Fitness Seller

Eerste kuur Tren E Test E Winny

Hmm... da's toch jammer. Daar had ik wel wat meer van verwacht eerlijk gezegd. Maar je was met de epi en m-drol natuurlijk al flink vooruit gegaan... Nu maar even een goede rustpauze inlassen en dan volgend jaar weer knallen!
Wat wordt de volgende kuur?
Of ben je daar nog niet helemaal uit?

• Topic Starter Topic Starter
Hmm... da's toch jammer. Daar had ik wel wat meer van verwacht eerlijk gezegd. Maar je was met de epi en m-drol natuurlijk al flink vooruit gegaan... Nu maar even een goede rustpauze inlassen en dan volgend jaar weer knallen!
Wat wordt de volgende kuur?
Of ben je daar nog niet helemaal uit?

Precies, van mijn kuur zou je toch mogen verwachten dat ik meer krachtgains had. Heb geen flauw idee waarom het is.....Geeft niet, train lekker verder nu. Volgende kuur bestaat denk ik ook uit bold en test, en ik denk aan een kickstart met tren ace en afsluiten met test p en winny beviel heel prima. Ik dacht aan zo rond de kerstvakantie ergens.

Precies, van mijn kuur zou je toch mogen verwachten dat ik meer krachtgains had. Heb geen flauw idee waarom het is.....Geeft niet, train lekker verder nu. Volgende kuur bestaat denk ik ook uit bold en test, en ik denk aan een kickstart met tren ace en afsluiten met test p en winny beviel heel prima. Ik dacht aan zo rond de kerstvakantie ergens.

Dat ziet er lekker uit!

Pas je wel op dat je niet te snel weer begint?
Je lichaam heeft dit jaar al met al best wat te verduren gekregen, dus laat het even rustig bijkomen zou ik zeggen.

keertje bloed laten prikken is misschien handig

Update:

Voel me onbestendig en niet zo heel positief even op dit moment. Heeft in hoofdzaak met studie enzo te maken dat zaken niet goed lopen nu en ik daar niks aan doen kan. Toevallig loopt dat samen met mijn laatste week on. Vind dat geen reden om een kuur te rekken dus gewoon gestopt.

Voel ik me nu niet super happy. Of dat komt doordat mijn test niveau erg laag is of de studie, dat kan ik even niet zeggen. Omdat ik test p nam en test e echt wel uit mijn systeem is merk ik nu dat mijn test niveau rap daalt (halfwaardetijd)

Zaterdag en vandaag had ik behoorlijk pijn in mijn gewrichten van mijn onderbenen, niet door training en nog nooit in deze mate gehad. Geen idee of dit er iets mee te maken heeft, ik meld het even.

Verder geen sides van de Arofixen maar Aromasin en Nolva kende ik natuurlijk al. Las een stuk over Taurine en LH en FSH, 5 gram taurine is zoveel niet dus dat probeer ik gewoon.

ZMA pak ik wel maar ik krijg diaree van veel magnesium, was ik ff vergeten maar ik weet het weer na een paar uur op de pot. en iets heel geks, ik kan niet slapen na ZMA dat heb ik nu3x ondervonden dus dat doe ik niet meer.

Tenslotte, dit weekend nog wel een keer schouders getraind. Heerlijk een uitzonderlijke goede training en nog geen krachtsverlies.

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Dat ziet er lekker uit!

Pas je wel op dat je niet te snel weer begint?
Je lichaam heeft dit jaar al met al best wat te verduren gekregen, dus laat het even rustig bijkomen zou ik zeggen.

Kerst klinkt al zo ver weg, dat is drie en een halve maand! Maar idd als ik het idee heb niet hersteld te zijn ga ik niet kuren.

Bloedprikken, ik ken mijn huisarts een heel klein beetje. Dat levert veel gezeik op. Via een andere route moet ik eens uitzoeken. Lever en nier waarden zou ik naast hormonen graag eens weten.

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ZMA juist voor een goede nachtrust moest zorgen...
Wel balen van dat dipje. Bereid je maar voor om meer tegenslagen, dan kan het alleen maar mee zitten.

Welke creatine neem je trouwens?

Ik dacht dat ZMA juist voor een goede nachtrust moest zorgen...
Wel balen van dat dipje. Bereid je maar voor om meer tegenslagen, dan kan het alleen maar mee zitten.

Welke creatine neem je trouwens?

Ja klopt mensen slapen normaal erg goed op ZMA. Maar na drie keer niet er bij stil staan en uren wakker liggen na ZMA is het voor mij persoonlijk helder dat ik er niet door slaap.

Crea in gewoon mono. Heb lang CEE gehad en achteraf werkte dat helemaal niet. (heb creapure van myprotein)

Het is vooral de timing die rot is, net off ben je niet op je sterkst wat dat betreft en dan komt er van alles over je heen. Ach ik kom er wel, wil dit soort zaken wel op schrijven omdat het ook bij een kuur hoort imo.

Het is vooral de timing die rot is, net off ben je niet op je sterkst wat dat betreft en dan komt er van alles over je heen. Ach ik kom er wel, wil dit soort zaken wel op schrijven omdat het ook bij een kuur hoort imo.

Ja, heel goed! Vind ik ook belangrijk. Zijn inderdaad dingen die ook bij het kuren horen.
En je komt er vanzelf weer overheen inderdaad.

Zoveel tekst man :D waarom bespaar je dat niet door een foto te plaatsen? Zou je log STUKKE interessanter maken!

Zoveel tekst man :D waarom bespaar je dat niet door een foto te plaatsen? Zou je log STUKKE interessanter maken!

Daar gaan we weer...
Denk niet dat dit gaat gebeuren Muayboran. Snap dat het je leuk lijkt, maar Erik heeft daar al uitgebreid op gereageerd. Ik zou het gewoon laten rusten. Als Erik foto's wil plaatsen zal hij dat uit zichzelf wel doen. Als men er over blijft 'zeuren', denk ik dat het alleen maar averechts werkt. Tenminste, zo ervaar ik dat zelf in mijn eigen logje...

Daar gaan we weer...
Denk niet dat dit gaat gebeuren Muayboran. Snap dat het je leuk lijkt, maar Erik heeft daar al uitgebreid op gereageerd. Ik zou het gewoon laten rusten. Als Erik foto's wil plaatsen zal hij dat uit zichzelf wel doen. Als men er over blijft 'zeuren', denk ik dat het alleen maar averechts werkt. Tenminste, zo ervaar ik dat zelf in mijn eigen logje...

Thnx El tigre Grande, zo denk ik er ook over.

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Volgens mij snap jij het idee kuurboek niet vriend. Ik schrijf een log omdat ik daar zin in heb en soms is dat een lap tekst. Waarom zou ik me iets willen besparen als ik zin heb ik wat tekst tikken over hoe IK mijn kuur en nakuur ervaar. Doe er mee wat je wil, ik heb helemaal niks met kijkcijfers van mijn log. Ik schrijf wat ik wil en jullie mogen meelezen (hoeft niet). Bespaar me je adviezen over hoe ik een interessante log maak. Maak er zelf eentje aan, goed idee zo'n foto. Moet je doen, is reuze interessant zo'n foto in jou log!

Laatst bewerkt:
Update:

Omdat ik zag dat ik trainingen begon te missen in mijn 4d split door de drukte op het werk, solliciteren en studie ben ik weer 2d totale bovenlichaam en 1d benen gaan doen.

Ik kreeg bij elke spiergroep 1 setje eruit geperst met het maximale gewicht van toen ik on was maar niet meer dan dat. Verder heerlijk getraind en omdat het fullbody was uiteindelijk best veel sets gedraaid.

Verder is mijn libido weer terug, een dag of 4 was alle zin weg. Als test zelfs even een pron filmpje opgezet. Even boeiend als de AEX index cijfers op dat moment.

Vlak voor mijn PCT had ik een laatste HCG inject. Daarvan waren mijn testes weer behoorlijk op maat en hard van structuur. Dat donderde binnen 3 dagen na begin PCT helemaal in elkaar en nu na ongeveer een week begint het iets beter te gaan.

Zit verder onder de puisten, zo erg had ik on nooit gehad. Olieachtige huid is iets minder als toen ik on was en transpiratie is echt minder. Ik had het fris in de gym zelfs, dat was lang geleden!

En tenslotte, ik pas een broek die ik al 3 jaar niet meer aankon en al wilde wegdoen omdat ik het idee had van zo dun wordt ik bij die buik toch nooit meer.

Vanavond ga ik voor het eerst sinds maanden weer mijn hardloopschoenen aandoen. Voor mijn algemene gezondheid ga ik daar weer mee beginnen zo 1 keer per week. Ik houd van lopen in het donker in de regen.

Op die puisten na klinkt het allemaal heel goed! Waar heb je het meeste last van die puisten?

En volle bak blijven knallen om die massa te behouden hè!

Op die puisten na klinkt het allemaal heel goed! Waar heb je het meeste last van die puisten?

En volle bak blijven knallen om die massa te behouden hè!

Niks in mijn gezicht gelukkig, veel op borst en rug, kleinere op armen. Had ik vroeger ook veel last van, tijdens de kuur viel het me 100% mee. Nu is het twee weken even niet anders als een maanlandschap :D Kan er niet erg mee zitten eigenlijk.

Ja twee x bovenlichaam en 1x benen, meer tijd heb ik niet maar die keren ga ik er vol voor.

Update:

Benentraining ging als ik eerlijk ben nu off beter als toen ik on was. Niet die overdreven pomp in vooral mijn onderrug. Ik ben niet achteruit gegaan in kracht. Legpress nog steeds 240kg en sumo deadlift van 120kg bijvoorbeeld. En ik transpireer ook stukken minder wat vooral mijn grip ten goede komt en ook heb ik meer conditie, ik raak niet meer uitgeput van een paar setjes deadlift.

De kroonjuwelen zijn nu na anderhalve week PCT alweer op de maat van voor de kuur. Pukkels worden langzaam aan iets minder en ik ervaar geen sides van de Arofixen. Alleen het eerste weekend had ik behoorlijk pijn in de gewrichten van mijn benen en 1 dag zag ik iets troebel en oogwit was troebel en minder wit.

Ik verlies nog steeds iets aan vet mede door de 40mg Clen die ik dagelijks neem. Gewicht blijft op de 85 kilo ongeveer.

nice dat je nog steeds vet verliest en ook nog gewoon op gewicht blijft doe je netjes!hoe eet je nu dan?weining kh?

• Like
Waarderingen: Ymir
Goed man! Hopen dat je dit vast kunt houden! Ervaar je helemaal geen sides van de clen? En hoe gaat het hardlopen? Kom je er een beetje aan toe?

goed bezig kerel! en nu volhouden!

• Like
Waarderingen: Ymir
Goed man! Hopen dat je dit vast kunt houden! Ervaar je helemaal geen sides van de clen? En hoe gaat het hardlopen? Kom je er een beetje aan toe?

Dat is waar ook, vorige week voor het eerst sinds maanden weer geweest en ik kon zonder problemen 8km. Heerlijk gelopen op jogging tempo (D1) Het snellere D2 tempo zit er nog even niet in. De dag erna had ik overigens geen spierpijn. Ik wil 1x per week gaan hardlopen voorlopig maar nu ff niet want kan bijna niet meer de trap af lopen van die spierpijn in mijn benen.

Nee ik heb geen sides meer van Clen, ik ben nu wel gewend aan een dosis tot 60mcg. Toen ik nog on was ging ik tot 100 mcg per dag, dat gaf sides zoals zo erg trillen dat schrijven erg lastig was en ik moeite had met precieze handelingen op mijn werk. Tot vrijdag blijf ik aan de Clen en daarna weer twee weken niet. Wat ik niet zou moeten doen is Clen nemen en gaan hardlopen direct. Clen neem ik in de morgen en hardlopen doe ik in de avond. Dat gaat prima.

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

nice dat je nog steeds vet verliest en ook nog gewoon op gewicht blijft doe je netjes!hoe eet je nu dan?weining kh?

Ik ben NIET op dieet, doe dat bewust niet nu net na mijn kuur. Ik eet normaal en zelfs bulk voer als pannenkoeken en ijs. Verder hoog in eiwitten maar iets lager als tijdens mijn kuur 2,5g/kg gewicht nu.

Het punt is dat Arofixen mijn oestrogeen heel erg laag houd en de Aromasin in die arofixen bovendien ook mijn cortisol laag houd en daarnaast maakt Clen vetzuren vrij die ik kan verbranden. Ben wat sceptisch over het antikatabole werking van Clen maar de totaal combinatie werkt voor mij nu wel heel goed. En die keer hardlopen per week zal natuurlijk ook wel helpen in afvallen want tijdens mijn kuur deed ik echt geen cardio.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: bezi
Lekker hoor!

Zo te horen ben je een echte clen fan geworden. Ben wel nieuwsgierig naar wat die clen nou precies doet. Ga er toch nog eens wat meer research naar doen.

8 km... da's niet mis! En zeker niet om weer mee te beginnen na maanden niet gelopen te hebben! Beetje jog tempo is lekker. Niet te fanatiek beginnen. Eerst rustig opbouwen, maar dat snap je zelf ook wel.

Hoe ziet je training er nu verder uit? Wat voor basisoefeningen, hoeveel setjes en hoeveel herhalingen ongeveer?

Terug
Naar boven