Hey Erik,
Wat ervaar je inmiddels qua sides?
Misschien dat ik nog wat vergeten ben...
(ff je lijstje gepakt)
- haargroei/-verlies
geen typisch mannelijk kaalheid wel extra haargroei zoals vaker moeten scheren. Niet echt lichaamshaar, dat had ik toch al niet veel
- diepere stem
geen verandering
- agressie
geen ook niet met trainen, ik ben van mezelf al fanatiek genoeg
- uithoudingsvermogen/conditie
Niet merkbaar achteruitgegaan met tren maar wel plots beter nu ik een een week of twee van tren af ben. Dus ja achteraf gezien was mijn conditie wel achteruit gegaan
- pomp
Extreem tijdens tren jammer genoeg inclusief backpumps waardoor mijn deadlift eerder een achteruitgang had dan beter ging. Nu gewoon een lekkere pomp en geen rugpijn meer.
- eetlust
Eerder minder tijdens Tren dan meer. Maar eten is sowieso een probleem om echt meer dan 3000 te eten.
- transpiratie
Niet in de nacht wel als ik wat ging doen en met trainen extreem. Zeiknat en een vreemd luchtje. Had het idee dat iemand met ervaring wellicht tren zou herkennen.
- stemming
Top en meer dan goed nu ik van de tren afben. Ik ben nu energieker
- hoofdpijn
Ik gebruik nu wat Clen om wat droger te worden, daar krijg ik soms wat hoofdpijn van. Verder niet van test tren of orals.
- opvliegers
Alleen in de zin van plots zweet uitbreken niet als agressie
- gyno
Gevoelige tepels in de laatste 2 weken van tren. 2 caps aromasin in 5 dagen hielp mij daar totaal vanaf. Nu ben ik weer een week zonder aromasin
- libido
Goed tijdens Tren en irritant goed nu met test en winny. Zin is bovengemiddeld prestaties zijn net iets minder dan normaal
- formaat van de noten
even wat minder nu 4 weken terug, een paar keer wat meer HCG gepakt 3x750 ipv 2x500 in een week en daarna is het weer helemaal de oude maat. Als vergelijk met epistane had ik duidelijke krimp.