Ja ik ben tevreden over mijn kuur omdat ik veel geleerd heb, ik wat massa gepakt heb en vrij veel vet kwijt ben. Ontevreden was ik toch wel over krachtwinst en de belangrijkste twee lessen zijn; voldoende tijd off en voeding. Tussen epistane en deze kuur zat te weinig tijd, als ik langer gewacht had had ik er meer uit kunnen halen. Ik moet nog beter op voeding letten, ik hoop dat een stof als bold me in mijn volgende kuur wat meer eetlust geeft, ik geef tren een beetje de schuld van echt geen honger hebben tijdens mijn kuur want direct na het stoppen kwam eetlust terug. Maar in hoofdzaak is dit mijn eigen discipline van vreten en nog eens vreten!
Toch handig zo'n kuurdagboek ook voor mezelf. Ik maar denken dat ik in week 3 van mijn PCT zit maar het is al week 4 lees ik nu na. Omdat ik zo lang aan de tren zat ben ik van plan nog 1 week nolva te pakken @10mg/dag. Heb vandaag dus mijn laatste Aromasin gehad.
Aromasin ga ik volgende kuur zeker weer pakken, beviel me erg goed. Ik voel me behoorlijk herstelt maar weet dat ik dat nog niet ben. Komende tijd blijf ik lekker doortrainen op behoud want dat is nu nog zwaar zat. Elke keer worden de gewichten waarop ik zat aan het einde van mijn kuur iets zwaarder, het is nog niet zo dat ik over die dip heen ben helemaal.
Hoofdzaak is dat ik mentaal nog geen dip gehad heb na tren, daarvoor was ik een beetje bezorgt. Geen gedragsverandering door de kuur en ook niet echt na de kuur. Slechts de eerste week van mijn PCT voelde ik me ff wat minder.