easyrider
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 21%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****ing netjes man dat je het 2 maanden natural hebt volgehouden. Natural trainen slaat echt helemaal nergens op, gelukkig ben je daar zelf ook achter.
hallo,ben nieuw hier op het forum en had graag jullie advies.Ben sedert twee maanden weer terug aan't trainen en wil deze keer een boost geven aan men lichaam tegen de zomermaanden.Let wel,dit zonder al te veel nevenwerkingen zoals een opgezwollen hoofd,acne etc.Dit om een beetje discreet te werk te gaan aangezien ik me continue onder klanten begeef voor men werkgever.Men trainingsmaat stelde voor om een kuur met testo,dianabol en boldenone te beginnen na onze derde maand.Hij zelf deed in het verleden al enkele kuren met deca,testo enz.
Voor ik eraan begin,wil ik eerst wat meningen horen van anderen.
ik ben 39 jaar en weeg 79kg voor 1.73m.gewicht mag rustig blijven of enkele kg toenemen,maar er moet wel een beetje buikvet af.
Wie maakt me slimmer??

ik zou never ever een spuit in me reet zetten om spieren aan te komen, werk er liever voor, dan heb je tenminste als je een mooie body hebt een gevoel van: kijk dit heb ik zelf gepresteerd zonder vergif wat je in je lichaam trapt 

****ing netjes man dat je het 2 maanden natural hebt volgehouden. Natural trainen slaat echt helemaal nergens op, gelukkig ben je daar zelf ook achter.
thnx,ben mijn weg nog aan't zoeken op forum.
AAS is geen gif. Maar ben het wel met je eens dat de OP er nog lang niet klaar voor is.bijwerking heb je sws niet voor het zeggen, je hebt het of je hebt het niet
maar zowiesow wrm zou je anabolen gaan gebruiken? kom op zeg beetje moeite doen voor een goed lichaam ken geen kwaad hoorik zou never ever een spuit in me reet zetten om spieren aan te komen, werk er liever voor, dan heb je tenminste als je een mooie body hebt een gevoel van: kijk dit heb ik zelf gepresteerd zonder vergif wat je in je lichaam trapt
en ps check de AAS sectie, daar hoort dit thuis![]()

Hier kan jij nog langggg niet over oordelen aangezien je kleuter stats!
![]()
2 maanden bezig en je wilt nu al gaan juicen? Dit is een grap, toch?
Hoe interpreteer jij zijn post dan?