- Waardering
- 106
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm... da's toch jammer. Daar had ik wel wat meer van verwacht eerlijk gezegd. Maar je was met de epi en m-drol natuurlijk al flink vooruit gegaan... Nu maar even een goede rustpauze inlassen en dan volgend jaar weer knallen!
Wat wordt de volgende kuur?
Of ben je daar nog niet helemaal uit?
Precies, van mijn kuur zou je toch mogen verwachten dat ik meer krachtgains had. Heb geen flauw idee waarom het is.....Geeft niet, train lekker verder nu. Volgende kuur bestaat denk ik ook uit bold en test, en ik denk aan een kickstart met tren ace en afsluiten met test p en winny beviel heel prima. Ik dacht aan zo rond de kerstvakantie ergens.
Dat ziet er lekker uit!
Pas je wel op dat je niet te snel weer begint?
Je lichaam heeft dit jaar al met al best wat te verduren gekregen, dus laat het even rustig bijkomen zou ik zeggen.
Ik dacht dat ZMA juist voor een goede nachtrust moest zorgen...
Wel balen van dat dipje. Bereid je maar voor om meer tegenslagen, dan kan het alleen maar mee zitten.
Welke creatine neem je trouwens?
Het is vooral de timing die rot is, net off ben je niet op je sterkst wat dat betreft en dan komt er van alles over je heen. Ach ik kom er wel, wil dit soort zaken wel op schrijven omdat het ook bij een kuur hoort imo.
Zoveel tekst manwaarom bespaar je dat niet door een foto te plaatsen? Zou je log STUKKE interessanter maken!
Daar gaan we weer...
Denk niet dat dit gaat gebeuren Muayboran. Snap dat het je leuk lijkt, maar Erik heeft daar al uitgebreid op gereageerd. Ik zou het gewoon laten rusten. Als Erik foto's wil plaatsen zal hij dat uit zichzelf wel doen. Als men er over blijft 'zeuren', denk ik dat het alleen maar averechts werkt. Tenminste, zo ervaar ik dat zelf in mijn eigen logje...
Zoveel tekst manwaarom bespaar je dat niet door een foto te plaatsen? Zou je log STUKKE interessanter maken!
Op die puisten na klinkt het allemaal heel goed! Waar heb je het meeste last van die puisten?
En volle bak blijven knallen om die massa te behouden hè!
Kan er niet erg mee zitten eigenlijk. Goed man! Hopen dat je dit vast kunt houden! Ervaar je helemaal geen sides van de clen? En hoe gaat het hardlopen? Kom je er een beetje aan toe?
nice dat je nog steeds vet verliest en ook nog gewoon op gewicht blijft doe je netjes!hoe eet je nu dan?weining kh?