Fitness Seller

Eerste kuur Tren E Test E Winny

Je kan je hoofd toch weg photoshoppen?

Hey Erik,

Wat ervaar je inmiddels qua sides?

- haargroei/-verlies
- diepere stem
- agressie
- uithoudingsvermogen/conditie
- pomp
- eetlust
- transpiratie
- stemming
- hoofdpijn
- opvliegers
- gyno
- libido
- formaat van de noten

Misschien dat ik nog wat vergeten ben...

we want update!

Hoi Erik,

Kom even spieken hoe het ermee gaat.

Grtz,

Porter

Je kan toch even zonder spul trainen ook.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kom eens van body resource af:p

hey als ik dat forum noem word mn post niet geplaatst, hoe ken dat?

Ik ben een BO$$

• Topic Starter Topic Starter
Hey Erik,

Wat ervaar je inmiddels qua sides?

Misschien dat ik nog wat vergeten ben...

(ff je lijstje gepakt)

- haargroei/-verlies
geen typisch mannelijk kaalheid wel extra haargroei zoals vaker moeten scheren. Niet echt lichaamshaar, dat had ik toch al niet veel

- diepere stem
geen verandering

- agressie
geen ook niet met trainen, ik ben van mezelf al fanatiek genoeg

- uithoudingsvermogen/conditie
Niet merkbaar achteruitgegaan met tren maar wel plots beter nu ik een een week of twee van tren af ben. Dus ja achteraf gezien was mijn conditie wel achteruit gegaan

- pomp
Extreem tijdens tren jammer genoeg inclusief backpumps waardoor mijn deadlift eerder een achteruitgang had dan beter ging. Nu gewoon een lekkere pomp en geen rugpijn meer.

- eetlust
Eerder minder tijdens Tren dan meer. Maar eten is sowieso een probleem om echt meer dan 3000 te eten.

- transpiratie
Niet in de nacht wel als ik wat ging doen en met trainen extreem. Zeiknat en een vreemd luchtje. Had het idee dat iemand met ervaring wellicht tren zou herkennen.

- stemming
Top en meer dan goed nu ik van de tren afben. Ik ben nu energieker

- hoofdpijn
Ik gebruik nu wat Clen om wat droger te worden, daar krijg ik soms wat hoofdpijn van. Verder niet van test tren of orals.

- opvliegers
Alleen in de zin van plots zweet uitbreken niet als agressie

- gyno
Gevoelige tepels in de laatste 2 weken van tren. 2 caps aromasin in 5 dagen hielp mij daar totaal vanaf. Nu ben ik weer een week zonder aromasin

- libido
Goed tijdens Tren en irritant goed nu met test en winny. Zin is bovengemiddeld prestaties zijn net iets minder dan normaal ;)

- formaat van de noten
even wat minder nu 4 weken terug, een paar keer wat meer HCG gepakt 3x750 ipv 2x500 in een week en daarna is het weer helemaal de oude maat. Als vergelijk met epistane had ik duidelijke krimp.

ziet er allemaal mooi uit! dus je zit nu in je nakuur? of ben je nog alleen aan de test nu nog? hoeveel kilo vvm is het tot nu toe?

Update:

Ik ben nu twee weken van de tren af en aan de winny met test p. Het gekke is dat ik nu sterker ben als met tren. Ik nu ook meer energie heb en mijn conditie beter is. Eerlijk gezegd had ik hele hoge verwachtingen van Tren, plots enorme krachtwinst en spieropbouw. Ik had er meer van verwacht.

Maar als ik in de spiegel kijk dan ben ik zelf uiteindelijk erg tevreden met mijn fysiek ( en nu niet weer beginnen over foto's want die komen NIET!)

De laatste anderhalve week ben ik wat Clen gaan gebruiken omdat het droog worden van winny naar meer smaakt. Ik was vroeger echt dik (vet% >30%) dat die buik die ik mijn hele leven al heb echt vrij snel wegtrekt en spieren zichtbaarder worden als ooit bevalt me prima. Nu ga ik nog even door met Clen, stop dan 2 weken en ga na mijn PCT er op een lage dosis mee verder. Dan niet om af te vallen maar als anti catabool. Komende twee weken hoop ik op wat vetverlies en spierbehoud. Direct volgend op het begin van PCT ga ik weer meer eten ipv afvallen om wel het resultaat te behouden.

Zit nu op 88 kilo. Had al niet veel vet meer maar ook het restje op mijn buik trekt hopelijk wat weg.

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

ziet er allemaal mooi uit! dus je zit nu in je nakuur? of ben je nog alleen aan de test nu nog? hoeveel kilo vvm is het tot nu toe?

Zit nu aan de 100mg test p eod en 50mg winny per dag. Ik ben van 82,5 naar de 90 gegaan. En zit nu op de 88 oid en ik zie vrij extreem in maar 2 weken mijn vet rondom mijn middel ook wegtrekken. Ik zal die 88 wel houden en hopelijk nog een kilo of 2 winnen.

Laatst bewerkt:
Zie er goed uit maat!

Hoeveel cardio doe je momenteel?

En hoe hoog doseer je de clen?
Meen me trouwens te herinneren dat je een paar maanden geleden clen had gebruikt en er toen niet heel erg tevreden over was. Waarom was dat ook alweer? Of vergis ik me?

Zie er goed uit maat!

Hoeveel cardio doe je momenteel?

En hoe hoog doseer je de clen?
Meen me trouwens te herinneren dat je een paar maanden geleden clen had gebruikt en er toen niet heel erg tevreden over was. Waarom was dat ook alweer? Of vergis ik me?

Klopt, ik gebruikte Clen en werd erg nerveus en te erg trillerig. Maar dat was ook een tijd van veel stress met studie enzo. Nu gaat het vrij goed en bouw ik erg langzaam op. Begon op 20mcg en zit nu op 70 mcg. 70 is al best ruim maar ik heb nu niet veel last.

Cardio doe ik eigenlijk 0,0 op dit moment, ik werk en zit dan geen minuut maar verder nog niks. Verder heb ik geen auto en fiets dus veel. Ik wil weer gaan hardlopen maar eerst wil ik zeker 3-4 keer per week KT blijven doen tot ik zeker weet dat ik de spieren echt behoud. Want een keer hardlopen zal te nkoste gaan van een keer KT in de week.

Hoe gaat ie hier?

Ik ga off en heb daar eigenlijk nog helemaal geen zin in. Maar het is wel mooi geweest voor mijn eerste kuur. Ik mis mijn eod prikkie nu al :(

De laatste weken met test p, winny en Clen ben ik erg veel vet kwijt geraakt naast ook vocht. Ik merk het gewoon aan mijn slappe buik en mijn 88cm taille die 91 was. BF zelfde meting is nu 9% niet dat ik dat geloof maar aangezien ik altijd hetzelfde meet zegt een vermindering van 13 naar 9% wel wat.

Weeg nu 87 kilo en dat is ongeveer 5 kilo erbij en 3,4 kilo vet minder. Nee dat is niet wat ik verwacht had maar aan de andere kant als ik bedenk waar ik stond een jaar terug met een vet% van 22% en 84 kilo dan is de transformatie vrij indrukwekkend. Ik ben vrij snel gegroeid op epistane en denk ik wat te snel met mijn kuur begonnen. Nu ga ik off tot zo half december.

Gisterenavond mijn laatste test p 100mg vandaag nog 50mg winny en vandaag 1000iu HCG. Morgen of zaterdag begin ik met arofixen voor 4 weken.
Daarnaast pak ik ongeveer 40mg Clen als anti katabool zma vitamine B3 en creatine en wat tribulus ook al ben ik heel sceptisch over test boosters.

Ik zal proberen zeker elke week iets over pct en mijn herstel te schrijven.

Laatst bewerkt:
ik vind toch dat je het netjes hebt gedaan. het was dus vooral bulken op Tren E en Test E en toen je begon met Test P en winny snel wat cutten? vind dan wel dat je goed bent afgevallen (3,4 kg vet).

Al met al toch een mooi resultaat, ook al had je er misschien meer van verwacht.
Kan je meteen je stats even aanpassen bij je naam.

Hoe staat het ervoor qua kracht?

mooi resultaat man!nice! en mooi stuk droger nog op laaste!

Wat betreft kracht:

Kort gezegd kan ik alles wat ik voor mijn kuur max 3 reps deed nu zo 6-8 reps en bijvoorbeeld die dumbbell press kan ik nu de 32 kilo. Deadlift is zeker niet omhoog gegaan, de eerste 6 weken had ik vrij veel last van prikken en ook veel backpumps gehad. Heb hierdoor minder mijn benen en rug kunnen trainen.

Terug
Naar boven