
 
Oke nu 2 maanden na m'n nakuur

Kuurinfo:
Week 1-10 300mg Test E e5d

Stats voor kuur:
Leeftijd:21
Lengte:180cm
Gewicht:78,5kg
Vetpercentage:14%

Stats na kuur:
Leeftijd:21
Lengte:180cm
Gewicht:85,5kg
Vetpercentage:13%


Kuurgeschiedenis:1ste kuur

Optimaliteit voeding: 8

Optimaliteit training: 8
 
Oke nu 2 maanden na m'n nakuur

Kuurinfo:
Week 1-10 300mg Test E e5d

Stats voor kuur:
Leeftijd:21
Lengte:180cm
Gewicht:78,5kg
Vetpercentage:14%

Stats na kuur:
Leeftijd:21
Lengte:180cm
Gewicht:85,5kg
Vetpercentage:13%


Kuurgeschiedenis:1ste kuur

Optimaliteit voeding: 8

Optimaliteit training: 8
Is dat dan 85,5kg 2maand na je nakuur of?
 
Van plan om eerste kuur (Test E 500 pw + kickstart winny) te pakken, twijfel met voeding. Stats atm 174cm en 80kg en 14% en wil eigenlijk naar de 84 @10%, lijkt me realistisch toch. Voeding op onderhoud en 2/3 x 15min cardio op moderate tempo toevoegen?
 
een dezer dagen nog eens de OP updaten met de laatste nieuwe updates, bedankt voor jullie bijdrages :)
 
Zou een kuur lyk dis won op de lange termijn je libido kunnen verkloten oid, of op de lange termijn nog gevolgen hebben voor eigen testproductie/receptorniveau, wanneer er een fatsoenlijke nakuur gedraaid wordt?
 
Alles kan. Is het waarschijnlijk? Nee.
 
Zo lang je niet te lang on bent of te kort op elkaar kuurt denk ik dat de kans op blijvende schade heel minimaal is.

Ik was in januari klaar met mijn nakuur en ga pas na de zomer met m'n tweede beginnen. T is erg aanlokkelijk om alvast te beginnen maar niet verstandig in mijn ogen
 
Niet helemaal eerlijk nog want heb nu net mij 4e injectie geplaatst. En stack het met boldenone. Ziet er als volgt uit

1-4 dianabol 50 mg ED
1-12 Test E 500 mg EW
1-12 boldenone 600mg EW
14-20 nolvadex 40 mg ED
14-20 aromasin 40 mg ODD

Begin nu mijn 4e week inmiddels 15 kilo al aangekomen. Moet hier bij zeggen ben van op mijn top 85 kilo geweest. Wegens omstandigheden veel afgevallen . Nu bezig met mij eerste kuur begon op 65kg nu inmiddels 80kg
Eten gaat gemakkelijk constant honger!!

Stats:

25 jaar
Lengte 178
Begin gewicht 65kg
Gewicht tijdens 4e week 80 kg

Weinig vocht naar mijn mening totaal geen puffy look. Alleen een bolle pens van al het eten maar dat is s'ochtends weer weg hahah
 
Topic heeft pics nodig.

In de literatuur spreekt men over 2 to 3 kg spiermassa bij een test only kuur.
 
Topic heeft pics nodig.

In de literatuur spreekt men over 2 to 3 kg spiermassa bij een test only kuur.

True. Trouwens bij welke doses en lengte van de cycle? Ik heb met een 8 weken cycle 8 kg gegained (incl vet en vocht). Ik hoop dat minimaal 4 kg hiervan vvm is, dat was althans mijn doel.
 
Die spreken over 2-5 kg i.p.v. 2-3 kg, en die spreken over short-term AAS use (<10 weken en niet gespecificeerd welke AAS):
Most studies show that bodyweight may increase by 2-5 kg as a result of short-term (<10 weeks) AAS use.

De enige studie die ik ken die krachttraining combineerde met test only (600 mg per week) voor 10 weken liet een stijging van 6.1 kg vvm zien (SD: 0.6 kg), met dus een range van 4.9 - 7.3 kg (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8637535).
 
bovenstaande is een review, dus ze houden rekening met verschillende studies. Beter bekijk je dan hun referenties om meer studies te vinden. Een review is sterker dan 1 experiment.

Waar lees je trouwens dat het over minder dan 10 weken gaat? Een review pakt verschillende studies tesamen en checken wrschlijk verschillende lengtes, tenzij ze minder dan 10 weken cutoff namen maar dat lees ik nergens in de abstract. Kzal morgen via mn unief de volledige tekst te pakken krijgen.
 
bovenstaande is een review, dus ze houden rekening met verschillende studies. Beter bekijk je dan hun referenties om meer studies te vinden. Een review is sterker dan 1 experiment.
Ik ken deze studie al langer dan vandaag en ik ken ook de studies die ze citeren. Er bestaan nu eenmaal maar twee betrouwbare (gerandomiseerd en dubbelblind uitgevoerd) studies waarbij testosteron werd toegediend icm krachttraining voor 10 weken of langer. De ene die ik citeerde in m'n vorige post, en nog een ander (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10710012). Deze andere doseert echter een stuk lager dan 600 mg per week, namelijk 3.5 mg/kg lichaamsgewicht. Als je uitgaat van bijv. 80 kg komt dat neer op 280 mg per week. En zelfs daar werd een grotere stijging gevonden dan jij vermeldt (4.8 kg). Er bestaat dus slechts eentje die representatief is voor 'echte' doseringen test (i.e. >500 mg p/w).

Waar lees je trouwens dat het over minder dan 10 weken gaat?
In de studie, ik heb deze enkele jaren geleden al gelezen. Ik heb het ook voor je geciteerd in mijn vorige post:
Most studies show that bodyweight may increase by 2-5 kg as a result of short-term (<10 weeks) AAS use.

Een review pakt verschillende studies tesamen en checken wrschlijk verschillende lengtes, tenzij ze minder dan 10 weken cutoff namen maar dat lees ik nergens in de abstract. Kzal morgen via mn unief de volledige tekst te pakken krijgen.
Dit is hem, ik heb hem voor je geupload (gek genoeg was ie met 375 kb al te groot voor als bijlage hier? Big-T ):
http://www.filedropper.com/effectsofandrogenic-anabolicsteroidsinathletes

En ik weet prima wat een review is.
 
Back
Naar boven