XXL Nutrition

Eerste kuur

MichaelFreeFigh

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Ben met 2 vrienden van me aan het overwegen om een eerste kuur te beginnen rond febuari/maart. (dan ben ik 21)

Ik train dan 3 jaar.
een maat van me traint dan 2.5 jaar
en de ander 2 jaar.

We zitten alle drie goed in gewicht voor onze lengte en bf.

Eerste kuur voorstel:

1-10 Test E
1-8 Deca

Als na kuur wil ik nolvadex gebruiken.

Kan iemand me wat meer info geven over doseringen die ik moet gebruiken.

Michael

66kg en dan al kuren? Ik zou nog wat meer bereiken zonder AAS. Opzich is het wel redelijk voor je lengte, weet niet hoeveel je woog toen je begon?

Betreft dosering, die kan je makkelijk online vinden. Er zijn al 100000 topics over, dus zou zeggen begin met lezen.

• Topic Starter Topic Starter
er zijn hier mensen die met 1.78, 72kg en 15% bf ook gaan kuren.. dus waarom zou t een probleem zijn om op 1.69, 66kg en 10.5% bf te gaan kuren?

omdat je naturel nog veel meer kilo's plus ervaring kan pakken?

er zijn hier mensen die met 1.78, 72kg en 15% bf ook gaan kuren.. dus waarom zou t een probleem zijn om op 1.69, 66kg en 10.5% bf te gaan kuren?

Ik zeg niet dat het een probleem is, ik zeg enkel dat je zonder AAS ook nog genoeg kan bereiken.

De vraag was, wat ben je de afgelopen 2 jaar aangekomen. Dat geeft misschien een betere indruk.

ik ben van 52.5kg naar 66kg gegaan, met gemiddeld hetzelfde bf..

13,5kg in 3 jaar is niet bepaald goed. Ik zou zeggen, stel dat kuren nog maar (minimaal) een jaar uit. Je kan nog genoeg zonder bereiken, in die tijd kan je meer kennis, ervaring en informatie winnen betreft aas en trainen en zo zal je er meer uit halen.

Mocht je toch willen kuren, had je het makkelijk zelf kunnen opzoeken je informatie en doseringen
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/test-e-deca-durabolin-10-weken-log-1e-kuur-280226/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/1e-kuur-test-e-deca-durabolin-dianabol-284461/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/kuur-test-e-super-deca-durabolin-oxymetholon-281598/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/test-e-deca-durabolin-first-cyclee-283190/

Gast lkkr chickie op die foto!!!!

Ik zou proberen om naturel door te gaan tot 75 en dan misschien kuurtje te doen.
Is moeilijker om na je kuur naturel te gainen dus probeer er eerst alles uit te halen wat erin zit

Just my 10 cents

Gast lkkr chickie op die foto!!!!

Ik zou proberen om naturel door te gaan tot 75 en dan misschien kuurtje te doen.
Is moeilijker om na je kuur naturel te gainen dus probeer er eerst alles uit te halen wat erin zit

Just my 10 cents

Link naar onderzoek?

een ding is wel zeker, het is moeilijk om van de aas af te blijven nadat je je eerst kuurtje hebt gedaan hehe

is er niet........

OT: Ik zou eerste kuur voor de standaard gaan 12 welen 500 mg test E met 4 weken 20 mg nolva als nakuur, Daar ga je zeker op knallen. Bewaar de deca lekker voor je 2e kuurtje veel beter. Je weet niet hoe je op roids gaat reageren dus stacken is imo niet verstandig.

Zoals Michael al aangaf ben ik 1 van die andere 2 vriendin die er aan zit te twijfelen om hier aan te beginnen.. Ofcourse weten we dat er naturel nog veel meer uit te halen is en we zijn lekker op gang!

Maarja om toch wat meer informatie te vragen over wat dus in princiepe goed voor ons was hebben we dit topic maar even aangemaakt.

Wat informatie dat we hebben gekregen is dat iemand zei dat het verstandig was om gewoon test e te gebruiken voor het aankomen van massa en misschien te stacken met een andere kuur dat kracht levert.. Weet niet precies wat de benaming hiervoor ook alweer was?

Maar hebben jullie hier enkele tips over of het goed is om massa met kracht te stacken en of wat een aanrader is voor massa en kracht stack?

Wordt steeds gekker hier, kuren is toch wel iets wat je goed moet overwegen imo. Als je het doet moet je wel heel serieus zijn in deze sport. Nu wil ik geen commentaar hebben op jullie gains, maar als je op 177 en 68 kg zit na meer dan 2jaar en voor TS geldt net zoiets, dan ga je mij niet vertellen dat je het uiterste uit je voeding haalt.

Is het dan niet een beetje voor de makkelijke weg kiezen? Je zit wel gewoon met je hormoonhuishouding te kloten.

(Voordat ik op die laatste zin reacties krijg: ik snap dat je nog steeds hard moet werken dan hoor.)

Laatst bewerkt:
Zoals Michael al aangaf ben ik 1 van die andere 2 vriendin die er aan zit te twijfelen om hier aan te beginnen.. Ofcourse weten we dat er naturel nog veel meer uit te halen is en we zijn lekker op gang!

Maarja om toch wat meer informatie te vragen over wat dus in princiepe goed voor ons was hebben we dit topic maar even aangemaakt.

Wat informatie dat we hebben gekregen is dat iemand zei dat het verstandig was om gewoon test e te gebruiken voor het aankomen van massa en misschien te stacken met een andere kuur dat kracht levert.. Weet niet precies wat de benaming hiervoor ook alweer was?

Maar hebben jullie hier enkele tips over of het goed is om massa met kracht te stacken en of wat een aanrader is voor massa en kracht stack?

bekijk nu je stats pas :(

Dit is de perfecte stack voor jullie imo

goed eten
hard trainen
goed rusten

met die stack kan je zeker 10 kg pakken.

Wordt steeds gekker hier, kuren is toch wel iets wat je goed moet overwegen imo. Als je het doet moet je wel heel serieus zijn in deze sport. Nu wil ik geen commentaar hebben op jullie gains, maar als je op 177 en 68 kg zit na meer dan 2jaar en voor TS geldt net zoiets, dan ga je mij niet vertellen dat je het uiterste uit je voeding haalt.

Is het dan niet een beetje voor de makkelijke weg kiezen? Je zit wel gewoon met je hormoonhuishouding te kloten.

(Voordat ik op die laatste zin reacties krijg: ik snap dat je nog steeds hard moet werken dan hoor.)

Ja het is meer globaal gezien 3 jaar.. Ik heb er momenten tussen gehad dat ik ben gestopt en weer wat afgevallen ben en het dan weer heb opgepakt ik ben nu sinds een paar maanden weer bezig en weer 3-4 kilo aangekomen..

En blijf naturel doortrainen t/m Februari/maart/april ongeveer en dan overwegen om te gaan kuren.

En jaa ik snap het ook wel dat er mee natuurlijk uit te halen valt en jawel ik haal wel het uiterste uit mijn voeding ik probeer dit zodanig op te bouwen dat ik uiteindelijk gewoon de 4000 Kcal per dag ga halen ik zit nu rond de 3000 kcal per dag

En het gaat er niet echt om dat het voor de makkelijke weg te kiezen is want ook al kuur je flink zul je alsnog als een beest moeten trainen daar valt gewoon niet onderuit te komen maar het gaat er gewoon om voor de gains thats all

Thx voor de reacties btw meer is altijd welkom!

bekijk nu je stats pas :(

Dit is de perfecte stack voor jullie imo

goed eten
hard trainen
goed rusten

met die stack kan je zeker 10 kg pakken.
:exactly:

---------- Post toegevoegd Fri 16 Sep 2011 om 12:17 ----------

Ja het is meer globaal gezien 3 jaar.. Ik heb er momenten tussen gehad dat ik ben gestopt en weer wat afgevallen ben en het dan weer heb opgepakt ik ben nu sinds een paar maanden weer bezig en weer 3-4 kilo aangekomen..

En blijf naturel doortrainen t/m Februari/maart/april ongeveer en dan overwegen om te gaan kuren.

En jaa ik snap het ook wel dat er mee natuurlijk uit te halen valt en jawel ik haal wel het uiterste uit mijn voeding ik probeer dit zodanig op te bouwen dat ik uiteindelijk gewoon de 4000 Kcal per dag ga halen ik zit nu rond de 3000 kcal per dag

En het gaat er niet echt om dat het voor de makkelijke weg te kiezen is want ook al kuur je flink zul je alsnog als een beest moeten trainen daar valt gewoon niet onderuit te komen maar het gaat er gewoon om voor de gains thats all

Thx voor de reacties btw meer is altijd welkom!

Dan zou ik nu gewoon 100% ervoor gaan. Serieus met voeding etc aan de gang. Als je dat volhoudt tot begin volgend jaar, dan kan je het overwegen.

Maar no big problem om dus al Deca en Test e te stacken dus voor 1e kuur?
En If nessecery als het ballen krimpen te hard gaat nog bij stacken of gewoon wachten op nakuur..

Nja misschien is het wel slim dan om als eerste kuur toch 1-10 of 1-12 alleen test e te gebruiken met als nakuur nolva..
en ja we zijn zeer serieus bezig met onze voeding en we proberen nog minimaal 3 a 4 kg te gainen (puur massa) voor we eraan beginnen..

Jaa idd kunnen we wel gewoon kijken..

En michael is hom0 ;p Vanavond borst!

Terug
Naar boven