MuscleMeat

Eerste kuur

• Topic Starter Topic Starter
nja eerste kuur wordt:
1-10 test e @ 500 mg/week
12-15 nolva @ 20mg/dag

Laatst bewerkt:
20mg nolva is per dag.

Daarnaast vragen naar bronnen mag niet, dus dat kan je het beste even weghalen.

• Topic Starter Topic Starter
sinds wanneer hebben ze vragen naar supplies weg gehaald? kan me toch nog best goed herinneren dat er eerst topics waren met daarin ugl's en andere supplies.

@Porter:
Met de stats van de TS zou 250 mg test ook wel voldoende moeten zijn toch?
Of vind je dat te laag gedoseerd?

13.5kg in 3 jaar = 4.5 kg/jaar = 400gram/maand( voor het gemak)

en je groeit in het begin veel harder dan na 2/3jaar training, hoe wil jij die 3/4kg dan in een kleine 6maand aankomen?

nou wat dacht je van eten , genoeg eten om het lichaam te dwingen massa aan te zetten. en hij gaat kuren dus dan moet het zoiezo lukken anders ben je wel erg dom. Jongens laat zijn eigen keuze maken , iemand die wil kuren gaat toch kuren dus alle reacties van ; je bent te licht train nog paar jaar verder , je bent er nog niet klaar voor dit dat. dat is allemaal nutteloos in mijn mening want hij gaat het toch doen klaar . geef z'n advies waar die om vraagt en je hebt je zelf goed gedaan als forumlid. niemand bepaald of diegene klaar is voor kuren behalve de persoon zelf

Laatst bewerkt:
nou wat dacht je van eten , genoeg eten om het lichaam te dwingen massa aan te zetten. en hij gaat kuren dus dan moet het zoiezo lukken anders ben je wel erg dom. Jongens laat zijn eigen keuze maken , iemand die wil kuren gaat toch kuren dus alle reacties van ; je bent te licht train nog paar jaar verder , je bent er nog niet klaar voor dit dat. dat is allemaal nutteloos in mijn mening want hij gaat het toch doen klaar . geef z'n advies waar die om vraagt en je hebt je zelf goed gedaan als forumlid. niemand bepaald of diegene klaar is voor kuren behalve de persoon zelf

als je gaat reageren wel ff goed lezen graag hij wil die 3/4kg aankomen VOOR dat hij gaat kuren

ik zou nog naturel gaan tot 75kg dat kan je gerust nog halen
maar jij doet wat jij wil natuurlijk
ga toch voor een kuur zou ik
week 1 tot 5 : 500mg test e (ew) + 30mg d-bol(ed)
week 6 tot 10 : 500mg test e (ew)
week 12 tot 15 : 20 mg nolv (ed)

dat zal je met een goed voedingsschemaen goeie training wel een paar kilotjes geven

Het ligt er allemaal aan hoe groot je wilt worden, mij doel is bv 85 kilo met 10-11%,

het is niet je 10 a 11 procent bf , het is gewoon dat 66kg wel serieus weinig is mss ligt het aan zijn voeding , trainning of aan allebij dat hij maar 66 kg weegt en dus kan hij gerust met goede voeding en training nog wel wa aan komen naturel en zeker zo'n 75kg
kan hij naturel nog bereiken ;
waarom direkt naar de as grijpen en zeker op de leeftijd van 20j a 25j
mens je hebt nog alles wat je moet hebben om naturel met zo'n stats naar de 75kg te gaan .
nu ja ieder zijn ding , maar neem toch maar ff de raad die mensen geven als porter enzo en luister maar ff naar die mensen .

Terug
Naar boven