XXL Nutrition

Het grote 500mg Test E resultaten topic

15 kilo SPIER op een test 500 kuurtje my ass..

Die spreken over 2-5 kg i.p.v. 2-3 kg, en die spreken over short-term AAS use (<10 weken en niet gespecificeerd welke AAS):

De enige studie die ik ken die krachttraining combineerde met test only (600 mg per week) voor 10 weken liet een stijging van 6.1 kg vvm zien (SD: 0.6 kg), met dus een range van 4.9 - 7.3 kg (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8637535).

Vraagje, vvm betekent alle massa exclusief vet. MAAR, is dit inclusief water gewicht?

Zal heus een kilte of 5 vocht zijn maar is niet zichtbaar

Begin nu mijn 4e week inmiddels 15 kilo al aangekomen. Moet hier bij zeggen ben van op mijn top 85 kilo geweest. Wegens omstandigheden veel afgevallen . Nu bezig met mij eerste kuur begon op 65kg nu inmiddels 80kg
Eten gaat gemakkelijk constant honger!!
Dus in drie weken 15kg bijgekomen? Yeahright... Dan zou je lichaam toch onder de striemen zitten?

Ik zit pas in mij 4e week chef van mij kuur en vergeet mijn kickstart niet en 600mg EQ . Je hoeft mij natuurlijk niet te geloven I dont give a f**k. Nogmaals ik ben als natty op mijn top 85 kilo geweest. En zoals je moeten weten hebben spieren geheugen☺

Ik ben groter geweest jongens dus de rek zit er al in.

Van hoe ik nu ben of toen?? Wat dan praten over 7 jaar terug daar heb ik niks meer van

Als ik klaar ben met werken zou ik het vrouwtje foto's laten maken

Haha ik ben niet ineens een monster haha was dat maar waar!!! Maar het begin is er zeker

De enige studie die ik ken die krachttraining combineerde met test only (600 mg per week) voor 10 weken liet een stijging van 6.1 kg vvm zien (SD: 0.6 kg), met dus een range van 4.9 - 7.3 kg (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8637535).
Die spreken over 2-5 kg i.p.v. 2-3 kg, en die spreken over short-term AAS use (<10 weken en niet gespecificeerd welke AAS):

De laatste studie pakt random mannen die enige experience in gym hadden. Dus die 6kg spiermassa is mogelijks toe te weiten aan noobgains.
Hier op dbb, degenen die kuren, zijn doorgaans een jaar of 2 verder of meer.
Beginneling die kuurt zal sneller vooruitgan dan een niet beginneling die kuurt. Ergo, de resultaten die men hier allemaal post is met een korrel zout te nemen.

De laatste studie pakt random mannen die enige experience in gym hadden. Dus die 6kg spiermassa is mogelijks toe te weiten aan noobgains.
Hier op dbb, degenen die kuren, zijn doorgaans een jaar of 2 verder of meer.
Beginneling die kuurt zal sneller vooruitgan dan een niet beginneling die kuurt. Ergo, de resultaten die men hier allemaal post is met een korrel zout te nemen.
Dus zonder AAS maak je 0.9 kg noobgains in 10 weken? Dat was namelijk het geval bij de placebogroep.

Waar baseer jij jouw 2-3 kg op?

Interessant en ondergewaardeerd topic :o

Wellicht andere mensen die hun ervaringen kunnen delen?

Terug
Naar boven