MuscleMeat

Eerste kuur

sony33

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
74kg
Vetpercentage
15%
Hallo, ik heb een hoop opgezocht over anabolen+voeding+trainschema. Alles is in orde alleen twijfel ik nog hoe ik mijn 1e kuur moet gaan aanpakken ik heb enorm veel gelezen maar er zijn zoveel verschillende meningen. Ik heb zelf goed nagedacht en wil m'n 1e kuur beginnen ik weet de voor en nadelen.. Alleen zoek ik iemand die mij kan vertellen welke anabolen en hoe ik die het beste als beginner kan gebruiken. Zelf ben ik 1,90 en 75kg 19jaar oud. Gr

Je mag niet kuren als je onder de 21 bent..

Ga nog maar een jaartje verder lezen en kom dan terug.

500mg test-e voor 10 weken niks meer niks minder nolva en ari in huis halen en meteen hcg meteen mee laten lopen.

Staat in je stats 22 jaar en in je post 19 jaar.

Denk niet dat je hier veel positieve reactie op zult ontvangen...

Ga eens eten man pseudo 22 jarige

Zelf ben ik 1,90 en 75kg
....

Wait whut?

19 jaar, 1,90m, 75kg...................... Kuren? Ja goed idee.

19 jaar, 1,90m, 75kg...................... Kuren? Ja goed idee.

Hahahhahaha idd hij is vast net een half jaar begonnen met trainen als het niet korter is :P Je moet eerst naar je naturel max gaan voordat je aan dit gaat beginnen. om een voorbeeld te geven..

een vriend van mij woog ook rond de 75 kilo en die won in 6 maanden tijd naturel 20kilo. uiteraard niet allemaal spier maar om maar even aan te geven dat je met goede voeding in jou staat nog maximale gains kan behalen zonder zulke middelen.

Hahahhahaha idd hij is vast net een half jaar begonnen met trainen als het niet korter is :P Je moet eerst naar je naturel max gaan voordat je aan dit gaat beginnen. om een voorbeeld te geven..

een vriend van mij woog ook rond de 75 kilo en die won in 6 maanden tijd naturel 20kilo. uiteraard niet allemaal spier maar om maar even aan te geven dat je met goede voeding in jou staat nog maximale gains kan behalen zonder zulke middelen.

Woow :D dan is die vriend van jou binnen 2jaar pro

... of hij is nu moddervet! :-)

Even serieus, Sony33, je moet er echt nog niet aan beginnen. Je gaat je hele hormoonhuishouding in de war sturen en er de rest van je leven last van krijgen.

Ik dacht ook altijd dat ik niet kon aankomen. En ik heb inderdaad een relatief hoog metabolisme, maar toen ik mijn eetschema aanpaste (6 keer per dag een 'eitwitrijke maaltijd') is het me toch gelukt om 5kg aan tekomen in 6 maanden. En daar is heel weinig vet bij, want ik heb wel netjes 5x per week getraind.

Met jouw lengte moet je naturel al op 90kg kunnen komen. En op jouw leeftijd niet vergeten de nodige (goeie) koolhydraten te eten.

Wacht tot je 22/23 bent, als je tegen die tijd nog steeds niet tevreden bent.

Terug
Naar boven