XXL Nutrition

Eerste kuur

Michel1977

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
95kg
Vetpercentage
19%
Ik ben nieuwe hier en zal mij eerst voorstellen.
Mijn naam is Michel en ik ben 36 jaar oud en train nu ruim 10 jaar.
Ik begon met 72 Kg en ben nu 95 Kg ( wel met 19% vetpercentage)
Laatste jaar is de vooruitgang minimaal en zit een beetje vast voor mij gevoel.
En ja het idee om een kuur te doen speelt al langer door mijn hoofd.
Natuurlijk zie in de sportschool wel wie er gebruikt of niet maar voor mij toch een hindernis om er over te beginnen.
Omdat dit de eerste keer is dat ik een kuur wil doen dacht ik aan een Anavar only kuur van 6 weken ( 60 mg) en wel of niet nakuren beslis ik later zal wel alvast Nolvadex bestellen voor het geval.
Gewoon om een boost te geven en weer te gainen lijkt mij dit geschikt als eerste kuur.
De voor en nadelen heb ik uitvoerig door gelezen maar het zetten van een injectie is voor mij best eng (zeker deze eerste kuur) en omdat Anavar vrij mild is zal ik hier voor kiezen.
Graag zou ik advies willen of dit verstandig is om te doen en wat de beste manier is om dit te verkrijgen.
Ik weet dat de beste manier is om op de sportschool hier over te informeren maar ivm mijn werk en prive is het niet zo verstandig om te doen.
Op internet staan zoveel site die dit aanbieden en volgens mij is 90% fake.
Ik weet niet of dit de juiste manier is om advies te vragen maar heeft er iemand een suggestie hoe ik dit op een verantwoorde manier te doen?

Ik zou eerst cutten zonder aas. Dan als je op een procent of 10-12 zit een kuur pakken. Var only kan, maar verwacht er niet te veel van.

Overigens wordt injecteren niet minder spannend als je al een oral only hebt gedaan ;).

Anavar kun je gebruiken maar als je met toewijding gaat trainen en eten dan zul je vrijwel zeker een toename in vetmassa zien. Het is haast cliché om te zeggen maar daal eerst in vetpercentage voordat je denkt aan het gebruik van AAS omdat de resultaten anders niet fraai zullen zijn. Als je dead-set bent om te gebruiken, gebruik de Anavar dan om er een cutkuur van te maken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet dat ik moeten cutten beetje story of my life :D Aankomen is nooit het probleem geweest en mijn eetlust is erg groot. Ik eet netjes 6 keer per dag en denk zeker om mijn voeding. Ik dacht aan deze kuur om dat het gewoon stil staat op dit moment en dat motiveert niet echt. Ik train 5 dagen per week en op rustdagen loop ik 10 km hard. Mijn vet percentage schommelt tussen 16 en 19 % procent maar nu 19 na 3 weken vakantie. Omdat ik niet eerder een kuur deed maar er veel over las dacht ik aan Anavar om te kijken of dit iets was voor mij. En ik snap dat injecteren het zelfde is na een oral kuurtje :rolleyes: maar om te beginnen dacht ik. Het idee van een kuur komt niet van de ene op de andere dag en ben serieus genoeg om dit te doen. Raden jullie mij een kuur helemaal af? Ik dacht dat dit me gewoon weer een boost kon geven en me weer op gang kon helpen.

hoe ziet je voedingschema er uit ?

• Topic Starter Topic Starter
Voedingsschema varieert soms wel omdat ik niet altijd op vaste tijden kan eten ivm met mijn werk.

maar...

Om 6:15 eet meestal Brinta met magere melk 2 stuk fruit en shake
10:00 meestal bruin brood (4 sneetjes) met gezond beleg (magere kaas of kipfilet) en halve liter yoghurt
12:30 weer 4 sneetjes bruin brood 2 stuk fruit en 0,5 liter melk
15:00 500 gr magere kwark met 0,5 liter melk
17:30 avond eten meestal combinatie van rijst/pasta met kip en verse groente
21;00 nog een shake of yoghurt of kwark

zo ongeveer is dit globaal wat ik op een dag eet maar kan variëren omdat niet altijd alles zo uit komt.

Hier hebben we niks aan, we moeten je cals, eiwitten, koolhydraten en vetten etc weten

Terug
Naar boven