Fitness Seller

eerste kuur!

capuccino

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
13%
goedendag beste DBB,

Wou mijn netjes voorstellen.
Ben nieuw op deze site en dit wordt ook mijn eerste post.
Begon met trainen 15 maanden geleden.
Toen was ik erg zwaar en dik mijn stats toen:
Leeftijd 28jr
Gewicht 135kl
lengte 1.78
Bodyfat 44%, heb nooit gemeten dit gok ik.

na 15 maanden hard trainen ben ik gelukkig goed afgevallen.
Mijn stats nu zijn:
Leeftijd 29jr
Gewicht 91kl
Lengte 1.78
Bodyfat 13% opgemeten met huidplooimeter.

Mijn voeding en training schema zijn goed.
Laatste 2 maanden verdiept in AAS veel gegooglde op internet en natuurlijk op deze site gelezen op de form.
Nu wil ik gaan kuuren, wat zouden jullie mij aanraden voor eerste kuur?

Alvast bedankt!

15maanden? Wel erg kort om nu al naar de AAS te grijpen vind je niet? Post is effe een foto ! Zegt meer als 1000 woorden!!

Ten eerste, Top prestatie om al zover te komen!
Foto zou kunnen maar dat zie ik meer als tonen van je reeds behaalde progressie.
Aan de hand van een foto, cq spierontwikkeling kan en ga ik geen AS adviseren,.. De een heeft meer aanleg dan de andere.

Als ik eerlijk ben en je verhaal lees, maak ik daaruit op dat je voornamelijk bezig bent geweest met afvallen.
Hoewel je met deze stats aan een kuur "zou kunnen" denken, denk ik eerder dat jij toch wel aardig wel aanleg hebt, en zou daarom voorlopig nog "zo" doortrainen.

Als je echt van plan bent te gaan kuren, en je dat voor jezelf besloten hebt zou ik als ik jou was met een doordacht kuur voorstel komen. Mensen hier (evenals ik) zullen eerder geneigd zijn om je op evt verbeteringen te wijzen, dan zomaar klakkeloos een kuur aan te raden.

• Topic Starter Topic Starter
Volgend jaar ben ik van plan om te kuuren.
Blijf op 91 kl hangen ondanks dat ik 3700 kcal eet op een dag

foto-10.jpg

13% bodyfat? ??? nou.....dan heb ik 6% ofzo :P
Als je hiermee gaat kuren, verwacht niet veel.
Ik zou nog minstens een jaartje GOED doortrainen en dan pas aan AAS denken.

Oh ja, wou ff zeggen dat ik bulk ook rond 3700 Kcal en ik weeg 75 kg ;) Dus misschien dat jij te weinig eet

Volgend jaar ben ik van plan om te kuuren.
Blijf op 91 kl hangen ondanks dat ik 3700 kcal eet op een dag

Oke,.. ik neem toch even een paar woorden terug (over foto's). Met alle respect, en ik weet hoe frust 't is als je "blijft hangen", maar ik zou toch nog even "zo" door knallen!

Je zit op 3700kcal, maar wat is jou onderhoud? Eet je niet té veel momenteel, of heb je vrij veel intensiviteit gedurende de dag?
Je hebt momenteel mijn inziens nog zeker niet het maximale eruit gehaald qua spierontwikkeling. Denk dat dat echt nóg beter kan en mag voordat je gaat kuren.
(Ook zou ik even kijken of je ergens goed kunt laten meten, want ikzelf zit op 12-13% (zie foto's) en wil niet lullig doen, maar ik denk dat jij ietsie hoger zit)

Ik zou het anders doen: Post je voeding en trainingsschema's eens. Wellicht dat "we" je daarbij kunnen helpen.

(Wil absoluut niet negatief overkomen over wat je nu bereikt hebt, dat is echt een goede prestatie, maar imo is het nog té vroeg om te gaan kuren.)

Thxs voor reacties.
In het begin was het voornamelijk cardio wat ik deed en voeding was rond 1600kcal per dag.
Huid van mijn lichaam is natuurlijk erg uitgerekt geweest daarom ziet het raar uit rond mijn buik dat is wat mij ook mateloos irriteert.
Bodyfat is gemeten op sportschool en 13% was wat ik te horen kreeg.

Waar ik aan zat te denken voor mijn eerste kuur:

1-10 500 mg test e pw
1-4 winstrol 40 mg pd
12-14 nolvadex

Wacht zeker nog paar maanden met kuuren.

Thxs voor reacties.
In het begin was het voornamelijk cardio wat ik deed en voeding was rond 1600kcal per dag.
Huid van mijn lichaam is natuurlijk erg uitgerekt geweest daarom ziet het raar uit rond mijn buik dat is wat mij ook mateloos irriteert.

1-10 500 mg test e pw
1-4 winstrol 40 mg pd
12-14 nolvadex

"Gebruik" je wel andere Supps? Zitten bvb je eiwitten goed?
Dat uitgerekt vel kan ik idd heel goed voorstellen dat dat wat zou kunnen vertekenen, maar gezien je schouders/armen, zou er in mijn ogen toch nog wat meer spierontwikkeling komen al vorens je gaat kuren

Dat is 20% vet of meer

ontbijt: havermout/whey eiwit:
eiwit 30gr koolhy 46gr vet 6gr kcal 364
tussendoor: 4 bruinbrood 35gr pindakaas:
eiwit 15gr koolhy 59 vet 20gr kcal474
lunch:4 bruinbrood kipfillet 70gr pindas 20gr:
eiwit 27gr koolhy 56 gr vet 15 kcal474
tussendoor:4 bruin brood 35gr pindakaas 250 gr magere kwark:
eiwit 47 gr koolhy 67 gr vet 20 gr kcal 636
diner: rijst of pasta 100gr 250 gr biefstuk of kipfilet chasewnoten 20 gr:
eiwit 62 gr koolhy 90gr vet 16 gr kcal 700
na training: whey eiwit 30gr l-glutamine:
eiwit 23 gr koolhy 2.5 vet 5 gr kcal 113
tussendoor magere kwark 250 gr 70 gr havermout:
eiwit 40 gr koolhy 50 gr vet 6 gr kcal 112
na trainen : weightgainer shake:
eiwit 30 gr koolhy 80 gr vet 10 gr kcal 500

totaal eiwit 280 gr koolhy 445 gr vet 95 gr kcal 3700

Training is 4 dagen split
maandag:rug/triceps buikspieren
dinsdag: borst/biceps
donderdag: benen
vrijdag:schouder/hamstring buikspieren
zondag:buikspieren

En je onderhoud?
Vind overigens je eiwitten wel erg hoog,.. voor sporters wordt over het algemeen 1.9-2.0gr kg/bw aangehouden

mijn onderhoud is 3400kcal
sta hele dag op mijn benen voor mijn werk, kantoor baantje was wel relaxer geweest

mijn onderhoud is 3400kcal
sta hele dag op mijn benen voor mijn werk, kantoor baantje was wel relaxer geweest

Oke, dat zit dus opzich goed ;)
probeer iets te vinden,.. maar ben bang dat je idd echt gewoon op een plateau zit dan.

Supps als Animal Pack of Kre Alkalyn bvb al eens geprobeerd?

Oke, dat zit dus opzich goed ;)
probeer iets te vinden,.. maar ben bang dat je idd echt gewoon op een plateau zit dan.

Supps als Animal Pack of Kre Alkalyn bvb al eens geprobeerd?

Nog niet geprobeerd.
Ga zeker jouw voorstel proberen en nog doortrainen totdat ik inderdaad wat meer massa bouw, over 6 maanden ff een update plaatsen van progressie.

thxs voor reacties,

Nog ff foto van toen:)

foto-10.JPG

Nog niet geprobeerd.
Ga zeker jouw voorstel proberen en nog doortrainen totdat ik inderdaad wat meer massa bouw, over 6 maanden ff een update plaatsen van progressie.

thxs voor reacties,

Nog ff foto van toen:)

je bent goed bezig man echt een top prestatie en ik weet ook hoe dat is en hoe je je nu voelt
je kan de hele wereld aan
ga zeker nog een half jaar zo door en ga dan denken aan de kuur die je wilt gaan volgen
ikzelf heb in ook zo'n situatie gezeten ben toen ook goed gaan trainen verloor 24 kilo en ben van 28% naar nu 14% gegaan 103 kilo naar 79 kilo
dit jaar heb ik een zelfde kuur gedaan als jij voorstelt
maar nog even door buffelen je bent op de goede weg
mag ik vragen naar je leeftijd??

Hey gozer, goed gedaan hoor dat afvallen,

maar als ik jou was zou ik nog doorcutten.

Laat je vet meten door iemand met ervaring met huidplooi, niet op zo n electrische weegschaal o.i.d. want dit is geen 13% (met alle respect) maar echt nog een stuk hoger,

Je kuur voorstel is prima, maar als je gaat kuren kan je beter nog zakken in vet anders gaat het je nogal tegen vallen ben ik bang, je zult veel vet-gains krijgen.. dat is erg jammer.. ik raad je aan goed droog te staat op 8-10% lekker alles strak en dan die kuur te doen lekker opblazen en goeie lean massa bouwen

gr

Thxs voor reacties.

1-10 500 mg test e pw
1-4 winstrol 40 mg pd
12-14 nolvadex

maak hier maar een paar jaar van

Respect dude, ook ik heb in dat schuitje gezeten.

1.87
132 kilo
>30% vp

Terug
Naar boven